Nedin elinde ki ayakkabı kahverengiydi, ayakkabıyı saran deri Bilge Seviye Toprak Elementi kullanan 10.000 Faresi adı verilen çok özel bir yaratığa aitti. Bu Bilge Seviye Büyülü Canavar bütün hayatını toprak altında geçirirdi ve oldukça tehlikeliydi. Milyonlarca farelik koloniler kurar ve onları yönlendirirdi. Bilinen en dehşet verici Büyülü Canavarlardan birisiydi ayrıca gücü tartışmasız zirvedeydi.
'10.000 Faresi Dersinden yapılma bir ayakkabı, Oldukça değerli. Nina bu senin olmalı, ' dedi Ned ve ardından 'EFSUNLA,EFSUNLA...'diyerek efsunu 5 defa efsunladı.
'%10 Rüzgar,Su,Ateş direnci , %5 Tanrı Enerjisi emme ve %5 hız ekledim.' dedi.
Nina ayakkabıyı alırken oldukça sakin görünüyordu ve yüzü biraz kızarmıştı.
'Bunu benim almam doğru mu ?' dedi.
'Elbette. Bu ayakkabı bir büyücü için çok daha kullanışlı.' dedi Ned sakin bir şekilde ve Nina ayakkabıyı kabul etti.
Ned yerde duran 2 tane ayakkabıya baktı, iki ayakkabı da aynı görünüyordu ve şekilleri diğerlerinden çok farklıydı. Ned ayakkabıya elini uzattığı anda bir anda geriye itildi.
'Hmmm....' dedi Ned manalı bir şekilde, Elini ayakkabının üstüne koyduktan sonra ,
'İtaat et!' dedi. Bir anda iki ayakkabının çevresini saran mavi bir katman belirdi. Ned gülümsedi ve hemen ardından 'Kır!' dedi. Mavi enerji param parça olduğu anda ayakkabılar göz alıcı bir şekilde parlama başladı,
İki ayakkabı da metalle kaplıydı, bir şövalye için yapılmış gibilerdi fakat yayılan aura çok daha güçlüydü, Neredeyse Bilge Seviyeyi aşmış ve Aziz seviyeye ulaşmıştı.
Ned ayakkabıyı inceleme başladı ve,
'Bu metal acaba hangi tür?'dedi meraklı bir tonda, parlak gümüş renkli metal titanyuma benzese de Ned titanyum olmadığını rahatlıkla anlayabiliyordu. Bir süre kontrol ettikten sonra ayakkabının içinde duran mücevheri fark etti ve hemen diğerine baktı.
'İki tane İlk Bilge Seviye Ayakkabı ve ikisi de Aziz Seviye olmaktan çokta uzak değil.' dedi.
Katarina heyecanlanmıştı. Şövalye ekipmanları ona veriliyordu ve yerde duran iki ayakkabı da şövalye ekipmanıydı.
Ned Ktarinaya baktı ve,
'Katarina, bu ayakkabılar Aziz Seviye olmaya yakın İlk Bilge Seviye ekipmanlardan. ' dedi ve bir tanesini Katarinaya uzattı. Katarina saygıyla eğilerek ayakkabıyı aldığı gibi hemen giydi,
'Çok etkileyici, ' dedi. Ayakkabılardan hoşlanmıştı.
'Konstantin istersen bunu da sen alabilirsin ?' dedi.
'Lordum bana uygun olacağını düşünmüyorum. Benim yönüm daha farklı,' dedi. Konstantin bir casus olarak uzman olsa da silahşör olarak ta oldukça yetenekliydi.
'Nasıl istersen' dedi Ned ve elini salladı. Ayakkabı boyutsal yüzüğün içine girdikten sonra Ned bir süre durdu, bir şeyler düşünüyor gibi görünüyordu.
'İlk Bilge Seviye Ekipmanın efendisi hala yaşıyordu, aksi taktirde itaat ettirmem gerekmezdi. Ayrıca o metal ne çeşitti ? Böyle sağlam bir metal daha önce hiç görmemiştim.' dedi Ned kendi kendine. Ayakkabı oldukça dikkatini çekmişti fakat kendisi kullanmak istemiyordu.
Ned farklı boyutsal yüzük çıkarttı ve onu da itaat ettirdi fakat yüzüğün içinden hiç bir şey çıkmamıştı. Ned bir sonrakine geçtiğinde itaat ettirdi ve yüzüğün içinden 40 cm büyüklüğünde ufak bir sandık çıktı, Ned eğilip sandığı sakin bir şekilde açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...