🏰SEAN🏰
We won for our last game against Yellow Tigers, so we gain the twice-to-beat advantage. It's not that tough, but nakakapagod. Well, that's normal. Ang importante, nakakalas na kami sa unang level. Tomorrow is our rest day, I have to focus on Audrey, para mapabilis na ang pagreregain niya ng memories.
I'm trying my best para tiisin ang nakikita ko. Kaunting na lang at makakatikim na sa akin ang Eric na 'yon. He is annoying. He is so papansin, like he do the cooking and the cleaning, just to make them think na siya ang may silbi at ako wala.
I can do the cleaning, but not the cooking!
Cleaning for myself...
I always had a great day 'cause we keep on winning every game, but when it comes to the woman I love, I can't even score. 'Cause she keeps on ignoring me all the time.
I hate it...
Kapag kay Eric, ang sweet niya. Panay ang pacute and pout ng lips. But kapag sa akin, laging nakasigaw, or nakairap. But I can take all of that, 'wag lang 'yung harap-harapang nakikipaglandian. Kung hindi ko lang alam na may amnesia siya, baka nabugbog ko siya nang halikan niya ang lalaking 'yon sa harap ko.
I don't want her to get hurt. But it's unfair, 'cause she keeps on hurting me. She might get her punishment if she won't stop flirting. Sinasagad niya pasensiya ko eh, alam naman niyang ayaw kong may umaaligid sa kaniya. Si Luke nga tinabla ko eh, si Eric pa kaya? That pathetic...
"Sean!" Ace called me. He waved at me. "Sama ka?" He was standing beside his car.
"Where?"
"Bar," sagot niya.
Umiling ako. God knows, how I wanted to drink and get wasted, pero may kalaban kasi. Baka masalisihan ako. I'm also running out of budget. "Next time," I smiled at him. He's also having a hard time dealing with her girl. I told her already, if he wants that girl back, he must impregnate that woman. Tignan lang natin kung hindi gumapang 'yon pabalik sa kaniya.
Easy...
He shrugged before getting inside his car. Life is so cruel. Kung kailan ka nagseseryoso doon naman sila nagloloko.
So gnarly...
I only want to love and to be loved by her, but it seems like we're running in circles. The obstacles keep on coming abruptly. There are times that I wanna surrender and let her go. But when she smiles, my other side go crazy to the point na ayaw kong may makakakita sa kaniya. Gusto ko kasi ako lang, dapat naman kasi talaga ako lang. I know, in no time babalik din siya sa akin.
I can't wait...
"Hey there Daddy," Liezel showed up. Para siyang kabute, kung saan-saan sumusulpot.
"What?"
"Nangangamusta lang, bawal ba?"
I rolled my eyes. Here I go again, craving for sexy woman. I looked somewhere, para mapigilan ang nararamdaman ko. Nagsimula lang naman 'to kay Audrey eh, hanggang sa lagi ko nang hinahanap-hanap ang katawan niya. And she went somewhere without even telling me. I f*cked up since then. I just found myself having s*x with other woman just to let this stupid heat out of me.
I'm crazy over her...
Up until now...
"Sungit mo ah?" Sinuntok niya ang dibdib ko. I saw her tits move a bit.
BINABASA MO ANG
HIM & I [SEASON 2]
General FictionContinuation of Him & I STARTED: 01/13/21 COMPLETED: 05/15/21