Adessa

828 41 1
                                    

'Zullen we dan maar? Om mijn krachten nog beter te ontplooien, heb ik wat zonlicht nodig. Het is wel bewolkt, maar het is genoeg.'

Dan besef ik me, dat ik me beter kan transformeren naar wolf, omdat ik dan nog sterker ben. 'Jeremy, kan ik me hier omkleden? Ik zou graag transformeren naar wolf, omdat dan mijn krachten beter te controleren zijn. Het zijn krachten van Akycha, die kunnen nogal sterk zijn.'

Jeremy wijst me naar een scherm in de kamer. Het was me niet eens opgevallen, en het geeft me een idee, wat ik in ons huis ook zal willen hebben. Ik kleed me snel om achter het scherm en enkele ogenblikken later kom ik als wolf achter het scherm vandaan.

Jeremy kijkt vol bewondering naar me en zegt: 'Een zeer ongewoonlijke tekening van uw vacht. Mag ik uw naam weten, als wolf zijnde?'

Ik leg een link naar hem en zeg: 'Ik ben Yakome, de wolf van Mark. Zoals u mischien al zelf weet, het betekent rode Aurora.'

'Dat is een zeer passende naam, en inderdaad, ik ben bekend met de inheemse namen. U bent een prachtige wolf, en ik ben vereerd dat ik dit mag aanschouwen in mijn huis.'

Ik knik een keer en loop dan richting de deur. Iedereen volgt me naar buiten en ik heb het gevoel dat er nog meer mensen kijken, vanuit ramen en deuren.

Ik zeg tegen Jeremy: 'Waarom haalt u uw bedienden en bodyguards er niet even bij? Zo vaak krijgen ze zo iets bijzonders niet te zien. Het zal Kevin een gevoel geven, dat hij iets bijzonders is, en dat is hij ook.'

Jeremy knikt en roept iemand. Er komt een jonge vrouw naar hem toe gelopen, ze zal misschien net 17 zijn. Ze is een weerwolf, ik had niets anders verwacht. Ze snelt naar binnen en even later komen er een tiental mensen naar buiten. Ik leg een link met alle aanwezigen en zeg dat een een cirkel om mij en Kevin moeten vormen.

Dan leg ik een link met Sayen, die wel even schrikt als ik haar roep, maar ik leg haar uit wat ik ga doen, maar ze wist het al. Gedachten lezen kan af en toe wel handig zijn.

Ze zegt: 'Ik ben al een kleedkamer ingevlucht, want het zou best kunnen dat ik een gloed begin af te geven als jij bezig ben, en ik wil de mensen niet zo laten schrikken.'

'Daar wou ik je net voor waarschuwen. Komen jullie dan zo snel mogelijk terug? En waarschuw de vrouw van de Alpha ook maar, dat Kevin straks iets veranderd is, maar dat het alleen maar positief is.'

'Ik zal Desire wel even hier in de kleedkamer brengen, dan kan ik via de link en jouw gedachten alles delen.'

'Doe dat maar. Ik hou van je, Sayen.' 'En ik van jou!'

Ik hoor hoe ze de vrouw van Jeremy roept en even later hoor ik haar stem in de link. 'Ze is er en zit mee in de link.'

'Hallo Desire. Ik hoop niet dat je schrikt, maar je man heeft zojuist zijn Alphabevel tegen Kevin ingetrokken. Je hoeft je echter geen zorgen te maken, het gaat ze beiden juist zeer goed. Kevin heeft beloofd, dat hij zichzelf niets meer zal aandoen, en heeft het aanbod van je man aangenomen om hem te adopteren.'

Ik hoor de vrouw huilen van blijdschap en ze zegt: 'Jammer dat ik er nu niet bij kan zijn, maar ik kom zo snel mogelijk.'

'Hoe lang is het rijden voordat jullie hier zijn?'

'Dat duurt wel een half uur of langer, net hoe druk het verkeer is.'

'Dat gaat te lang duren. Vind je het erg als we het nu gewoon doen?

Nu is Kevin in de juiste stemming, en als het langer gaat duren, kon hij wel eens te nerveus worden, waardoor het hem extra pijn gaat doen, als hij zijn eerste transformatie ondergaat.

White, Maanprinses & de zoon van AkychaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu