15K special - Interview

676 29 10
                                    

Vanwege een mijlpaal, meer dan 15K views, een interview met de hoofdrolspelers in de vorm van een talkshowprogramma.

Welkom iedereen bij Wattpad Interview. Ik ben uw showhost Ingmar Lyson. Vanavond hebben we de hoofdrolspelers uit "White, Maanprinces" te gast. En hier zijn de eerste twee gasten van vanavond: Mark en Sayen Carlsson! Applaus dames en heren!'

'Welkom Mark Carlsson, en welkom Sayen Carlsson bij Wattpad Interview. Fijn dat jullie tijd konden vrijmaken van jullie werkzaamheden.'

Mark: 'Ik vind het een eer om hier te mogen komen, zeker na alle enthousiaste reacties die we krijgen.'

Sayen: 'Dat is zeker waar, maar het komt ook niet alle dagen voor dat er zo'n belangrijke mijlpaal behaald worden.'

'Mark, de eerste vraag gaat naar jou. Er hebben lezers zich afgevraagd of je werkelijk nooit iets geweten hebt, dat je weerwolf was, voordat je je eerste transformatie hebt ondergaan.'

Mark: 'Met de kennis, die ik nu heb, moet ik zeggen, dat er wel dingen zijn geweest, waarvan ik nu zeg, dat is echt iets speciaals van weerwolven. Maar ik kan met zekerheid zeggen, dat ik tot die tijd helemaal van niets wist. Ik wist niet beter, dan dat ik een normaal mens was. Als ze me toen gezegd hadden, dat ik een weerwolf zou worden, dan had ik ze voor gek verklaard.'

'Wat voor dingen zijn je dan opgevallen, wat je nu weet?'

Mark: 'Ik ben altijd uitzonderlijk sterk geweest, zeker gezien mijn tenger uiterlijk. Nu ben ik wel behoorlijk meer gespierd, het leven in Alaska is een stuk zwaarder dan in Nederland. Maar toch was ik altijd behoorlijk sterk. Daarnaast heb ik altijd een hekel gehad aan autoriteit, ik wou altijd de baas zijn. Dat heeft te maken met mijn Alpha-bloed.'

'Interessant. Nu heb ik nog een aantal vragen aan Sayen. Ik kom later nog een keer bij je terug. Sayen, hoe is het om de zielsverwant van Mark te zijn.'

Sayen: 'Nou, in één woord: Geweldig! Hij is zo lief voor mij, en bovendien enorm sexy. Het is maar goed dat de vrouwelijke lezers hem niet kunnen zien, want anders zou ik heel erg jaloers moeten worden. Want dat heb ik wel gemerkt, dat ik het af en toe moeilijk vind, om hem met andere vrouwen te zien. Maar het is inmiddels al een stuk minder erg als in het begin. Van sommige vrouwen, waarvan ik weet dat ze een zielsverwant hebben, kan ik het intussen hebben dat ze kort bij Mark zijn, en zelfs dat ze hem aanraken en op zijn wangen kussen. Maar daar moet het dan ook bij blijven. Maar andere vrouwen? Ik denk niet dat iemand dat zou overleven. Ik heb nooit gedacht dat ik zo jaloers zou zijn. Ik weet het goed te verbergen en te onderdrukken, maar vaak uit zich dat in een explosief verlangen naar Mark.'

'Dat had ik niet van je verwacht, Sayen. We hebben allemaal wel gelezen, dat je behoorlijk vaak naar hem verlangt, maar niet waarom. Moet je eigenlijk veel opofferen om met Mark gelukkig te zijn?'

Sayen: 'Eigenlijk niet heel erg veel. Natuurlijk zijn er zaken, waarin je toegegeven hebt, omdat Mark dat nu eenmaal zo wil. Maar dat is ook andersom. Ik zie dat als iets heel natuurlijks, wat je doet als je zielsveel van iemand houdt. Zoals Mark en ik van elkaar houden.'

'Je vertelde net, dat je toch nog wel eens jaloers bent, als Mark bij andere vrouwen is. Hoe zit dat dan met Anouk?'

Sayen: 'Daar ben ik in het begin best wel even jaloers op geweest, maar nu besef ik me des te beter, dat Anouk gewoon een hele goede vriendin van Mark is. Toch is dat niet altijd gemakkelijk, omdat Anouk hem bijna nog beter kent dan ik. Maar ze is nu een goede vriendin van mij, en ze vertelt me erg veel over Mark. Ze kent hem al vanaf de kleuterschool, en heeft hem bijna iedere dag wel gezien. En soms is dat heel erg leuk, als ze over hem vertelt. Het geeft mij het gevoel, dat ik Mark steeds beter leer kennen, en daarom kan ik het nu ook accepteren, dat Anouk nog steeds zo close met Mark is. Ze zijn nog steeds heel goede vrienden met elkaar, en dat is ook goed zo.'

White, Maanprinses & de zoon van AkychaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu