Inspiratie

700 35 0
                                    

Sayen zegt tegen Mary: 'Laat je even de slaapkamer voor Mia zien? Dan kan ze haar kleren daar even neer leggen. Maar ik wil nog wel even met haar praten, voordat we gaan slapen.'

Mary knikt en loopt dan met Mia naar boven. Richard zegt: 'Ik moet nog een rapport verzenden, daar ben ik niet meer aan toegekomen.' Hij loopt dan ook naar boven, hij heeft heel goed begrepen, dat Sayen iets met mij wil bespreken.

Als Richard ook weg is, zegt Sayen: 'Heb je Jeremy nog gebeld? Want nu ik wat tijd met Mia heb door kunnen brengen, is het misschien wel goed om haar bij Jeremy onder te brengen. Ik heb even met haar gepraat, en ze heeft me verteld hoe haar moeder is overleden en wat voor zware tijd ze hebben gehad daarna. Ze heeft echt nog een moeder nodig, en Desire is wel iemand, die dat wel voor haar wil zijn. Weet je of ze morgen wel komen?'

'Ja, ik heb hem net nog aan de telefoon gehad. Hij belde of hij hier kon blijven slapen. Hij wou ook komen praten over Kevin. Het gaat schijnbaar heel erg goed tussen hem en Kevin en hij wil nu echt dat Kevin hem gaat opvolgen. Ik denk dat hij wil komen praten, om Kevin hier een tijdje in de leer te laten blijven.'

'Dan krijg je het nog druk. Je hebt Jim ook nog in de leer. Maar ik denk niet dat het tijdstip verkeerd is, het is zelfs ideaal. Door Mia naar Jeremy en Desire te sturen, is het gemis van Kevin minder groot. En Mia krijgt er een moeder voor terug. Dat zou een perfecte deal zijn.'

'Sayen, je bent een genie! Dat zou echt de beste oplossing zijn. Wacht, ik bel hem meteen op.'

'Denk je niet, dat het kan wachten tot morgen, dan komt hij toch hier heen.'

'Ik had gedacht, dat Mia dan misschien wel meteen mee kon gaan. Niet om daar meteen te blijven, maar voor een paar dagen. Dan kan ze meteen haar spullen voor school ophalen en weet ze waar ze terecht komt. En Kevin kan dan meteen hier blijven, om te leren hoe het Alpha leven hier aan toe gaat.'

'Dat is misschien niet eens zo'n slecht idee. Maar dan moet je het wel Logan nog laten weten.'

'Ik bel Nethan wel even op. Dat is de enige, die een beetje bereik heeft met een mobiele telefoon. Daar moet ik ook eens verandering in brengen, want het kantoor daar moet ook internet hebben.'

Sayen schudt haar hoofd en zegt: 'Niet te geloven, je lijkt af en toe wel een vrouw, je bent met heel veel dingen tegelijk bezig. Ik sta er de hele tijd weer van te kijken, hoe snel je soms dingen doet. Maar ze lijken allemaal heel erg doordacht, terwijl je die beslissingen in secondes neemt.'

'Tja, dat krijg je, als je 's werelds best vrouw aan je zijde hebt.'

Sayen slaat haar armen om me heen en zegt: 'En ik heb 's werelds beste man aan mijn zijde. En tevens 's werelds beste slijmer', lacht ze. We geven elkaar een zoen en dan zegt Sayen: 'Nou, dan ga jij maar eens snel bellen. Dadelijk is Mia weer terug en weet je nog geen antwoord te geven.'

Ik glimlach en loop naar mijn kantoor. Ik bel eerst naar Nethan. Die neemt gelukkig snel op. Ik heb geluk, Nethan heeft Logan uitgenodigd om te blijven eten, samen met zijn kinderen. Ze zijn nog steeds daar. Dus ik krijg Logan zelf aan de telefoon en ik vertel hem wat de nieuwe plannen zijn. Logan stemt meteen in en zegt: 'Je hebt gelijk, Mia heeft nog een moeder nodig. Als die kennis van jou dat voor haar zou willen doen, dan ben ik hun eeuwig dankbaar.'

'Dat komt wel goed, Logan. Maar dan komt ze pas over drie of vier dagen weer terug.'

'Dat is niet erg. Ik weet dat ze bij jou en je kennis in goede handen zijn. Anders zou je haar niet aan hun toevertrouwen.'

'Je vlijt me met je vertrouwen in me, Logan. Maar ik moet mijn kennis nog wel even bellen. Ik moest eerst weten of je het toestond.'

'Dat begrijp ik en dan zal ik je ook niet langer ophouden. Bedankt voor alles wat je voor ons doet, en dat meen ik uit de grond van mijn hart.'

White, Maanprinses & de zoon van AkychaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu