Terug naar de Maangrot

710 35 1
                                    

Dan valt het me pas eigenlijk op, dat Melissa hier is en niet bij de dokter. Ik zeg: 'Melissa, ik dacht dat jij eigenlijk andere dingen te doen had?'

'Dat had ik ook, maar ik heb iemand anders geregeld, die voor me invalt. Ik moest en zou weten, waarom mijn broer opeens zo boos op iemand was, dat hij hem zo hard slaat. Dat was voor mij belangrijker, dan wat dan ook.'

Ik ben werkelijk gevleid door haar zorgen om mij. Ik zeg: 'Ik ben blij dat je gekomen bent. En eigenlijk zou ik nu nog wat werk moeten gaan doen bij de barakken, maar ik denk dat Sean en Jeremy dit ook goed zonder mij kunnen doen.'

'Hoor daar eens, nu geeft hij ons ook al opdrachten.'

Jeremy lacht en zegt: 'Ach, hij heeft ook gelijk. Hij moet tijd inhalen met zijn zus en dat neem ik hem helemaal niet kwalijk. Kom Sean. We zullen die mannen eens laten zien wat werken is. Bovendien is het toch al niet meer zo veel, we waren al een heel eind.'

'Ach, wat je niet allemaal over moet hebben voor een goede vriend. Maar ik help je wel, anders wordt die bijeenkomst nog een fiasco. Overmorgen zijn ze al hier.'

'Tijd genoeg dus.'

'Als het goed is, komt vandaag het eten voor die mannen aan, incl. mobiele keuken en personeel. Daar hoeven jullie verder niets aan te doen.'

'Zo, dat klinkt goed. Is het een beetje te eten wat we krijgen?'

'Ik weet alleen dat de kok erg goed is, hij heet Kevin Lane.'

'Zo! Dat is niet even zomaar een kok, dat is een topkok!'

'Hij kost ook een heel aardige duit om te laten komen. Maar hoe wil ik anders 60-70 man goed eten geven.'

'Ik geloof best dat hij best wel wat geld vraagt. Hij heeft een goedlopend restaurant en heeft enkele grote prijzen gewonnen.'

'Ja, hij heeft inderdaad een goedlopend restaurant, maar hij wil nog meer restaurants en ik ben degene, die hem daarbij wel wil helpen. Natuurlijk tegen een aandeel in zijn bedrijf.'

'In zoiets zou ik ook wel interesse in hebben, maar hoe kom je aan zo iemand?'

'Door af en toe iemand in je roedel op te nemen, die toevallig familie is van Kevin Lane.'

'Op die manier. Tja, zo'n kans moet je niet laten liggen.'

Dan staat Sean op en zegt: 'Kom, Jeremy. Van dat gepraat over eten krijg ik alleen maar meer honger en daar word ik dik van. Dus zal ik maar eerst wat caloriën verbranden voordat ik weer ga eten.'

Diana zegt dan: 'Kijk, hij begint het toch eindelijk eens te begrijpen, dat hij iets moet afvallen. Hij begint veel te dik te worden.'

Sean glimlacht en zegt: 'Ach iets minder mag het wel, maar ik denk dat je me zo ook wel sexy vindt.'

Sean schudt eens mijn zijn billen en Diana zegt: 'Gekke vent, ga maar snel aan het werk.'

Lachend lopen Sean en Jeremy de deur uit en ik zeg tegen Melissa: Nu je toch hier bent, kunnen misschien wel eerst naar Coyote Heights gaan. Het heeft niet meer gesneeuwd vannacht, dus ik denk dat we wel met de auto kunnen. Dat is in ieder geval warmer dan met de sneeuwscooter.'

'Dat is geen slecht idee. Dan bel ik Leo even op, dat ik weg ben en ik niet weet wanneer ik terug ben.'

'Dat is goed. Dan ga ik nog even vlug de wolven uitlaten.'

'Och, dat moet ik ook nog doen. Helemaal vergeten doordat Richard kwam.'

'Maak je geen zorgen, Usak heeft zichzelf al uitgelaten, hij ligt voor de deur te wachten tot de andere drie naar buiten komen.'

White, Maanprinses & de zoon van AkychaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu