Kiyan

947 57 0
                                    

Ik loop de kamer uit en zoek Sayen. IK heb haar vanmorgen nog amper gezien en ik heb haar gemist. Ik vind haar in de keuken, waar ze samen met Janine het middagmaal aan het voorbereiden is. Ze heeft me niet binnen horen komen en schrikt lichtjes, als ik mijn armen om haar buik leg en haar tegen mijn borst trek. Ze zegt: 'Ik had je niet aan horen komen. Hoe waren de gesprekken met Harley en Stanley?'

Ik geef Sayen eerst een zoen op haar wang en zeg: 'Verrassend. Harley wou zijn zoon Dave laten studeren en cijferde zichzelf helemaal weg. Dave wil arts worden en hier weer terug komen om hier een praktijk op te zetten. Ik heb hem een studiebeurs aangeboden, als hij daadwerkelijk hier een praktijk zal gaan opzetten. En voor Harley heb ik ook iets gedaan, omdat hij het zelf niet wou vragen, en hij begint nu zijn eigen bedrijfje als timmer/bouwbedrijf. En Stanley heeft ons allemaal versteld laten staan. Als eerst bood hij zijn excuses aan voor zijn gedrag tijdens de roedelverzameling. Maar dat was het niet alleen. Hij wil piloot worden met een eigen vrachtdienst en zich ook nog eens in dienst stellen van de gemeenschap. Hoe kun je zoiets weigeren?'

'Wow, dat is echt uitzonderlijk voor Stanley. Ik ben blij voor Dave, een dokter kunnen we hier wel goed gebruiken.' 'Die kunnen we zeker goed gebruiken, maar ik denk niet, dat we zo lang op Dave kunnen wachten. Dat gaat nog wel enkele jaren duren, voordat hij arts is. Ik wil gaan kijken of ik geen oudere arts kan vinden, die hier een praktijk wil gaan openen. Er beginnen zich voorwaarden te scheppen, dat het aantrekkelijker maakt, zich hier te vestigen.

Maar dat wou ik eigenlijk helemaal niet met je bespreken. Ik wou vragen of je vanmiddag zin hebt te gaan wandelen? Ik heb gehoord, dat er wat noordelijker een prachtig meertje moet liggen en ik heb wel zin om te gaan zwemmen.' 'Maar ik heb helemaal geen zwemkleding en het water zal wel koud zijn.' 'Ben je bang, dat ik je naakt zie? Want volgens mij heb ik alles van je wel al gezien... En wat lekker fris water zal ons goed doen.'

Sayen lacht en zegt: 'Jij bent onverbeterlijk. Volgens mij wil je helemaal niet gaan zwemmen, maar zoekt gewoon een gelegenheid om me naakt te zien...' 'Ik kan niet ontkennen, dat ik je graag in natura zie, al staan je kleren je nog zo goed. Je bent erg mooi, Sayen. Maar ik wou gewoon even met je samen zijn, komend weekend zullen we niet veel tijd hebben om samen dingen te doen. Ik wil bij Joe en Letitia langs, en ik moet naar Sheriff Bulovski om een en ander te bespreken, en daarna moet ik ook nog bij notaris Mainwaring langs. En jij hebt nog nieuwe kleren nodig, misschien dat Letitia je daarbij wil helpen. We zullen dan ook wel kennis maken met zijn oudste dochter van Sheriff Bulovski. Die gaat met ons mee terug. Maar dat wou ik vanmiddag allemaal met je doorspreken.'

'En als er dan nog tijd over is, wat gaan we dan doen?', ze kijkt me uitdagend en vol verlangen aan. 'En jij zegt, dat ik onverbeterlijk ben?', lach ik, 'Jij bent net zo erg...' 'Je bent er zelf schuld aan, dat je me op gedachten brengt...' 'O, ben je zo makkelijk? Dat moet ik onthouden.' Ik geef haar plotseling een zoen op haar mond, ze moet lachen en trekt me terug naar haar. Dan geef ik haar een lange en intieme zoen, en daarna laat ik haar los. Als ik daarna weg wil lopen, geeft ze me een klapje op mijn billen. Ze zegt: 'Dat wou ik al lang eens doen, en het voelt wel goed!' 'Je krijgt straks een hoop billenkoek als straf!' 'Ik hou je aan je woord!', lacht ze uitdagend. En dan loop ik lachend de deur uit. Ik loop even naar buiten, waar ik op de veranda in de zon ga zitten.

Opeens hoor ik een wolf huilen en ik herken het gehuil van de twee wolven. Ik vraag me af, waarom ze huilen, maar bij verliefde paartjes weet je het toch maar nooit. Ik hoop voor Lucas, dat hij zijn wolf vindt. Misschien heeft hij hem al gevonden, wie weet. Maar het gehuil van de wolven wordt steeds luider. Ik leg meteen een link naar James en vraag hem of hij het ook gehoord heeft. Hij had er nog niet op gelet, maar nu hoort hij het ook. Ik ga naar binnen heen en zeg tegen Sayen, dat ik meteen weg moet, er is iets aan de hand. Ik kleed me meteen uit en transformeer meteen. Als ik buiten kom, zie ik dat James ook al getransformeerd is.

White, Maanprinses & de zoon van AkychaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu