Dan opeens stopt er een auto bij ons huis. Er wordt op de deur geklopt en ik sta op om de bezoeker binnen te laten. Ik weet al wie het is, ergens had ik hem al veel eerder verwacht.
Ik maak de deur open en zeg: 'Hallo Logan, daar ben je eindelijk, kom toch binnen. Buiten is het veel te koud.'
Logan kijkt verrast, dat ik hem al verwachtte, maar komt toch binnen. Hij doet zijn jas uit en hangt hem aan de haak. Hij heeft duidelijk zijn beste kleren aangetrokken, want hij wil zien wie zijn dochter in Fairbanks zal huisvesten.
Ik zeg tegen Logan: 'Kom maar mee, Mia is in de woonkamer en Jeremy en Desiré, waar ze zal gaan wonen, zijn er ook. En verder zijn er nog enkele vrienden van me.'
Logan zegt: 'Oei, ik had veel beter eerst kunnen bellen, of ik wel kon komen. Maar ik heb helemaal geen telefoon.'
'Dat geeft niet, ik had je al veel eerder verwacht. En je doet wat iedere goede vader zou doen voor zijn dochter, dus trek het je niet zo aan. Kom, dan gaan we naar binnen.'
Logan volgt me de woonkamer in en Mia kijkt verrast dat haar vader op bezoek gekomen is.
Ze zegt: 'Wat doe jij hier, pap?'
Logan zegt dan een beetje verlegen: 'Ik wou even kennis maken met de mensen, waar je gaat wonen. Ik wil weten of je goed terecht komt.'
Jeremy staat op en loopt op Logan af. 'Dus jij bent de vader van die knappe meid daar? Ik ben Jeremy Waters, eigenaar van de T-Rex shops. En tevens Alpha van de Snow Moon Wolves. En deze lieftallige vrouw is mijn vrouw Desiré. Mia komt bij ons in huis wonen, alsof ze onze eigen dochter is.'
De ogen van Logan worden groot en hij zegt: 'U bent de Alpha van de legendaire Snow Moon Wolves? En mijn dochter komt bij u wonen? Dat is waarachtig een grote eer.'
'U kent mijn roedel? Mag ik vragen waarvan? Want u bent overduidelijk een mens.'
'Ik mag dan wel een mens zijn, maar mijn vader was de Alpha van de Bears Wolves Pack. Dat was een kleine roedel ten noordwesten van hier. Mijn vader was Geremaya Deston.'
'Nu herken ik uw gezicht. Dan moet jij Logan Deston zijn. We hebben vroeger nog wel eens samen gespeeld, toen je vader en jij bij ons op bezoek kwam.'
Logan bekijkt Jeremy nog eens goed aan en zegt dan: 'Verrek, nou weet ik het weer. Jij was die jongen, wiens zuster je altijd meisjeskleren wou aantrekken.'
Jeremy lacht en zegt: 'Dat ben inderdaad ik. Gelukkig heb ik dat Sharon af kunnen leren, dat was echt niet leuk. Maar leuk je weer eens te zien. Hoe lang geleden zou dat zijn geweest?'
Logan denkt even na en zegt: 'Volgens mij was ik toen net 7 jaar, dus dat is nu 40 jaar geleden.'
Jeremy lacht en zegt: 'Is dat al weer 40 jaar geleden? Wat gaat de tijd toch snel. Maar kom er gezellig bij zitten. Sean Kyling, de Alpha van de Eastern Moonhowlers, is er ook. Misschien ken je hem ook nog wel. Of heb je hem nooit ontmoet?'
'Nee, ik ben nooit veel mee gegaan met mijn vader, dat konden we niet betalen. Ik ben maar een keer mee gegaan en dat was naar Fairbanks.'
We maken plaats op de bank, zodat Logan erbij kan komen zitten. Hij zegt tegen Mia, die naast hem is gaan zitten: 'Mia, het is echt een eer, dat je bij deze mensen mag komen wonen. Het is een van de bijzonderste roedels die er zijn. Vrijwel alle weerwolven zijn er wit, heel erg bijzonder. En ik heb vroeger nog wel eens met deze man gespeeld, toen mijn vader daar eens op bezoek ging en me mee heeft genomen.'
Mia zegt dan: 'Ken je hem dan?'
'Niet op het eerste gezicht, maar toen Jeremy me er aan herinnerde wel. Weet je, Mia? Ik voel me al een heel stuk geruster, nu ik weet dat je bij een goede familie terecht bent gekomen. Mijn vader heeft me altijd veel goede dingen verteld over hun, en ik heb er geen twijfel over, dat Jeremy heel veel anders zal zijn als zijn vader. De familie Waters zijn bijzonder sterke weerwolven, dan ben je zeker veilig.'
JE LEEST
White, Maanprinses & de zoon van Akycha
WerewolfHoogste ranking in Weerwolf: 1 Mark is een doodgewone jongen van 21 jaar, die alleen met zijn vader leeft. Ze zijn arm, en hebben niet veel te besteden, maar zijn gelukkig. Maar zijn vader is erg ziek en overlijdt aan de ziekte. Verder heeft Mark ge...