Goed en slecht nieuws voor jullie, nog enkele hoofdstukken en het boek is af. Totaal worden het 316 delen (incl. epiloog) en dan is het afgelopen. Maar het goede nieuws is dat er dan weer een ander boek geplaatst wordt. Dat ben ik nu nog aan het schrijven, en zal een heel ander updatecyclus krijgen (Eens per week) en is realistisch, romantisch fantasyboek, genaamd Corenqueque. Daarnaast schrijf ik nog aan een ander boek over weerwolven.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De vijf sturen me een stralende glimlach en ik knik goedkeurend naar ze toe. Terwijl we weg lopen zet ik tegen Lucas: 'Dat was wel weer even leuk. Maar nu is het weer tijd voor serieuze zaken. Kun je er voor zorgen, dat alle Bèta's over tien minuten bij mijn tent verzamelen? Ik wil de laatste stand van zaken nog even doorspreken en de planning voor vandaag.'
Ik loop dan alleen naar mijn tent toe en kom onderweg Darian en Melissa tegen. 'Hoi Butler!'
Ik glimlach en zeg: 'Ook goedemorgen, Melissa. Heb je je een beetje geamuseerd? Ik zag je wel kijken!'
Melissa zegt dan: 'Ik vond het een fantastische actie van je. Nu heb je echt iedereen voor je gewonnen, daar ben ik zeker van.'
'Dat was ook de bedoeling van de hele actie. Maar ik moet zeggen, dat ik echt verrast was door die verrassing.'
'Toen jij bent gaan slapen, ben ik met Darian bij een grote groep gaan zitten. We wilden horen, wat ze te vertellen hadden, en ze hadden het alleen maar over jou. We hebben ze nog wat meer over je verteld, en sommigen wilden niet eens geloven, dat ik je zus was. Gelukkig waren er ook bij, die ons kenden en we konden ze overtuigen. Maar ik wist niet, dat iedereen zo onder de indruk van je was. Ze vroegen me, wat ze konden doen om je te verrassen en ik zei, dat je een goed ontbijt nooit zou afslaan. Ik ben blij, dat je dat ook niet gedaan hebt.'
Ik glimlach en zeg: 'Ik had al zo'n vermoeden, dat jij erachter zat. Dat kon ik al zien aan het ontbijt. Wie anders had kunnen weten, hoe ik mijn eieren het liefste heb.'
Melissa lacht en zegt: 'Ik kan ook niets voor jou verborgen houden, broertje.'
'Nee, maar dat geldt ook omgekeerd, al ben ik er wel beter in dan jij. Zusje!'
Ze werpt me even een boze blik toe en zegt gevat: 'Ik ben nog steeds je oudere zus!'
'En als je geen hoge hakken aantrekt, nog steeds kleiner dan mij.'
Darian lacht en zegt: 'Ik zei het je toch, dat je niet van hem kon winnen. Geef het maar op, die strijd zal je nooit van hem winnen.'
Ze trekt een pruillipje en kijkt hem zielig aan. 'En van jou kan ik ook al niet altijd winnen, het is niet eerlijk!'
Darian trekt Melissa dan tegen zich aan en zegt: 'Nou, dat is ook weer niet waar. Je weet dat ik alles doe voor een zoen van jou!'
'Alles?'
'Ja, echt alles! Wat je maar wilt!'
'Dus je zou ook met mij willen trouwen, als ik je dat vroeg?'
'Zou je dat willen dan?'
'Ja, absoluut. Er is niets lievers dat ik zou willen!'
Darian gaat dan op zijn knieën zitten en zegt: 'Ik heb al een tijdje gewacht, voordat ik je deze vraag kon stellen, Melissa. Ik heb gewacht op het juiste ogenblik en ik denk dat het nu zo ver is.
Melissa, vrouw van mijn hart en ziel. Zou je me de eer willen schenken en met me te willen trouwen en de moeder van mijn kinderen te worden?'
Melissa is helemaal verbijsterd. Ze had dit echt niet zien aankomen, maar ze slaat haar handen voor haar mond, als ze ziet, dat Darian een ring voor haar heeft.
JE LEEST
White, Maanprinses & de zoon van Akycha
Manusia SerigalaHoogste ranking in Weerwolf: 1 Mark is een doodgewone jongen van 21 jaar, die alleen met zijn vader leeft. Ze zijn arm, en hebben niet veel te besteden, maar zijn gelukkig. Maar zijn vader is erg ziek en overlijdt aan de ziekte. Verder heeft Mark ge...