Mike & Melissa (deel 2/3)

933 51 1
                                    

'Zo mag ik het horen, meid. Kom, dan gaan we naar hem toe.' 

Ik kijk haar geschrokken aan. 'Je bedoelt nu? Zoals zo nu meteen? Ik kan toch zo niet naar hem toe! Ik zie er niet uit!' 

Sayen lacht en zegt: 'Dacht je werkelijk, dat ik je zo naar hem toe liet gaan? We gaan je eerst eens even opfrissen en opmaken. En dan krijgt Mike de verrassing van zijn leven. Hoe vind je dat?' 

Ik knik gretig, ik wil niets lievers dan dat. Sayen steekt me een hand toe en trekt me omhoog. 

Ze zegt: 'Trek nu eerst even maar je kleren aan, zo kun je niet de kamer uit. Mark had zojuist een kamer gevonden, die vol hangt met vrouwenkleren. Misschien hangt er wat voor jou bij. En misschien dat we daar ook wat make-up vinden, dan zal ik je helpen je op te maken. En ik zou ook Angie kunnen roepen, die zal je ook wel willen helpen.' 

'Ja, graag! Zou Angie mijn haar kunnen doen? Dat van haar zit altijd zo mooi, ik wou dat ik dat zo goed kon.' 

'Misschien wil ze het je wel leren. Ik zal het haar even vragen. Dan ga jij maar eerst even boven in bad, dan kom ik zo terug met Angie.' 

Ik knik. Sayen wijst me waar de badkamer is in dit grote huis. We moeten samen wel even zoeken, maar dan vinden we het toch. De badkamer is enorm. Het is zelfs groter als mijn slaapkamer! Je kunt zien, dat hier vrouwen hebben gewoond, en dat ze overhaast vertrokken zijn. Alles ligt er nog. Badolie, shampoo, crèmes, make-up, alles ligt er nog. 

Ik laat het grote bad vol lopen en doe er een heerlijk geurende olie in het water. Het water kleurt oranje, en de badkamer geurt naar perzik en vanille. Ik heb nog nooit in zo'n bad gezeten, thuis was er niet veel meer als een kleine douche, en veel privacy had ik niet. Nu heb ik een enorme badkamer voor me alleen en kan ik in een groot ligbad gaan liggen! Veel luxer kan het niet. Als het bad vol is, ga ik in het warme water liggen. Het warme water voelt lekker aan, en al snel lig ik relaxt achterover. Hier zou ik best aan kunnen wennen...

Nadat ik een tiental minuten heb laten weken, begin ik mezelf te wassen. Er staan heerlijk geurende zepen en nog ander spul, waarvan ik geen idee heb, waarvoor ze dienen. Maar ik open ieder potje en tube om er even aan te ruiken en te voelen wat het is. Dan vind ik een zeep, die heerlijk geurt naar lavendel en kamille. Daar was ik me mee. Dan spoel ik me af en ga nog even achterover liggen in het bad. Dit voelt zo lekker, ik kan er geen genoeg van krijgen. 

Maar Sayen zal zo weer hier staan, met Angeline, en bovendien wil ik me mooi maken voor Mike. Ik barst van de zenuwen, maar toch wil ik naar hem toe. Gelukkig helpt Sayen me, anders had ik dit echt niet gedurfd. 

Ik hoor dat twee paar lichte voeten de trap op lopen, dat moeten Sayen en Angeline zijn. Dus ik stap vlug uit bad, en pak een grote badhanddoek en begin me af te drogen. 

Er klinkt geklop op de deur, het is Sayen. Ze vraagt of ik al klaar ben, en ik zeg: 'Een klein moment, ik ben me af aan het drogen!' Ik zie een badjas hangen, en trek hem snel aan. Wat voelt dat allemaal lekker zacht aan... Dan loop ik naar de deur en doe hem voorzichtig open. 

Voor de deur staan Sayen en Angeline te wachten. Ik doe de deur voor hun verder open en laat hun binnen. Angeline zegt: 'Het ruikt lekker hier. In zo'n bad zou ik wel uren kunnen liggen.' 

Ik glimlach en zeg: 'Ja, dat is echt een genot. Als jullie niet gekomen waren, had ik er nog in gelegen.' Sayen en Angeline moeten lachen en Sayen zegt: 'Dat wil ik je best geloven. Ik denk dat ik in ons nieuwe huis ook zo'n badkamer laat maken. Dat is helemaal zo'n slecht idee nog niet.' 

Ik knik, en even voel ik me gelukkig. Ik heb nooit echt veel vriendinnen gehad, en hier staan 2 vrouwen, die belangeloos me komen helpen om me mooi te maken voor de man, waarop ik al zolang verliefd ben. 

White, Maanprinses & de zoon van AkychaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu