'Jeremy, je zou nu toch onderhand moeten weten, waarom die mannen me zo enthousiast steunen en net dat stapje extra doen, wat ik van ze verwacht. Kevin snapt het nu, en ik zie al kleine verschillen in hoe ze jou volgen. Dat krijg jij ook. Als je ze veel geeft, kan je ook veel terug verwachten.'
'Ja, dat weet ik. Maar toch. Het is toch steeds weer apart voor mij om te zien hoe goed het bij jou werkt.'
'Dat zie ik dan maar als een groot compliment. Kom, naar binnen. Anders wordt de dokter nog boos, dat ik je zo lang weg heb gehouden, zonder dat hij je heeft kunnen controleren.'
'Ach wat. Het is mijn leven, daar heeft hij niets over te zeggen.'
'Dat weet ik wel, maar je weet hoe dokters zijn. Eigenlijk zijn ze niet veel anders dan ons, ze willen alleen maar het beste voor de roedel.'
'Je hebt gelijk. Dan zullen we de arme dokter maar niet langer laten wachten.'
We lopen dan lachend naar binnen, waar Desiré en Sayen ons al opwachten. Ze zijn opgelucht ons weer te zien, maar ik mis iemand. Leo is er niet. Ik zeg: 'Zo, blij weer terug te zijn. Maar waar is onze dokter?'
Sayen antwoordt: 'Hij is nog even vlug naar Apony voor controle. Daarna gaat hij terug naar huis. Hij heeft Desiré nogmaals gecontroleerd, maar kon niets vinden. Hij vond dat hij zijn patiënten toch beter van thuis uit kon bedienen.'
'Dat klinkt goed, maar ik zal hem toch nog even bellen.'
'Daar had hij ook om gevraagd, om misverstanden te voorkomen.'
Ik loop naar Sayen en geef haar een zoen. Ze zegt: 'Je hebt er goed aan gedaan om John op te sluiten. Je moest eens weten hoe zeer dat knaagt aan Melissa. Ze zegt wel dat ze het verwerkt heeft, maar dat is nog duidelijk nog niet helemaal goed. Ik denk ook, dat het een van de redenen is dat Leo terug naar huis is gegaan.'
'Ik kan me er wel iets van voorstellen, na wat Melissa bij Leo gedaan heeft. Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat Leo een oogje op haar heeft.'
'Dat denk ik ook, Mark. Je kunt het zien, als ze binnenkomt en Leo is er al. Hij zoekt altijd haar op, zoals je dat bij mij doet.'
'Dus ik ben niet de enige, die dat opgevallen is. Dan moeten anderen het ook gezien hebben.'
'Daar ben ik zeker van. Zeker als ik de laatste roddels moet geloven.'
'En roddels over die twee zijn er genoeg. Als ik er aan denk, hoeveel vragen ik krijg over die twee. Alsof ik alles weet en al zou ik het weten, dan nog zou ik niets vertellen.'
'Dat weet Melissa ook, en ze weet ook heel goed dat ze over haar en Leo praten. Niet heel erg verwonderlijk, want ze zijn allebei nog jong genoeg.'
Dan zegt Sayen: 'We hebben trouwens nog een ander klein probleempje. Kijk maar eens naar de manden.'
Ik zie dat Sesi alleen ligt en Tail bij Sherada. Sesi is duidelijk geïrriteerd, en Tail kijkt een beetje ongelukkig. Sherada schijnt het niet erg te vinden, dat Tail nu bij haar in de mand ligt.
Ik zeg: 'Wat is daar aan de hand?'
'Dat is al zo, sinds Usak hier is geweest. Sesi wil opeens Tail niet meer in haar mand hebben. Wil jij eens met ze praten?'
'Dat ook nog. Als ik het moet zeggen, beginnen er al hormonen op te spelen. Goed, ik praat wel met ze.'
Ik loop naar de manden en alle drie kwispelen ze blij, dat ze aandacht van me krijgen. Ik geef ze ieder aandacht en krabbel ze achter hun oren. Ze likken mijn handen en komen dan uit hun manden om me nog beter te begroeten. Als Tail te dicht bij Sesi komt, begint ze te grommen. Ik zeg tegen Sesi: 'Gedraag je, Tail deed niets fout. Je zou wel wat aardiger kunnen zijn tegen je broer.'
JE LEEST
White, Maanprinses & de zoon van Akycha
WerewolfHoogste ranking in Weerwolf: 1 Mark is een doodgewone jongen van 21 jaar, die alleen met zijn vader leeft. Ze zijn arm, en hebben niet veel te besteden, maar zijn gelukkig. Maar zijn vader is erg ziek en overlijdt aan de ziekte. Verder heeft Mark ge...