Op vakantie

852 37 2
                                    

We zijn al snel weer thuis, en ruimen nog snel de tafel af en zetten alles in de vaatwasser. 

Sayen bereidt vast het deeg voor het ontbijt voor, want we moeten morgen vroeg uit de veren. Dave verwacht ons al om 7 uur bij het vliegtuig. We moeten nog een aantal uren vliegen, en hij moet nog ergens een vracht ophalen op de terugweg. 

Dan duiken we het bed in, en gaan vroeg slapen. Ik ben, ondanks het vroege avonduur, al behoorlijk moe en val direct in slaap.

Ik ben, zoals gewoonlijk, als eerste wakker. Ik kijk op de wekker, het is 5 uur. Tijd om op te staan. 

Uit de keuken komen heerlijke dampen, Sayen heeft de oven op timer gezet, en het brood zal al bijna klaar zijn. Ik maak Sayen wakker, die me slaperig aankijkt. 

Ze zucht lichtjes en zegt: 'Wat ben ik toch een gelukkige vrouw, dat ik nu altijd naar je mag kijken. Je bent 's morgens altijd zo sexy, daar kan ik naar blijven kijken.' 

'Dat heb ik nou ook bij jou. Je weet dat het mijn favoriete moment van de dag is, 's morgens met je wakker worden en dan genieten hoe je tegen me aan ligt, en het moment dat je dan wakker wordt, dat is mijn moment. Daar kan ik geen genoeg van krijgen.' 

Ze glimlacht en geeft me een zoen. We staan op en lopen de badkamer in. Sayen loopt de douche in, en zegt: 'Kom je mee douchen?' 

Daar zeg ik geen nee tegen, dus ik stap meteen bij haar de douche in. Daar word ik meteen getrakteert op een ijskoude douche. Het is zo koud, dat het me de adem even ontneemt. 

Sayen ligt in een deuk en zegt: 'Zo, die had je nog tegoed.' 

Ik ril over mijn hele lichaam en zeg: 'Wat was dat koud, zo koude douche heb ik je ook weer niet gegeven.' 

Sayen trekt me naar zich toe en zegt: 'Kom hier, dan zal ik het met je goed maken.' Ze geeft me een gepassioneerde zoen, maar niet erg lang. 

Ze laat me los en zet warm water aan. Ze zegt: 'je voelt koud aan, eerst even opwarmen.' 

Ik trek haar dan naar me toe en zoen haar onder de warme stralen water. Ik heb grote zin om meer te doen, maar we hebben nog veel te doen. 

Bovendien hebben we op vakantie daar nog veel meer tijd voor. Dus beginnen we elkaar maar in te zepen, wat ook heel erg leuk is. Bovendien is het erg aangenaam om elkaars ruggen te masseren.

Na de douche scheer ik me snel en kleed me aan. Ik haal al vast het brood uit de oven en zet het koffieapparaat aan. In de tussentijd dek ik alvast de tafel en als Sayen de keuken in komt, ben ik al bezig het brood te snijden. De koffie is dan ook al klaar, en Sayen schudt me een grote mok koffie in. Dan drukt ze me een kusje in mijn nek, terwijl ik het laatste stuk brood in sneden snijdt.

We eten snel ons ontbijt op en maken dan nog vlug even het huis zuiver. Ik ben er zeker van, dat Janine hier nog komt zuiver maken, ik weet dat ze dat niet kan laten, maar dat wil nog niet zeggen, dat we het huis smerig achter laten. 

Maar we zijn al snel klaar, en het is dan ook tijd om naar het vliegveld te gaan. Ik leg de koffers alvast in de auto, terwijl Sayen nog even het huis doorloopt om alles te controleren. Ze komt al snel en stapt in de auto. Een paar minuten later zijn we op het vliegveld, waar ik mijn auto in de hangar parkeer. Er staat toch nog geen vliegtuig in, en zo blijft de wagen lekker zuiver. 

Het begint te motregenen, en we zijn blij dat we droog in het vliegtuig zitten. Stanley is er ook, hij laat zich de kans niet ontnemen om vlieguren voor dit toestel te maken, want hij wil ook de papieren voor dit vliegtuig te mogen besturen bezitten. 

White, Maanprinses & de zoon van AkychaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu