Dan loop ik naar buiten, terwijl James met Relof gaat praten. Leonard komt naar me toe en zegt: 'Dat was een genereus aanbod van je om die weerwolf in je roedel op te nemen.'
'Nou, zo genereus is dat ook weer niet. Hij weet wat ik er voor verlang en die prijs kan erg duur zijn. Maar als hij slaagt, dan is hij die plaats ook meer dan waard.'
'Mag ik vragen wat je van hem verlangt?'
'Nee, dat mag je niet. Je bent geen weerwolf en je zou het misschien niet helemaal begrijpen.'
Leonard is teleurgesteld over mijn antwoord en ik zie aan hem, dat het hem niet zo zint. En dat is ook mijn bedoeling. Ik wil hem prikkelen om weerwolf te worden. Zeker nu Melissa vrijwel zeker Darian zal gaan volgen naar zijn roedel, ik kan haar gevoelens voor Zodak voelen. En die zijn vrij sterk.
Ik leg een link naar Sayen. Die is blij me te horen en ik vertel haar alles wat er is gebeurd. Ze zegt me toe, dat ze wat zachte kussens zal neerleggen in de kamer, zodat Gejera en Zodak daar kunnen liggen. Ze zegt me: 'Het is maar goed, dat je die andere mand voor Sesi gekocht hebt. Die is net binnen en Usak zal nu wel bij Gejera willen blijven. En Sesi zal dat wel niet zo heel erg vinden.'
'Dat kun je wel stellen. Het is nu officiëel. Usak kwam me zelfs vragen of hij Sesi meer mocht zien. Ik geloof dat hij echt heel erg verliefd op haar is, en ik denk dat het serieus tussen die beiden is. Sesi kwam gisteren bij me liggen, ze maakte zich zorgen over haar toekomst. Ze wil hier niet weg, maar ze wil ook bij Usak blijven. Ik denk dat ik Harley toch ga vragen die aanbouw te gaan bouwen.'
'Och, dat vind ik schattig. Ik denk dat je dat maar moet doen, Mark. Ik wil ze ook niet kwijt, en als we ze daardoor kunnen laten blijven, dan ben ik daar erg blij mee.'
'Maar ik zit nog wel over één ding in, Sayen. Wat doen we met Usak. Nu is dat nog niet erg, maar ik denk dat Melissa straks met Darian zal mee gaan. En ik denk niet, dat Usak met haar mee zal willen gaan.'
'Dan laat je Usak toch gewoon blijven, als hij dat wil. Zeker als straks die aanbouw er is, vind ik dat geen probleem.'
'We praten er later nog wel even over, Sayen. Nu maken we ons op om terug te keren. Dat zal nog wel twee dagen duren.'
'Zo lang? Ik mis je nu al. En wens Gejera en Zodak beterschap.'
'En voordat ik het vergeet, we heben misschien een nieuw roedellid erbij. Hij heet Relof en komt eigenlijk uit de Northern Moonhowlers. Hij is samen met Zodak ontsnapt, maar hij wil eigenlijk niet terug naar zijn roedel, het bevalt hem daar niet zo goed.'
'Kun je hem vertrouwen? Niet dat hij dadelijk een spion is?'
'Daar heb ik al maatregelen voor genomen, Sayen. Daar ben ik nu wel wat voorzichtiger in geworden.'
'Dan is het goed. Doe je wel voorzichtig?'
'Natuurlijk. Ik mis je en ook Elisa en Atka. Ik zie je over twee dagen.'
'Een kusje op je mond en weet dat ik van je houd.'
Ik glimlach en zeg: 'En een kusje terug en ik kan je niet zeggen, hoeveel ik van je houd. Daar zijn geen woorden meer voor.'
Ik voel hoe mijn woorden haar een warm gevoel geven. Ik sluit mijn ogen en voel haar liefde voor mij. Een dieprode sterke gloed omringt me. James loopt net naar me toe om me te vertellen dat we klaar zijn om te vertrekken, maar beseft, dat ik in gesprek ben met Sayen. Hij draait zich om en zeg tegen Richard: 'Laat hem maar even, hij mist Sayen te erg. Hij zou echt niet zonder haar kunnen.'
Richard knikt en zegt: 'Ik heb nog nooit iemand gezien, die zo onvoorwaardelijk van iemand hield. En dat besef ik nu nog meer, nu ik zelf mijn zielsverwante heb gevonden. Wat heb ik veel gemist al die tijd!'
JE LEEST
White, Maanprinses & de zoon van Akycha
Hombres LoboHoogste ranking in Weerwolf: 1 Mark is een doodgewone jongen van 21 jaar, die alleen met zijn vader leeft. Ze zijn arm, en hebben niet veel te besteden, maar zijn gelukkig. Maar zijn vader is erg ziek en overlijdt aan de ziekte. Verder heeft Mark ge...