Spionage? Dat gaat me even te ver!

708 38 0
                                    

De volgende morgen ben ik al weer vroeg wakker. Ik heb goed geslapen, ik ben maar een enkele keer het bed uit gemoeten omdat Atka huilde. Maar ik kon hem al snel sussen en daarna hebben ze lekker doorgeslapen. Sayen is niet veel later wakker en ze informeert nog even wat er vannacht was. Ik vertel haar, dat er niets aan de hand was, en tevreden begraaft ze zich tegen mijn borst. Het is nog veel te vroeg om op te staan. Haar haren kriebelen in mijn neus en ik blaas ze weg. Sayen zegt: 'Laat dat, daar kan ik niet tegen.'

'Ik kan er niets aan doen, dat jouw haren in mijn neus kriebelen.'

Ze bromt dan lichtjes en ik plaag haar door haar nog een keer over haar hoofd te blazen.

'Nu doe je het expres! Ze kietelt me om me terug te plagen en ik kietel haar terug. Het mondt uit in een kietelwedstrijd, waarbij ze zachtjes gilt. Ze weet dat ze dit niet van me wint, maar ze is niet van plan snel op te geven. Met een grijns kijkt ze me uitdagend aan en ik zeg: 'Pas op, meisje. Je weet dat je dit niet gaat winnen.'

Ik geef haar een zoen en ze bijt me zachtjes op mijn lip. Aangemoedigd door haar reactie pin ik haar vast op het bed en kus haar op haar markering. Ze kreunt: 'Mark, je bent niet eerlijk. Zo kan ik nooit van je winnen.'

Ik grijns en zeg: 'Ik had toch al gezegd, dat je dit niet ging winnen...'

Gretig druk ik mijn lippen op de van haar en ze kust me vurig terug. Ze geniet met volle teugen van ons wilde spel en raakt steeds meer opgewonden. Ze zoekt mijn lid en streelt hem. Nu ben ik degene, die kreunt van genot en dan kan ik niet meer langer wachten. Ik stoot diep in haar en langzaam verhoog ik mijn tempo, totdat we allebei wild en smachtend naar ons hoogtepunt toewerken. Als het dan zo ver is, vergaat voor ons plaats en tijd. Als we enkele minuten later weer bij zinnen zijn gekomen en hijgend naast elkaar liggen, zegt Sayen: 'Dit was magisch. Hoe krijg je het voor elkaar, me zo in extase te brengen.'

'Ik was magisch? En jij dan? Ik ben nog nooit zo in extase geweest, dan zojuist. Wow!'

Sayen lacht en zegt: 'Dan waren we gewoon samen magisch. Toch ook leuk?'

Ze geeft me een kus en streelt me plagend over mijn lid. Dat groeit al weer, door de streling. Ze zegt: 'Zo, je bent er al weer snel klaar voor.'

'Wat wil je, met zo'n vrouw in je bed. Met jou zou ik echt ieder moment het bed in willen duiken.'

'Dat moet ik onthouden, Mark', lacht ze. Je laat me altijd zo naar je verlangen, dat het af en toe lang wachten is, voordat we samen in bed liggen.'

'Ergens verlang ik ook wel weer naar de tijd, dat we bij Jack sliepen. Daar waren we veel meer tijd bij elkaar.'

'Ja, gek is dat. Je zou zeggen, nu we samen in een huis wonen, zouden we elkaar genoeg moeten zien, maar af en toe ben ik blij dat ik je een half uurtje zie.'

'Dat zou misschien normaal ook zo zijn, maar we zijn beiden geen gewonen weerwolven, er wordt meer van ons verwacht. Dat is het probleem.'

Sayen kruipt wat tegen me aan en zegt: 'Daarom geniet ik ook van deze momenten. 's Morgens is er nog niemand, die wat van ons verwacht, behalve Elisa en Atka.'

'Daar moet ik je gelijk in geven. Ik denk dat ik een regel in ga stellen, dat mijn kantoor pas vanaf 9 uur open is, behalve in noodgevallen. Hoe kan ik anders jullie nog een beetje aandacht geven, als ze hier soms al om 8 uur aan de deur staan. Ik ben blij, dat we altijd zo vroeg eten, zodat we nog een beetje tijd voor elkaar hebben.'

'Dat is misschien niet eens zo'n slecht idee, weet je? Straks worden de kinderen groter, en als ik mijn moeder moet geloven, gaat dat sneller als je denkt.'

'Ik wil eigenlijk helemaal geen moment van het opgroeien missen, maar ik ben bang dat ik het toch heel erg druk zal krijgen.'

Pas als we Mary de trap af horen lopen, staan we dan ook op, nadat we een hele tijd in elkaars armen gelegen hebben. Ik douche me snel en ga bij de baby's kijken. Ze slapen nog allebei, en ik laat ze lekker liggen. Ik zeg nog even tegen Sayen dat ze nog slapen en ga dan nog even naar mijn kantoor om nog wat achterstallig werk in te halen. Dat is blijven liggen door de zoektocht naar Jeremy en Desiré. En ik zie niet veel andere mogelijkheden om het werk in te halen.

White, Maanprinses & de zoon van AkychaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu