Loos alarm

686 37 0
                                    

Jeremy glimlacht en knikt. Dan gaat hij weer verder met het gesprek tussen Rubert, Sean en hem. 'Zie je nu wel? Net iets meer dan 11 maanden. Als hij op dit tempo door blijft groeien, dan zal hij de allergrootste Alpha zijn, die er is. En ik ben blij, dat ik daarvan getuige mag zijn en er deel aan heb. Want ook al is hij enorm wijs voor zijn leeftijd en enorm sterk, hij blijft onervaren. Sommige dingen, daar heeft hij gewoon geen weet van. Wat op zich niet zo vreemd is, als je ziet hoe lang hij Alpha is. Maar dat vergeet je zo gemakkelijk bij hem.'

Rubert kijkt toe, hoe Darian en Keaton elkaar de hand schudden en dan zeg ik: 'Ik geloof dat Mary cocktails en een taart heeft gemaakt om dit alles te vieren. Ik stel voor, dat we naar de woonkamer gaan.'

We lopen allemaal de woonkamer in, waar Harold en Sarah zitten te wachten. Sarah staat meteen op en loopt op me af. Ze zegt: 'Ik wil mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag. Ik weet ook niet wat er met mij aan de hand is, de laatste tijd. Ik ben op het moment zeer prikkelbaar en zelfs Harold kan me niet tot rust brengen.'

'Het is al goed Sarah. Ik neem aan, dat je in de roedel wil blijven?'

'Ja, en je aanbod is echt heel erg goed. Daarvoor wil ik je nog bedanken.'

'Daar ben ik blij om. Maar ik denk dat ik wel weet, waarom jij zo prikkelbaar bent. Hoe lang geleden is het, dat je je eerste transformatie hebt ondergaan?'

'Dat is nu bijna een jaar geleden. O mijn god, komt het, doordat ik mijn tijdelijke wolf zal verliezen?'

'Dat zou best wel eens kunnen zijn. Je hebt je wolf nog niet gevonden.'

'Maar hoe kan het dan, dat Harold en ik als zielsverwanten voelen?'

'Dat kan, Sarah. Ik wist het ook al meteen, toen ik Sayen voor het eerst zag. En toen had ik mijn wolf ook nog niet gevonden.'

'Sarah, denk je, dat je nog wel nog eens kunt transformeren?'

'Dat moet ik dan even uitproberen. Ik weet het niet.'

Ik roep Harold erbij en zeg: 'Sarah moet nu proberen te transformeren. Als ze dat niet doet, zal ze haar tijdelijke wolf verliezen. Kun je haar begeleiden, als ze als wolf is? Ze moet nu op zoek naar haar wolf.'

'Eh, natuurlijk. Maar hoe moet dat dan met verhuizen?'

'Maak je daarover maar geen zorgen. Dat regel ik wel. Gaan jullie nu maar snel naar huis. Ik neem wel contact met jullie op. Misschien dat ik Akiak nog kan spreken, wie weet of hij ons kan helpen.'

Ze pakken dan hun jassen en nemen afscheid. Ik zeg dat ik Jenny en Keaton wel naar huis breng, en dat Sarah en Harold voor dringende zaken weg moeten.

Mary brengt dan een grote schaal met cocktails binnen. Ze geeft ieder en glas en ik hef het glas en zeg: 'Op een nieuwe toekomst voor Darian en Melissa.'

Iedereen heft hun glas en toosten op het aanstaande Alpha-paar. Daarna wordt de taart gebracht en wordt het een gezellige avond.

Nadat ik Jenny en Keaton weer naar huis heb gebracht, stop ik langs de weg. Ik keer in mezelf en speur of ik ergens Akiak kan vinden. Ik kan hem niet vinden, hij is te ver weg. Waarom is het ook zo moeilijk om gewone wolven te vinden. Weerwolven, dat is veel gemakkelijker. Opeens neem ik een vreemde geur waar, die me absoluut niet bevalt. En die geur wordt alleen maar sterker. Ik klim de berg omhoog, waar ik langs geparkeerd sta en kijk of ik iets kan zien. Maar het is donker en het moeilijk wat te zien. Toch vertrouw ik het niet. Ik loop terug naar de wagen en kleed me uit. Dan transformeer ik me en spring dan op de auto. De geur die ik dan ruik, doet mijn haren in mijn nek hoog rijzen. Dat is de geur van vreemde weerwolven. En het zijn er veel!'

White, Maanprinses & de zoon van AkychaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu