Ik kijk Sayen aan en ze knikt. 'Natuurlijk mag je een tijdje bij ons komen wonen, om te leren een goede Alpha te worden.
Dat zou me een eer zijn. Je bent een goede jongen, en je leert snel. Ik denk dat we van jou een uitmuntende Alpha kunnen maken. Met de hulp van je pleegouders, en ons. En niet te vergeten Alyssa.
Ze is net zo belangrijk en moet net zo veel leren als jij , Kevin, vergeet dat niet. Je pleegmoeder kan haar veel leren. En bij ons zal ze leren, hoe ze je kan corrigeren. Als het tijd is, dan zal ik je wel laten halen. Ik denk dat Jeremy wel op de hoogte zal houden van je ontwikkelingen en je voortgang.'
Jeremy zegt: 'Daar kun je op rekenen.'
'Daar verheug ik me al op. Ik zie een goede vriendschap tussen ons beiden wel zitten.'
Jeremy loopt op me af en zegt: 'Dat denk ik ook. Een goede vriend kan ik altijd gebruiken.' Hij steekt me een hand toe en ik schud hem stevig.
Dan zegt Sayen: 'Maar dan moeten ze op zijn minst op ons huwelijk komen als gasten. We kunnen goede vrienden toch niet uitsluiten van ons huwelijk.'
'Je hebt gelijk, Sayen. Bij deze nodig ik jullie allemaal uit om bij ons huwelijk aanwezig te zijn. Die vindt komende maand al plaats, met volle maan. En dat vieren we groots.'
Jeremy kijkt Desiré aan en zegt: 'Het zal ons een hele grote eer zijn om bij jullie huwelijk aanwezig te mogen zijn. Ik hoop dan, dat Kevin jullie al wat kan laten zien van zijn progressie.'
'Dan zal ik jullie wel laten ophalen door mijn piloot.'
'Ach doe geen moeite, ik heb zelf een vliegtuig, ongeveer hetzelfde type als waar je mee aankwam. Als dat bij jullie kan landen, dan kan dat mijn vliegtuig ook.'
'Nou, dan is dat geregeld. Maar dan moeten we nu wel inkopen gaan doen, want anders heb ik jullie niet eens een bed te bieden, als jullie komen. Ons huis wordt nu gebouwd, en we hebben nog veel nodig om het voltooid te krijgen, en natuurlijk moeten we nog alle meubels kopen. Dat wouden we vanmiddag gaan doen.'
Jeremy zegt: 'Dan heb ik een goed idee. Ik had jullie een diner aangeboden, maar ik heb een nog beter idee. Waarom dit niet delen met een deel van mijn roedel en werknemers.
In de bouwmarkt is een groot restaurant. Het is bijna middag en ik ga mijn blijdschap delen met mijn werknemers door ze een gratis lunch aan te bieden. Het is misschien wel iets minder luxueus, maar zeker een heel stuk gezelliger en gemoedelijker.
Bovendien kunnen dan mijn bewakers ook deelnemen aan de lunch. Dat vind ik persoonlijk toch wat fijner. En dan gaan jullie daarna lekker winkelen en ik zorg dat jullie alles precies op tijd krijgen, daar ga ik zelf voor zorgen.
En als huwelijksgeschenk wil ik jullie de keuken cadeau doen. Jullie mogen hem uitzoeken, en ik wil niet dat jullie naar de prijs kijken.' Desiré kijkt haar man trots aan en geeft hem een zoen op zijn wang.
Ik kijk Sayen aan en zeg: 'Dat aanbod sla ik niet af. Niet dat die keuken echt nodig is om te geven, maar ik waardeer het gebaar. En dat eten in het restaurant, dan is helemaal in orde. Daar zou ik me veel beter thuis voelen als in zo'n klein sjiek restaurant.'
'Dan denk ik, dat we maar meteen gaan. Ik zal meteen even bellen met mijn bedrijfsleider, dat ze de pauze even moeten uitstellen tot wij er zijn. Ik zal ze dan een kleine toespraak geven, en daarna kunnen ze op mijn kosten gaan eten.'
Alyssa fluistert iets in het oor van Kevin, en Kevin glimlacht. Hij roept Daisy en fluistert wat in haar oor. Daisy knikt en pakt de hand van Alyssa vast. Ze lopen snel de deur uit, zonder wat te zeggen. Desiré kijkt verbaasd en zegt: 'Wat is er loos, Kevin?'
JE LEEST
White, Maanprinses & de zoon van Akycha
WilkołakiHoogste ranking in Weerwolf: 1 Mark is een doodgewone jongen van 21 jaar, die alleen met zijn vader leeft. Ze zijn arm, en hebben niet veel te besteden, maar zijn gelukkig. Maar zijn vader is erg ziek en overlijdt aan de ziekte. Verder heeft Mark ge...