Op ziekenbezoek bij Fitch

928 37 0
                                    

Toch ben ik vroeg wakker. Sayen slaapt nog vredig en ik weet dat ze droomt. Het is een droom die ze de laatste tijd vaker heeft gedroomd. Het gaat over onze kinderen en mij. Dit is nog steeds mijn favoriete moment van de dag.

Ik kijk op de klok en zie dat het toch bijna tijd is om op te staan, al heb ik nog niet erg veel zin. Maar ik heb nog zo veel te doen vandaag, dat ik wel op moet staan. De plicht roept me. Het is niet alleen maar fijn om Alpha te zijn, het vraagt veel offers van je.

Ik loop de badkamer in en douche me met koud water, om me lekker wakker en fris te laten voelen. Sayen is intussen ook al wakker geworden, en loopt ook de badkamer binnen.

Ze ziet me onder de douche staan en wil me een zoen geven. Ik zie dat ze de douche in wil lopen en trek haar opeens naar me toe, en dan gilt ze hard, als ze merkt dat de douche erg koud is. Lachend zeg ik de douche uit, terwijl ze me boos aankijkt.

'Sorry, ik kon het niet laten. Je had toch kunnen zien aan de schermen dat er geen damp vanaf kwam.' Sayen bibbert nog steeds, en ik sla een grote handdoek om haar heen. Ze zegt: 'Brr, wat is dat koud. Wie neemt er 's morgens vroeg al zo'n koude douche?'

Ik lach en zeg: 'Ik! Ik wou een frisse kop hebben, want ik heb vandaag veel te doen. En er is niets beters als een koude douche om dat voor elkaar te krijgen.'

'En daarom trek je mij ook maar onder de koude douche?'

'Wie kwam er zelf de douche binnen gelopen? Dat ik je vervolgens onder de douche trok, dat is wat anders, maar je kwam toch echt zelf binnen.'

Sayen steekt haar tong uit, en moet dan ook lachen. 'Je bent niet te geloven', en schudt haar hoofd. 'En met zo'n man ben ik gisteren nog wel getrouwd!'

Ik lach en trek haar naar me toe. Ik sla mijn armen om haar heen en geef haar een zoen. Speels bijt ze op mijn lip en ze kijkt me uitdagend aan.

Ik frons mijn wenkbrauwen en zeg: 'Had je afgelopen nacht nog niet genoeg gehad?' Als antwoord geeft ze me een vurige zoen. Ik til haar op en draag haar naar het bed. En daar doen we onze huwelijksnacht nog eens dunnetjes over.

Als we dan weer uitgeput naast elkaar liggen, zegt Sayen: 'Ik dacht dat je nog zo veel te doen had? En nu liggen we weer samen in bed te vrijen.'

'Dat heb ik ook, maar voor jou maak ik altijd tijd vrij. Wie kan nu nee zeggen, tegen de liefste en meest sexieste vrouw ter wereld?' Ze glimlacht breed en geeft me een zoen op mijn neus.

En dan drukt ze me het bed uit. 'Vooruit, opstaan jij! Je had het druk. Maar kom je dadelijk nog wel wat eten? Ik maak wat maiskoeken klaar voor het ontbijt.'

'Daar zeg ik geen nee tegen. Ik ga eerst even kijken hoe het met Fitch gaat en dan vraag ik gelijk of Jack wat vaker bij hem langs wil gaan, zodat Fitch zich niet gaat vervelen.'

'Dat is goed, dan zie ik je straks.'

'En, wat ga jij doen vanmorgen?' 'Ik denk dat ik nog lekker even blijf liggen, of misschien neem ik nog wel een lekker warm bad. En na het eten ga ik helpen de gemeenschapsruimte op te ruimen.'

'Je weet dat vanmiddag Alpha Kyling langs wil komen?'

'Ja, dat weet ik. Moet ik nog iets speciaals voor hem doen?'

'Ben je gek? We hebben nog taart over van de bruidstaart, en bovendien wou ik hem rondrijden over de roedel. Hij wou een keer Wolves Peak een keer zien. Nu is het wel te ver om daar heen te rijden of te rennen, maar ik kan hem op zijn minst het uitzicht laten zien. Dan kunnen we misschien later eens Wolves Peak samen bezoeken.'

White, Maanprinses & de zoon van AkychaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu