50 tysięcy

502 39 22
                                    

Ja: *wchodzi na swój profil i patrzy na pracę o Lokim. Widzi 50 tysięcy wyświetleń...*


...














...






















...



















PIĘĆDZIESIĄT

TYSIĘCY

WYŚWIETLEŃ!!!

NA BRODĘ ODYNA! CO TU SIĘ POROBIŁO?!

Powinnam chyba coś napisać, jakieś podziękowania, czy coś. Jestem jednak w tak wielkim szoku, że nawet nie wiem od czego zacząć.

Wprawdzie obserwowałam te cyferki i wyświetlenia jak skaczą w górę, ale 50 tysięcy wyświetleń po niecałym roku od publikacji pierwszego rozdziału...?!!!

Chyba nawet w najśmielszych marzeniach nie pomyślałabym, że to się kiedyś stanie, bo mimo że kocham tą historię całym sercem, to muszę przyznać, że ma wiele niedociągnięć.

Prawda jest jednak taka, że podczas pisania tych 3 tomów które już są i które łącznie mają ponad 100 części ( serio nie rozumiem jak ludzi nie zniechęca taka ilość ), nauczyłam się znacznie więcej niż przez jakieś 10 lat pisania do tak zwanej "szuflady". No dobra...nie wiem czy to było 10 lat, bo wymyślanie historii jest częścią mnie i robię to chyba od zawsze, ale sama nie wiem kiedy zaczęłam spisywać te wszystkie chore pomysły.

Odbiegam od tematu, prawda?

W każdym razie chcę wam za to serdecznie podziękować. Za wszystkie te wyświetlenia, gwiazdki, obserwacje i przede wszystkim komentarze. Tak! Komentarze są moją miłością, bo bez nich nie wiedziałabym nawet co robię dobrze a co źle i muszę przyznać, że umilają mi dzień jak nic. Dziękuję też za to, że wogóle tu ze mną jesteście i sprawiacie, że to co robię ma jakiś sens.

Może kiedyś wydam książkę, a może skończy się tylko na marzeniach, nie wiem. Wiem jednak, że jeśli to się wydarzy to będzie to w głównej mierze zasługa tych wszystkich ludzi, którzy czytali te amatorskie opowiadania, poprawiali i dzielili się wrażeniami.

Kocham was i dziękuję❤

Nowe życie - Loki [ ZAKOŃCZONE ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz