Medyada bir adet Qin Yun bıraktım
DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Dünya açıldığında dünya karanlık ve soğuktu.
Birkaç yıl sonra, dokuz parlak güneş doğdu ve gökyüzünde asılı kaldı. Dünyanın parlak ışığı dokuz güneşin ruhsal enerjisini doğurdu.
Ruh enerjisi milyonlarca yıl boyunca gökleri ve yeri besledi, tüm canlıları besledi ve gizemli Dokuz Güneş Ülkesini oluşturdu.
Dokuz Güneş Ülkesinde insanların ne zaman ortaya çıktığı bilinmiyordu. İlahi Dao'yu kavradılar, gökleri gözetlediler ve kaynak sanatlar yarattılar. Dokuz güneşin ruhani enerjisini bedenlerini yumuşatmak ve zihni arıtmak için emdiler, cennete meydan okuyan gücü geliştirdiler ve dokuz güneşteki tüm ruhların efendisi oldular...
Göksel Qin İmparatorluğu, İmparatorluk Sarayı.
Geceleri, imparatorluk sarayı parlak bir şekilde aydınlatılıyordu. Havada çiçek açan duman ve çiçekler, binlerce köşkü ve sarayı saran renklerde parıldadı. Bu, yeni taç giymiş veliaht prensin bir kutlamasıydı.
Sarayın güney tarafında, tenha eski bir binada.
Küçük bir binanın tepesinde, gece gökyüzündeki güzel havai fişeklere bakarken bir genç hafifçe kaşlarını çattı. Sert gözleri, sanki geçmiş olayları hatırlıyormuş gibi titriyordu...
Genç adamın adı Qin Yun'du. Bu yıl on beş yaşındaydı ve babası Göksel Qin İmparatorluğu'nun imparatoruydu. Annesi bir kraliçeydi ama öleli uzun yıllar olmuştu.
O Veliaht Prensti ama beş yıl önce rezil edildi ve lağvedildi!
Beş yıl önce, veliaht prensin şeytani bir sanat geliştiren biri, şeytani bir dövüş sanatçısı ve yasak seviye şeytani sanatlardan biri olduğu belirlenmişti!
Bu konu yayıldığında büyük bir kargaşaya neden oldu ve ülkedeki herkes şok oldu!
Kendini korumak uğruna, Büyük Öğretmen, nerede olduğu bilinmeden saraydan kaçmıştı.
Daha sonra, eski yetkililer ortaklaşa imparatordan veliaht prensi ortadan kaldırmasını istemişti çünkü veliaht prens gençliğinden beri Büyük Öğretmen tarafından eğitilmişti ve gizlice şeytani sanatlar geliştirebiliyordu. Ayrıca, ülkenin gücünü geri kazanmak için İmparatordan yeni bir Kraliçe atamasını ve Veliaht Prens unvanını vermesini de istemişlerdi.
İmparator, diğer yetkililerin baskısıyla zorlanmış olabilir, bu yüzden sadece kendisine söyleneni yapabilirdi. Sonuç olarak, Qin Yun'un veliaht prens pozisyonu iptal edildi.
Ancak, eski yetkililer hala pes etmek istemiyorlardı. Qin Yun'un şikayetleri biriktireceğinden ve gücü gasp etmek ve gelecekte onlardan intikam almak için gizlice şeytan sanatları geliştirmesinden korkuyorlardı.
Bu nedenle, on yaşındaki Qin Yun'u "yakalamadan önce kafasını kestiler" ve vücudundaki beş ruh damarından dördünü zorla çıkardılar.
Qin Yun, Beş Ruhsal Nabız ile doğdu ve Dövüş Dao'sunda böyle bir yeteneğe sahip olması onun için son derece nadirdi. Dört Ruhsal Nabızdan mahrum kaldıktan sonra geriye sadece bir tane kalmıştı.
Dahi veliaht prens, bir gecede sıradan bir prens olmuştu!
Dövüş sanatlarını uygulamak için ruh damarı son derece önemliydi!
Kişi ne kadar çok ruhsal damara sahip olursa, kişi o kadar çok ruhsal enerjiyi hissedebilir ve emilen ruhsal enerji ne kadar hızlı ve yoğun olursa, uygulama o kadar hızlı ve pürüzsüz olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...