DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C150
Pubfuture'a göre reklamlarQin Yun, Xiao Yanglong adını duyduğunda yumruklarını sıkıca sıkmaktan kendini alamadı. O Yang Shiyue'nin nişanlısıydı!
Dean Zhang dağın yamacındaki ahşap evlere baktı ve şöyle dedi: "Buradaki insanların çoğu sizin için burada. Ne kadar büyüdüğünü görmek istiyorlar! Hepsi savaşçı ruhunuzun sakatlandığını düşünüyordu, bu yüzden gücünüzün gerileyip gerilemediğini kendi gözleriyle görmek istediler."
Bu sınava girecek tüm öğrencilerin ellerinden geleni yapacaklarını herkes biliyordu çünkü bu onların son şansıydı.
Bu nedenle birçok kişi Qin Yun'un gücüne göz atma fırsatını yakaladı. Sınavı geçmek ve Yıldız Xuan Wu Akademisine girmek için çeşitli testleri yapmak ve güçlerini göstermek için kesinlikle ellerinden geleni yapacaklardı!
Qin Yun mağaraya döndüğünde Xie Wufeng onun bakışlarında bir değişiklik fark etti.
"Kardeş Yun, dışarıda neler oluyor? Artık pek gergin görünmüyorsun. Savaşma ruhuyla dolusun!" Xie Wufeng hafifçe gülümsedi.
Qin Yun gülümsedi ve şöyle dedi: "Dışarıda bir sürü insan var! Hua Ling Wu Akademisindeki öğretmenim de geldi. O bana bakarken artık gergin olmayacağım!
Geçmişte her türlü dövüş sanatı yarışmasına ve sınavına katıldığında Yang Shiyue onu kenarda izliyordu ve bu onu büyük ölçüde cesaretlendirmişti.
Xie Wufeng ayrıca Qin Yun'un öğretmeninin Yang Shiyue olduğunu biliyordu. Son derece yetenekli bir kadındı. Bu kadar genç yaşta zaten dövüş bedeninin dokuzuncu seviyesindeydi.
"Bu iyi! Kendi gücünüze inanmalı ve sınavı mutlaka geçmelisiniz."
Qin Yun odaya girdi. Kritik bir anda bunları kolayca uygulayabildiğinden emin olmak için son anlarda çeşitli dövüş sanatları tekniklerine aşina olmak istiyordu.
Üç gün sonra Mu Rong Da Ren ve Huo Zhong odalarından çıktılar.
Pek çok şey öğrendikten sonra kalplerinde bir motivasyon dalgası hissettiler. Bu onların Xuan Seviyesi Dövüş Sanatları Akademisine girmek için son şanslarıydı.
Her zamanki gibi Qin Yun siyah, Xie Wufeng ise beyaz giyinmişti. Murong Daren en iyi giyinmişti. Oldukça kasvetli bir aura yayan lüks kırmızı kıyafetler giymişti.
Bu iri adam Huo Zhong kaba kenevirden bir takım elbise giyiyordu. Zaten çürüyeceğini hissediyordu, bu yüzden onu çok iyi giymesine gerek yoktu.
Dean Bai onlara zaten ışık desenli ekipman giymemelerini söylemişti, bu yüzden onu sakladılar.
Bu tür sınavlarda mutlaka bir dövüş sanatları yarışması olurdu. Sadece nasıl karşılaştırılacağını bilmiyordu ve kesinlikle basit değildi çünkü bu bir takım yarışmasıydı.
"Hadi gidelim!" Xie Wufeng kendinden emin bir şekilde önden yürüyordu. İfadesi sakindi, kolunu kaybettiği için en ufak bir cesaret kırıntısı yoktu.
Qin Yun, Huo Zhong ve Murong Danren de gergin hissetmiyorlardı. Yavaş adımlarla mağaradan çıktılar.
Dışarıda çok sayıda ekip sıraya dizilmişti. Qin Yun'un akademiye girdiği zamanki kadar çok insan yoktu. Bunun temel nedeni, dışarıda çok sayıda deneme yapılması ve bu nedenle çok sayıda ölüm ve yaralanmanın yaşanmasıydı.
On takımın sayısı artık toplamda iki yüzden azdı.
Qin Yun vadinin etrafındaki dağlara baktı ve etrafa dağılmış birçok muhteşem ahşap ev gördü. Bu kişiler de değerlendirmeyi evlerin içinden izliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...