Bölüm 7: Prenslerin Savaşı

360 46 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI

"Qin Yun, eğer gerçekten dördüncü seviye bir Dövüşçü Bedeni uygulayıcısıysan, kesinlikle Hua Ling Wu Akademisi'nin öğrencisi olacaksın!" Yang Shiyue'nin sesi soğuk olsa da duymak çok hoştu.

"İçinizdeki qi'yi serbest bıraktığınızda, Dövüşçü Bedeninin dördüncü seviyesindeki bir kişinin en belirgin özelliği, iç qi'sinin bir flüoresan ışığı gibi olmasıdır."

Qin Yun başını salladı. Derin bir nefes aldıktan sonra, içindeki Qi'de dolaşmaya başladı. Sonra avucunu açtı ve içindeki Qi'yi dışarı çıkmaya zorladı.

Herkes avucuna baktı ve bir çim tomurcuğu gibi yavaş yavaş beliren yarı saydam bir sis gördü.

Bu ateşböceğini sis gibi gören herkes bir anda kahkahalara boğuldu.

"Bu nedir? Osurabildiğim qi bundan bile daha güçlü. ”

"Bu kadar içsel qi ile, eve gidip on ila sekiz yıl daha antrenman yapabilirim."

"Dövüşçü Vücut Aşamasının dördüncü seviyesinde olmak için kendisini geliştirmesi gerekiyor. İç enerjisi var mı?”

Herkes alay etti, güldü ve alay etti.

Qin Yun, alaylarına sağır bir kulak verdi. Yang Shiyue'ye bakarken gözleri samimiyetle doldu ve şöyle dedi: "Shifu, bu sabah temel enerjimi oluşturdum. Hâlâ temel enerjimin ve iç enerjimin kontrolüne aşina değilim.”

İmparatoriçe kalabalığın alaylarını duyduktan sonra, rahat bir nefes verdi ve küçümsedi, "Bu, zorla dışarı attığın içsel Qi'nin sadece küçük bir parçası. Dövüş Bedeni aleminin dördüncü seviyesine henüz adım atmadın ve geçme şansın yok. Kendini utandırma!”

"Öğretmen Yang henüz bir sonuca varmadı, neden bu kadar acele ediyorsun?" Öğretmen Yang, bu kadar genç yaşta dövüş bedeninin dokuzuncu seviyesinde bir dövüş sanatçısıdır. Bu otorite! Öğretmen Yang kadar güçlü müsünüz? Öğretmen Yang kadar güzel misin? ”

"HAYIR!" Öğretmen Yang'ın ayak parmakları senin yüzünden bile daha iyi! Qin Yun, Kraliçe ile çekinmeden alay ederken korkusuzdu.

Bir kadın, birinin onun kadar güzel olmadığını söylemesinden korkardı. Qin Yun'a gelince, İmparatoriçe'nin bakışlarını herkesin önünde küçümsemişti.

Beklendiği gibi, imparatoriçenin gözleri öfkeyle seğirdi ve vücudu hafifçe titredi.

Yumruklarını sıkıca sıktı, yeşim taşı gibi dişlerini sıktı ve tırnaklarını etine geçirdi. Kalbinde kükredikçe gözleri uğursuz bir ışıkla doldu!

Qin Yun'u ölümden beter bir hayat yaşatmaya yemin etti!

Kalabalık, Qin Yun'un sözlerinden şüphe duymadı. Kraliçe gerçekten de Öğretmen Yang Shiyue kadar güzel değildi, bu yüzden sessiz kaldılar.

Qin Yun sessiz kalabalığa baktı ve küçümseyerek, "Bunu gördün mü? Herkes Öğretmen Yang'ın senden daha güzel olduğu konusunda hemfikir!"

Herkes hemen kalbinde Qin Yun'u lanetlemeye başladı. Kabul etmediler.

Büyüleyici gözleri hafifçe kısılırken Yang Shiyue kaşlarını çattı. Çekici gözlerle Qin Yun'a baktı.

Elbette, Qin Yun'un içsel Qi'sinin hangi seviyede olduğunu söyleyebilirdi. Gerçekten de Savaşçı Beden Aşamasının dördüncü seviyesine ulaşmıştı. Ancak çok emin değildi.

Tıpkı herkesin düşündüğü gibi, Qin Yun'da yalnızca İlk Güneş Ruhani Nabzı vardı. Dövüş Bedeni aleminin dördüncü seviyesine kısa sürede ulaşması onun için zor olacaktı.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin