DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C149
Pubfuture'a göre reklamlarCennetsel Aslan Totemi'nden yapılan kukla canavar da son derece güçlüydü. Cennetsel Aslan totem işaretlerinin başlangıçta çok güçlü olduğu ve bir tür güçlü ve gizemli işaret olarak kabul edilebileceği görülebilir.
Kısa süre sonra Qin Yun, Cennetsel Aslan Toteminden başka bir dövüş sanatını anladı!
“Cennet Aslanının Savaşan Ejderha Pençesi!”
Bu pençe tekniği çok güçlüydü. Keskin bir aslan pençesini simüle etmek için iç gücü kullanabiliyordu ve savaş alanında kullanıldığında, kişinin avucunun yüzeyinde yarı saydam bir aslan pençesi yanılsamasının görünmesine neden olabiliyordu.
Vurmak üzereyken bu hayali aslan pençesi, tıpkı gerçek bir aslan pençesi gibi çok güçlü bir güce sahip olacaktı!
Qin Yun bu hareketi taş duvarda derin bir pençe izi bırakmak için kullandı.
"Cennetsel Aslan mirası aslında insanlar tarafından kontrol edilebiliyor, bu gerçekten tuhaf!" Sadece bir düşünceyle Qin Yun'un avucu iç enerjiyle doldu ve yarı saydam bir aslan pençesi oluşturdu. Üstelik çok büyüktü.
Birisi hazırlıksız yakalanırsa o keskin pençeler tarafından kesinlikle birkaç parçaya bölüneceğini hissetti!
"Eğer kendim kullanmak istiyorsam çok dikkatli olmalıyım." Hatta o, kendi iç kuvvetinden oluşan aslan pençesinin onu kesmesinden endişe ediyordu. Gerçek bir bıçak kadar keskindi.
Geçmişte benzer yetiştirme tekniklerini duymuştu ama bunları öğrenme fırsatı olmamıştı.
“Bu hamleyle kullanamasam bile silah yerine kullanabiliyorum. Ayrıca Altı Stil Rüzgar Öldüren Yumruğu da kullanabilirim!”
Aslan pençesinin tıpkı dört hançer gibi hareketli dört pençesi vardı. Eğer Altı Stil Rüzgar Öldüren Yumruğunu kullansaydı dört hançerin gücü hayal edilebilirdi.
“Cennetsel Aslan aynı zamanda bir ateş aslanıdır. Ateşin iç gücünü kullanmamda bana çok yardımcı oluyor.”
Qin Yun gizlice Cennetsel Aslan Toteminin onayını almasının nedeninin büyük ihtimalle mor altın ateş dövüş ruhu olduğunu tahmin etti.
Sonraki iki gün boyunca Cennetsel Aslan Toteminden herhangi bir dövüş sanatını kavrayamadı, bu yüzden pes etmekten başka seçeneği yoktu.
Cennetsel Aslan Totemi ona çok fazla sürpriz getirmişti ve o bundan memnundu.
Gelecekte, daha güçlü kukla canavarlar veya silahlar yaratmak için Cennetsel Aslan Totemini kullanabilecekti.
Qin Yun'un yetiştirme tekniği büyük ölçüde gelişmişti. Sonuç olarak gücü büyük ölçüde artmıştı. Onun Savaşçı Bedeninin altıncı seviyesinin zirvesinde bir varlık olduğu söylenebilir.
Odasından çıktığında oturma odasında Xie Wufeng'i gördü.
Vadinin tamamı oldukça gergin bir atmosfere bürünmüştü. Herkes son sprintinin ortasındaydı. Sadece Xie Wufeng kaldı, yavaşça çayını yudumluyor ve kitap okuyordu. Yalnızca sol eli olmasına rağmen oldukça iyimserdi.
"En Büyük Kardeş Xie, bu sınava çok güveniyormuşsun gibi görünüyor!" Kendisi bile çok gergin hissediyordu.
Xie Wufeng kendine bir fincan çay doldurdu ve hafifçe şöyle dedi: "Bu değerlendirme bizim için çok dezavantajlı ama ne olursa olsun, elimizden geleni yapmalıyız, aksi takdirde daha fazla şansımız olmayacak!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasíaQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...