DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C95
Pubfuture'a göre reklamlarQin Yun, Qin Yonghe'yi Hua Ling Wu Avlusunun arkasındaki yasak bölgeye kadar takip etti.
Bu bölge Bulut Ejderha Sıradağları'ndaki büyük bir dağın yakınındaydı.
Dev dağlardan birinin eteğinde bir mağara vardı.
Qin Yonghe, Qin Yun'u mağaraya ve kitaplarla dolu taş bir odaya götürdü.
"Dean, bana ne vereceksin?" Qin Yun meraktan sormadan edemedi.
Qin Yonghe eski, kare şeklinde bir canavar derisi parçası çıkardı, onu masanın üzerine koydu ve sordu, "Şuna bakın, bu neye benziyor?"
Kar beyazı canavar derisi uzun süredir oradaymış gibi görünüyordu ve yaklaşık bir metre uzunluğundaydı. Yüzeyi eski olmasına rağmen dokunuşu çok yumuşaktı. Güçlü bir şekilde sıkıştırıldığında yüzeyin oldukça sert olduğu hissedilebilir.
“Bu canavar derisi çok güçlü bir şeytani canavardan geldi…” Canavar derisi özel olarak geliştirildi. Hiç de basit değil. Kılıçlara ve mızraklara karşı dayanıklı, suya ve ateşe karşı dayanıklı. ” Qin Yun bunu dikkatlice hissetti ve şaşkınlıkla haykırdı.
Qin Yonghe, Qin Yun'un bu kadar çok şeyi görebilmesini beklemiyordu. Biraz paniğe kapıldı ve "Ya sonra?" diye sordu.
“Kesik izleri var…” Büyük kare bir canavar derisinden kesilmiş olmalıydı. " Qin Yun dikkatlice kesiğe baktı ve kaşlarını çatarak şöyle dedi: "Ayrıca bu deri birbirine sıkıştırılmış birkaç parçadan oluşuyor. Üzerine oyulmuş ruh yazıtlarının izleri var…” Bu şey neydi? Canavar derisinin rütbesi son derece yüksektir. Oyma bıçağımla üzerine ruh işaretleri oymam kesinlikle imkansız. ”
Qin Yonghe haykırdıktan sonra gülümsedi. "Sen gerçekten Yazıt Dövme Dao'sunda bir dahisin. Gerçeği söylemek gerekirse bu bir haritanın parçası! ”
"Harita?" Hangi harita? Aslında bunu yapmak için çok pahalı ve nadir malzemeler kullandılar. Yüzey kar beyazıydı ve hiçbir çizim izi yoktu, bu yüzden onu gizlemek için bir tür özel yöntem kullanmış olmalılar. ” Qin Yun şaşkın görünüyordu. Bu harita kesinlikle olağanüstüydü.
"Harita koyu çizgilerden oyulmuştu ve hâlâ onu çözemiyorum!" Qin Yonghe içini çekti, "Haritayı on yıldan fazla bir süre önce aldım ve onu bana veren de asil babandı!"
"Bunu sana asil babam mı verdi?" Qin Yun aceleyle sorarken paniğe kapıldı: "Babamla aranızdaki ilişki nedir?"
Qin Yonghe gülümsedi, gözleri nazik ve nazik bir hal aldı ve içini çekti: “Ben sizin asil babanızın büyükbabasıyım ve aynı zamanda sizin büyük büyükbabanızım. ”
“Bu... Bu nasıl mümkün olabilir? ” Qin Yun'un yüzü bunu inanılmaz bulduğu için şokla doldu.
Kendi atalarının meselelerine oldukça aşinaydı.
Özellikle adı Qin Xingchen olan büyük büyükbabası. Aynı zamanda Tianqin'de ölen ilk imparatorlardan biriydi ve otuz yedi yaşında öldü.
Qin Yonghe, "Bulut Ejderhası Sıradağlarına çok erken girdim ve neredeyse ölüyordum. Onlarca yıl orada sıkışıp kaldım. Daha sonra Hua Ling Wu Akademisi'nin eski dekanı tarafından kurtarıldım ve o da beni yeni bir dekan olmaya yetiştirdi. "Çünkü o zamanlar Dövüş Sanatları Dao'suna zaten adım atmıştım ve artık imparatorluk gücüne herhangi bir bağlılığım yoktu, barış içinde gelişim yaptım ve İmparatorluk Sarayı'na geri dönmedim. Bu yüzden adımı değiştirdim."
"İmparatorluk Babanız Hua Ling Dövüş Sanatları Okulunda okurken beni tanıdı. Ayrıca bana kimseye söylemeyeceğine dair söz verdi." Qin Yonghe içini çekti, "Dövüş Dao Alemine girmeye çalıştığında, Qi sapması nedeniyle acı çekti ve ağır yaralar aldı, kendini iyileştiremedi, bu yüzden benden yardım istedi. Yaraları zihinsel travma ve zihinsel dengesizlikti. Şimdi çok daha iyi. ”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...