Bölüm 81: Dövüş Kralı Lan Xiao

209 33 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C81

Tam Tian Qi İmparatorluğu'nun insanları öfkeye kapılmak üzereyken, Hua Ling Wu Akademisi'nin ondan fazla öğrencisi panik içinde dağdan aşağı koştu.

Öğrencilerden biri bağırdı: "Usta Wei, kötü haber! Genç Efendi Wei şeytani bir canavar tarafından öldürüldü ve Hiçlik Ruh Taşı şeytani bir canavar tarafından götürüldü..."

Bu noktada öğrenci bir şeylerin ters gittiğini fark etti.

Usta Wei'nin ifadesi çok ilginçti, özellikle de oğlunun öldüğünü duyduğunda. Buna inanamadı ama öğrenci daha sonra ona Hiçlik Ruh Taşı'ndan bahsettiğinde bu onu kızdırdı ve çileden çıkardı.

Kalabalık kargaşaya dönüştü. Az önce Usta Wei daha önce hiç Hiçlik Ruh Taşı görmediğini söylemişti ama önündeki öğrenci Hiçlik Ruh Taşı ve Wei Xuankun hakkında konuşuyordu.

Yang Shiyue alay etti ve şöyle dedi: "Ne ekersen onu biçersin. Void Ruh Taşı son derece değerlidir ve son derece güçlü bir ruhsal enerji içerir, bu nedenle çok güçlü şeytani canavarları çekebilir. Wei Xuankong öldüğü için takipçileri General Yuan ve diğerleri de hayatta kalamayacak. Bu ondan fazla öğrencinin hayatta kalabilmesi ve buraya gelebilmesi gerçekten şanslı! "

"Peki ya Yun'er?" Yan Dükü yürürken yüksek sesle sordu, ifadesi çirkindi.

"Ölü..." "Hepsi öldü. General Yuan bizi ormanda devriye gezmeye çağırdı, böylece o dev kaplanın saldırısına uğramadık. Biz vardığımızda sadece Yuan Yanying hâlâ hayattaydı. Yere oturmuş ağlıyordu." Öğrencinin yüzü korkuyla doldu.

Usta Wei ve Dük Yan anında mağdur oldu.

Yang Shiyue keyifle alay ederken Usta Wei'ye şöyle dedi: "Eğer Hiçlik Ruh Taşı'nı kapıp beni uzaklaştırmaya çalışmasaydın, onların hepsi şeytan canavarlar tarafından öldürülmezdi. Bu bir intikamdır!"

"Kapa çeneni!" Usta Wei kükredi.

"Hiçlik Ruh Taşı'nı kaybetmiş olsak ve bu yüzden pek çok insan ölüyor olsa da kalbim çok daha dengeli." Yang Shiyue güldü ve Usta Wei'den hiç korkmuyordu.

Usta Wei ve Dük Yan ikisi de öfkeliydi ama bir şey söylemeye cesaret edemediler çünkü birlikte çalışsalar bile yine de Yang Shishi'nin dengi olamazlardı.

Dahası Müdür Zhang da buradaydı.

Görünüşte Usta Wei bir beyefendiydi ama herkes onun gerçekte nasıl bir insan olduğunu biliyordu.

Usta Wei'nin ellerinden acı çeken çok sayıda insan vardı.

Wei Xuankun'un öldüğünü öğrendikten sonra her şeyi gözlerinde gördüler ve kalplerinde harika hissettiler!

Wei Xuankong ve Yan Yun şeytani sanatlar geliştirdiler, bu yüzden Usta Wei ve Dük Yan'ın bilmemesi mümkün değildi. Qin Yun'un hiçbir kanıtı yoktu ve bunu yüksek sesle söylemedi. İki yaşlı tilki bunu kesinlikle kabul etmezdi.

Herkes Mavi Yıldız Sarayı'nın kapısının önünde toplanmış, sessizliğe gömülmüştü.

Yıldız Sarayı mükemmel bir şekilde korunmuş olabilirdi, bu yüzden içeride birisinin olabileceğini hissetti.

Beklendiği gibi mavi yeşim kapı yavaşça açıldı ve bir grup insan dışarı çıktı.

Hepsi üzerinde desenler olan mavi elbiseler giyiyordu. Öndeki orta yaşlı adam daha koyu mavi bir elbise giyiyordu.

Orta yaşlı adamın arkasında ondan fazla genç de vardı. Mavi cüppeleri eskisinden çok daha sönüktü.

Orta yaşlı adamın gelişimi çok yüksek değildi; o sadece Savaşçı Bedeni aleminin yedinci seviyesindeydi.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin