Bölüm 133: İlahi Sanatlar

172 30 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C133

İlahi Kontrol'de Du Gui'den okumalarını kolaylaştıran bir not vardı.

Kısa sürede her şeyi ezberlemişlerdi.

“Bana anladığını söyle!” Xiao Yue Mei Qin Yun'u nazikçe dürttü. “Ne için hayal kuruyorsun? Çabuk söyle bana!”

"Eğer Cennetsel Kükreme İmparatorluğu sana bir şey yaptığımı düşünürse kesinlikle bana misilleme yapacaklarını düşünüyorum, değil mi?" Xiao Lang'ı sakatladım ve Kar Aslanı'nın cesedini aldım. Uzun zamandır benden nefret ediyorlar ve şimdi bunun tekrar olmasına neden oluyorsun…” Qin Yun bu konu hakkında çok endişeliydi.

Xiao Yue Mei gözlerini devirdi ve homurdandı: "Mavi Ruh Yıldız Sarayını bile kışkırttın, neden hala Cennetsel Kükreme İmparatorluğumuzdan korkuyorsun? Sen geleceğin Büyük Usta Yazıtcısısın, biraz cesaretin olmalı!”

“Ama artık hiçbir fayda elde etmediğim için Cennetsel Kükreme İmparatorluğu ile zaten çok büyük bir düşmanlık kurdum. Üstelik itibarım yerle bir oldu ve büyük bir kayıp yaşadım!” Qin Yun bunu düşündüğünde son derece rahatsız hissetti.

"Kaynak Kalp Bitkisini almadın mı?" Xiao Yue Mei somurttu ve şöyle dedi.

“Tamam, itiraf ediyorum, en azından bunu anladım!” Qin Yun bir kez daha iç çekti.

Xiao Yue Mei hafifçe homurdandı: "Bunun için çok fazla endişelenmene gerek yok. Bu güçlü ailelerin hepsi kız kardeşimi kaçırmak için para topluyor. Beni alamasalar bile yazık olur.”

"Neden? Kardeşinden daha kötü değilsin ama neden bu kadar değersizsin? Qin Yun, Xiao Yue Mei'yi ölçtü ve şöyle dedi: "Biraz küçük olabilir."

“Kız kardeşimi sadece mutlak bir yeteneğe sahip olduğu için değil, aynı zamanda vücudundaki Ölümsüz Mezarlık yüzünden de çalmak istiyorlar!” Xiao Yue Mei'nin sözleri Qin Yun'u büyük ölçüde şok etti.

Ölümsüz Gömme Diyagramı aslında Xiao Yuelan'ın elindeydi!

Qin Yun'un elinde ayrıca Gömülü Ölümsüz Diyagramın bir kısmı vardı. Qin Yonghe bunu ona vermişti!

Xiao Yue Lan'ın elindeki Ölümsüz Gömme Diyagramı kesinlikle onun bir parçasıydı ve tamamlanmamıştı ama hâlâ bunun için kavga eden o kadar çok insan vardı ki!

"Ölümsüz Gömme Diyagramını biliyor musun?" Xiao Yue Mei, Qin Yun'un ifadesinin değiştiğini görünce sordu.

“Duymuştum… Neden bu kadar önemli bir şey kız kardeşinle olsun ki? ” Qin Yun, tablonun bir kısmının İmparator Skyhowl'ın elinde olduğunu bile düşünmüştü.

Eğer sadece Xiao Yuelan'ın elinde olsaydı, onu yalnızca kavraması yeterli olurdu; Sky Roar Kraliyet Ailesi'nin tamamıyla yüzleşmesine bile gerek yoktu!

Ölümsüz Gömme Parşömeni zekaya sahiptir. Kız kardeşim çok küçükken, Ölümsüz Gömme Parşömeni'nin üzerine yanlışlıkla bir damla kan damlattı ve Ölümsüz Gömme Parşömeni vücuduna karışarak onu çıkaramamasına neden oldu. Bu haber yakın zamanda kız kardeşimin Mavi Ruh Yıldız Sarayına gitmesinden sonra yayıldı. dedi Xiao Yue Mei.

“O halde neden Cennetsel Kükreme İmparatorluğuna katılmıyorsun? Ölümsüz Gömme Parşömeni çok değerlidir! ” dedi Qin Yun.

“Bu sadece bir kısım, hiçbir değeri yok. Diğer üç parçanın nerede olduğunu bile bilmiyorum!” Xiao Yue Mei dilini çıkardı: "Ama o aptallar Ölümsüz Gömme Parşömeni'nin sadece bir kısmının Ölümsüz Gömme Alanını bulmak için yeterli olacağını düşündüler."

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin