Bölüm 176: Nişan Ziyafeti

162 28 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C176
Pubfuture'a göre reklamlar

Qin Yun dışarı çıktıktan sonra aceleyle önceki gizli odaya yöneldi. Bu gizli oda yeraltındaydı ve oldukça geniş bir salondu.

Gizli oturma odasına vardığında Duan Qian'ı görmedi.

“Patron Xie ve diğerleri yakında gelecekler. Onlara bir sürpriz yapacağım!” Qin Yun aceleyle siyah ahşap bir perdenin arkasına saklandı.

Çok geçmeden gizli odanın kapısı açıldı. Birisi girmişti.

Kendini gizleyen Qin Yun, ekrandaki bir çatlaktan içeri giren kişinin açık mor elbiseli bir kadın olduğunu gördü.

Kadın ince ve zarifti, güzel ve çekiciydi. Her hareketi baştan çıkarıcı bir çekicilikle doluydu. O Meng Fei Ling'di!

Meng Fei Ling bir sandalyeye oturdu ve sabırla bekledi.

“Rahibe Fei Ling'in burada ne işi var? Hala hayatta olduğumu biliyor mu? ” Qin Yun kendi kendine düşündü.

Daha sonra içeri iki kişi daha girdi.

Bunlardan biri iri yapılı Huo Zhong'du. Kaba gri kıyafetler giyiyordu ve yüzünde sade ve dürüst bir gülümseme vardı.

Murong'un vücudu muhteşem mavi ipek bir elbiseyle kaplıydı ve elinde altın bir yelpaze tutuyordu. Belinden sarkan, gümüş kuşaklı, değerli taşlarla süslü yeşim bir kolye vardı. Başından sonuna kadar abartılı giyinmişti.

“Şeytan Meng!” Murong Daren o güzel yüzü gördüğünde sanki bir hayalet görmüş gibi çığlık attı.

“Murong Daren, hâlâ her zamanki gibi gösterişlisin! Tepeden tırnağa senin hakkındaki en değerli şey küçük kardeş Yun'un sana verdiği kemer olmalı." Meng Fei Ling biraz üzüntüyle söyledi.

Qin Yun'dan bahseden Murong Daren uzun bir iç çekti. Huo Zhong'un gülümsemesi de, kalbi ağır bir şekilde sandalyeye otururken kaybolmuştu.

"Kıdemli, buraya Xiao Yue Mei'yi kurtarmak için mi geldiniz?" Huo Zhong sordu.

Meng Fei Ling başını salladı ve şöyle dedi: "Xiao Yue Mei ve Xiao Yun'un iyi bir ilişkisi var. Üstelik Xiao Yun'un intikamını almak için benim yapmaya cesaret edemediğim bir şey yaptı. Bu nedenle ne olursa olsun kendi payıma düşeni yapmalıyım.”

Bu sırada içeri beyazlar giyinmiş yakışıklı bir adam girdi. Yüzünde soğuk bir ifade vardı ve önünde sadece bir kolu vardı. Xie Wufeng'di bu.

Qin Yun içeri girer girmez keskin kılıç aurasını hissetti.

Xie Wufeng, Meng Fei Ling'i gördüğünde ziyaretinin nedenini bildiği için ona başını salladı.

Meng Fei Ling, "Aslında küçük Mei Lian da gelmek istiyordu ama o bu tür savaşlarda pek iyi değil, bu yüzden onun gelmesine izin vermedim."

Xie Wufeng oturduktan sonra şunları söyledi: "Mei Lian doğal olarak nazik ve masumdur. Onu bu tür şeylere karıştırmamaya çalış! Kıdemli Meng, sen aynı zamanda 7. seviye Savaşçı Bedenine de geçtin. Seninle çok rahatlayabileceğiz.

Murong Daren ve Huo Zhong şok içinde baktılar. Meng Fei Ling'in yedinci seviye dövüş bedenine adım attığını fark etmediler.

Qin Yun şu anda Meng Fei Ling'in iyi bir temele sahip olduğunu söyleyebilirdi. Biraz çaba harcayarak yedinci seviye bir dövüş bedenine dönüşmesi onun için garip değildi.

“Müdür Duan henüz burada değil mi? Gidip üzerime gece kıyafeti giyeceğim. Belki bu gece operasyonumuza başlarız!” Mu Rong Jun siyah ahşap ekrana doğru yürüdü.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin