Bölüm 190

155 27 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C190
Pubfuture'a göre reklamlar

Tian Xiao'nun İmparatoru Xiao Rongchen, çoktan dövüş dao diyarına adım atmıştı. Burada canını düşünmeden hareket ederse sonuçları çok ağır olur.

Ve şimdi Qin Yun, Mavi Ruh Batı Sarayı'nı, İmparatoriçe Ye'yi ve Tian Qi'yi tamamen rahatsız etmişti. Eğer Xiao Rongchen harekete geçerse yalnızca Duan Qian ve Zhuo Chuan buna dayanabilirdi.

Eğer kavga ederlerse ikisi de acı çekebilir!

“Qin Yun beni hak etmiyor. Diğerleri bana layık mı? Beni bile yenemiyorlar, peki onların nesi harika?” Xiao Yue Lan'ın gözleri, Qi Yu ve Qin Zheng Feng'in grubuna küçümseyerek bakarken kibirle doldu.

Qin Zhengfeng ve Qi Yu'nun ikisi de sekizinci seviye Savaşçı Bedeni alemindeydi. Mavi Ruh Sarayından gelen dört genç elit de yedinci veya sekizinci seviye Savaşçı Bedeni alemindeydi.

Ancak Xiao Yuelan'ın yeteneği onlarınkinden çok daha yüksekti. Son derece korkunç bir dövüş ruhuna sahipti: Mor Altın Ejderha. Eğer o genç elitlerle teke tek savaşacak olsaydı kesinlikle galip gelirdi.

Qi Yu'nun yüzü memnuniyetsizlikle doluydu. O, Tian Qi'nin Veliaht Prensiydi ve yirmi yaşına gelmeden önce sekizinci seviye Savaşçı Bedenindeydi. Doğal olarak kendi gururu vardı.

Bu nedenle Xiao Yue Lan'ı yenebileceğine inandı ve kendinden emin bir şekilde şöyle dedi: "Yue Lan, eğer seni yenebilirsem neden benimle evlenmiyorsun?"

"Eğer beni yenebilirsen ve ardından Qin Zhengfeng'i ve dört saraydaki o birkaç adamı yenebilirsen, seninle evlenebilirim!" Xiao Yueran alay etti: "Ama yapabilir misin?"

Qi Yu gururla gülümsedi, "Bunu sen söyledin! Daha önce kendin söylemiştin, sözünü tutan birisin. Eğer bunu gerçekten yapabiliyorsam, sözünden dönmesen iyi olur!”

"Sözümden asla dönmeyeceğim. Şimdi savaşalım!” Xiao Yue Lan yeşim yumruklarını sıkıca sıktı, gözleri mücadele ruhuyla doluydu.

Diğer dört sarayın diğer dört genç eliti de salonu terk etti. Qi Yu ve Xiao Yuelan tarafından küçümsendikleri için onlar da çok kızmışlardı. Doğal olarak onlar da bu yarışmayla güçlerini göstermek istediler.

Herkes ayağa kalkıp masalarını hızla yanlara kaydırdı ve salonun ortasında oldukça ferah bir alan oluştu.

Zhuo Chuan kıkırdadı ve şöyle dedi: "Madem dövüşmek istiyorsun, o zaman arenayı koruma sorumluluğunu bana bırak."

Pek çok dizi bayrağını çıkarıp alanın ortasına yerleştirdi.

Kısa sürede formasyon bayrakları bir kare oluşturdu. Dövüş sanatları yarışması sırasında hava akımları ana salona herhangi bir zarar vermeyeceği için dışarı sızmayacaktı.

Yarışma alanı hazırlandıktan sonra Zhuo Chuan gülümsedi ve "Bırakın jüri ben olayım!" dedi.

Burada statüsü en yüksekti ve adaleti yerine getirebilirdi.

Qi Yu muhteşem kıyafetlerini çıkarırken kendinden emin bir şekilde gülümsedi. Savaşmayı kolaylaştıran altın renkli dar bir takım elbise giyiyordu.

Xiao Yuelan başlangıçta savaşa uygun mavi dar bir takım elbise giyiyordu. Savaş hazırlıklarını çoktan yaptığı görülüyordu.

Qin Yun onun dövüş sanatları arenasına girmek üzere olduğunu görünce hemen şöyle dedi: "Yue Lan, bekle! Bu yarışmada yarışmama izin verin. Yandan izleyebilirsiniz! ”

Xiao Yuelan şaşkınlıkla şunları söyledi: "Bunu yapacak mısın? O sekizinci seviye Savaşçı Bedeni aleminde!”

Herkes bunun tuhaf olduğunu hissetti. Bunun nedeni herkesin Qin Yun'un yalnızca altıncı seviye Dövüş Bedeni aleminde olduğunu bilmesiydi. Üstelik iç yuanı hasar gördü.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin