DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C154
Pubfuture'a göre reklamlarQin Yun vadideki yedinci takıma baktı ve içeriye doğru başını salladı. Bu on üç kişinin durumu gayet iyiydi. Genel kaliteleri çok yüksekti ve Sınıf 8 Fırtına Ayısını kolaylıkla idare edebiliyorlardı.
Eğer bu devam ederse, bu turu geçebilmeliler." Mu Rong Daren, "Yedinci takım her zaman oldukça güçlüydü!"
“Lin Xuanwu Akademisine gireceklerini hatırlıyorum.” Huo Zhong uzun çubuğunu çıkardı ve sildi. "Sahneye çıkma zamanımız gelirse biraz daha kolay olabilir" dedi.
Qin Yun'un takımı final maçında mücadele edecekti. Zamanı geldiğinde Fırtına Ayılarının dayanıklılığı kesinlikle tükenecekti. Yaralanmış bile olabilir. Karşılaştıkları Devasa Fırtına Ayıları kesinlikle iyi durumda olmayacaktı.
Onlara göre bu gerçekten de iyi bir şeydi. Sonuçta sadece dört kişi vardı. Son derece kötü bir durumda olan Devasa Fırtına Ayıları ile karşı karşıya kaldığımızda bunun adil olduğu söylenebilir.
Bu durum diğer takımları sanki başkasına yardım ediyormuşçasına son derece mutsuz etti.
Yakında bir saat geçecekti ve hâlâ biraz zaman kalmıştı.
Bu sırada Yedinci Takım'ın kaptanı komuta ve koordinasyonu sağlamaya ve son saldırıyı gerçekleştirmeye başladı.
Hücum tarzları önceki takımla aynıydı. Bir kısım dev Fırtına Ayılarını çekerken diğer kısım vahşice saldırdı.
Birkaçı şiddetli bir saldırı başlatsa bile, onu bir anda yalnızca on kez vurabilirlerdi.
“Yedinci takım on saldırıyı tamamladı.” Dean Bai bağırdı, “Zaman doldu. Yedinci takım sınavı geçti.”
Yedinci Takım'ın performansının tüm öğrencilerin onları birbiri ardına övmesine neden olduğunu söylemek gerekirdi. Ekip çalışmaları oldukça iyiydi ve zamanlamaları da doğruydu.
7. takımın öğrencileri geri getirildikten sonra yüzleri gururla doldu, özellikle 2. ve 6. takıma baktıklarında gözleri küçümsemeyle doldu.
İkinci Takım hâlâ daha iyiydi. En azından yukarı çıktılar ama Altıncı Takım yukarı çıkmaya cesaret edemedi.
Yedilinin başarısından sonra bir sonraki sıraya yükselen takımlar dokuz oldu, dolayısıyla onlar da yedili takımın taktiklerinden yararlandılar. Yedi takım onları küçümsese de testi güvenli bir şekilde geçebilecekleri sürece umurlarında değildi.
“Dokuzuncu Takımda on altı kişi var. Eğer taktiklerimizden ders bile alamıyorlarsa, bu sadece onların fazla işe yaramaz olduğu anlamına gelebilir.” Yedinci Takım'dan bir öğrenci şunları söyledi.
Yedinci Takım kaptanının ince yüzü gururla doluydu: "Fırtına ayısı üzerinde dayanıklılığımızın çoğunu tükettik, bu yüzden saldırdığımızda yaralanacağımızdan emindik!!"
(NOT: Sanırım gerizekalı yaralanabileceklerinden övünüyor ama yaralanmadılar)
Xie Wufeng ve diğerlerine baktı ve alay etti, "Sadece dört kişiniz var ve ders çıkarabileceğiniz herhangi bir taktiğiniz yok, bu yüzden Altı Takım gibi pes etmelisiniz! Kimse sana gülmeyecek."
Xie Wufeng sadece gülümsedi ve şöyle dedi: "Merak etmeyin, değerlendirmenin üçüncü turunu da yanınızda götüreceğiz."
Huo Zhong, üç metre uzunluğunda birkaç çubuk çıkardı ve bunları Qin Yun'a ve arkadaşlarına dağıttı. Gülümsedi ve şöyle dedi: "Bu şekilde Devasa Fırtına Ayısına fazla yaklaşmadan saldırabileceksiniz. Bir kırbaç kullanabilseydik daha iyi olurdu.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...