DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
"Büyük Usta Wei'nin oğlu mu? Savaşçı Dao'nun Dehası mı? Babanı tamamen küçük düşürdün! Geri dön ve üç yıl daha antrenman yap! ”
Qin Yun, alevli yumruğu ileri atılıp doğrudan Wei Xuankun'a vururken alay etti!
Vızıldamak!
Wei Xuankun uçarak gönderilip uzaktaki bir duvara çarparken hava dalgaları yükseldi!
"Wei... Wei Xuankong kaybetti, Qin Yun kazandı! Müdür Zhang, bağırmadan önce bir an afalladı.
Cui Hui, Yan Yun ve birkaç öğretmen, Wei Xuankun'un yaralarını kontrol etmek için koştular.
Aceleyle birkaç değerli hap çıkardılar ve onları Wei Xuankun'a yedirdiler.
Qin Yun hızla dövüş alanına geldi ve masmavi kılıcı aldı.
Herkes az önce olan şey karşısında şaşkına döndü!
Qin Yun gerçekten kazanmıştı!
Üstelik kritik bir anda, Dövüş Bedeni aleminin beşinci seviyesine adım atıyordu!
"Qin Yun, sen mahkumsun. Kardeş Kun'u yaralamaya cüret mi ediyorsun!?” Babası gitmene izin vermeyecek. Wei Xuankun bir öğretmen tarafından desteklendi ama bayılmadı.
"Hmph, onun beni yaralamasına izin verip benim onu yaralamama ne hakkın var?" Qin Yun gülerek, "Düello platformu o kadar acımasız ki. Sadece korkaklar kaybettikten sonra kadınları ve babaları aracılığıyla harekete geçer!”
"Sen..." Yan Yun kılıcı Qin Yun'un elinde görünce öfkeyle ayağını yere vurdu.
"Küçük Yun, çabuk kılıcı geri al!" Yaralı ve zayıf Wei Xuankun endişeyle fısıldadı.
Yaralarından dolayı sadece mağlup olmakla kalmamış, aynı zamanda düşük dereceli ruh eserini de vermişti. Wei Xuankun çok fazla itibar kaybetmişti!
"Qin Yun, hatırlıyor musun?" Ben gençken, doğum günlerimden birine katılmaya gelmiştin. O zaman, bana bir şey için söz verebileceğini söylemiştin! Yan Yun dişlerini gıcırdattı ve "Sen bir erkeksin, şimdi verdiğin sözü yerine getireceksin! Elindeki Mavi Kılıcı bana vereceğine söz ver! ”
Yan Yun, Qin Yun'un kuzeniydi. O zamanlar bunun bir şaka olduğunu söylemişti ama şimdi gündeme getirmişti!
Herkes kalbinden kıkırdadı. Sırf çocukluklarında şaka yaptıkları için kim böylesine değerli bir ruh eserini teslim ederdi?
Qin Yun kaşlarını çattı. Çocukluğunda Yan Yun ile ilişkisi oldukça iyiydi. Ancak, gücünü kaybettikten sonra, çocukluğundaki oyun arkadaşları ona düşmanca davranmış ve kendisini çaresiz hissetmesine neden olmuştu.
"Tamam, sana söz veriyorum!" Qin Yun'un sözlerine herkes şaşırdı.
Yang Shiyue aniden bir şey söylemek istedi ama konuşmadı. Qin Yun'un aynı fikirde olmayacağını düşündü. Ne de olsa kimse ona gülmeyecekti.
Wei Xuankun alay konusu oldu.
Qin Yun masmavi Kılıcı kınından çıkardı. Aniden bıçağı kavrayıp kuvvetle kırdığında, elleri kıpkırmızı yanıyormuş gibi hissetti!
Clang!
Berrak bir sesle mavi kılıç kırıldı!
Birçok kişi bu sahne karşısında şaşkına döndü ve salon bir kez daha sessizliğe büründü!
"Hehe, büyük bir Yazıt Ustası tarafından rafine edilen şeyler aslında çok kırılgan, istersen sorun değil!" Qin Yun gülümsedi ve kırık kılıcı Yan Yun'un ayaklarına fırlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...