DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C85Jiang Lang, Mavi Ruh Yıldız Sarayı öğrencileri tarafından giyilenlere biraz benzeyen mavi brokar bir takım elbise giyiyordu.
Kibirli bir ifadeyle yürüdü, tüm vücudundan bir gurur duygusu yayılıyordu.
Yeni öğrenciler arasında en yüksek gelişime sahip olan oydu. Herkes onun kibirli olma yeteneğine sahip olduğunu düşünüyordu.
Jiang Lang yumruğunu büyük bir güçle vurdu ve devasa davula vahşice çarptı!
Davulun sağır edici sesi patladı. Davula biraz daha yakın olanlar kanlarının vücutlarında dolaştığını hissedebiliyorlardı.
Gökyüzüne bakarken herkesin kulak zarı aniden çınladı!
Tamburun üzerindeki taş çok yükseğe uçtu ve insan gözü artık onu net olarak göremiyordu.
Sadece iyi görme yeteneği olan insanlar bir noktayı görebilir!
Papağan hemen havalandı ve kısa bir süre sonra alçaldı.
"Beş bin! Beş bin!" diye bağırdı papağan ve çok şaşırmış görünüyordu.
Bütün öğrenciler şaşkına döndü!
Dövüşçü Bedeni aleminin beşinci seviyesindeki daha büyük öğrenciler bile bu içsel gücün gücü karşısında derinden şok oldular!
“Bu, Savaşçı Bedeni aleminin altıncı seviyesinin gücü!”
“Daha önce Dövüş Vücudu aleminin 6. seviyesinde bunu test eden kişilerin olduğunu duydum. En fazla 3-4 bin metre olur.”
“Gerçekten dehşet verici, bu tam bir canavar! Eğer 6. seviye canavar onunla yüzleşecek olsaydı muhtemelen tek bir hamlede çözülürdü! ”
"Görünüşe göre Ses Dalgası Dövüş Ruhu Jiang Lang'a güçlü bir güç vermiş!"
Herkes şaşkınlıkla tartışırken aniden birisinin "Qin Yun da sınava girmek üzere!" diye bağırdığını duydular.
Qin Yun, dövüş bedeninin yalnızca beşinci seviyesindeydi ancak mor altın ateş savaşçı ruhuyla iç gücü kesinlikle zayıf değildi.
Dolayısıyla herkes de bunu sabırsızlıkla bekliyordu. Özellikle Savaşçı Bedeninin beşinci seviyesindeki eski öğrenciler. Bunun nedeni güçteki farkı görebilmeleriydi.
Dövüş bedeninin beşinci seviyesindeki eski öğrencilerin gözünde Qin Yun çok güçlüydü.
Özellikle Gizli Ejderha Dövüş Sanatları Turnuvasındaki performansı; Üç büyük imparatorluğu şoka uğrattığı, şöhretinin her yerde duyulduğu söylenebilir.
Qin Yun yürüdü ve mor altın ateş savaşçı ruhunun iç enerjisini kanalize etti. Büyük bir gürültüyle onu devasa davula çarptı.
Tamburun üzerindeki taşlar da çok yükseğe uçtu ama yine de nehirdekiler kadar yüksek olmadığı görülebiliyordu.
Papağan bir süre uçtuktan sonra “3.700 metre!” diye bağırdı.
"Yumurta!"
Büyük öğrenciler şaşkınlıkla bağırdılar. Bu yükseklik Jiang Lang kadar yüksek değildi ama her şeyden önce Dövüşçü Bedeni aleminin beşinci seviyesindeki daha büyük öğrenciler için geçerliydi!
Geçmişte Dövüşçü Bedeni aleminin altıncı seviyesinde olanlardan bile daha yüksekti.
Qin Yun, dövüş bedeninin yalnızca beşinci seviyesindeydi. İç gücü zaten çok güçlüydü. Eğer dövüş bedeninin altıncı seviyesine ulaşırsa Jiang Lang'ı bile geçebilirdi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...