DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C161
Pubfuture'a göre reklamlarYang Shiyue, Qin Yun'a baktı ve hafif bir iç çekti. “Bu kadar güçlü bir arkadaşın varken gelecekte zorbalığa uğramayacaksın. Kesinlikle sana iyi bakacaklar! Ve benim… benim de halletmem gereken kendi meselelerim var, o yüzden her zaman seninle olamam!”
“Öğretmenim, endişelenmeyin. Kesinlikle bir kez daha ayağa kalkacağım!” Qin Yun kayıtsızca gülümsedi.
Kalabalık, İç Yuan'ının patlaması nedeniyle onun yaralanmadığını gördü. Bu kadar iyimser olması tuhaftı. Çünkü kim olursa olsun böyle bir durumla karşılaştıklarında kesinlikle gülümseyemezlerdi.
Zhuo Chuan aşağı yürüdü ve şöyle dedi: "Qin Yun, eğer gelecekte Yıldız Xuan Wu Akademisinden kovulursan, İlahi Yazıt Sarayıma gel! Kavradığınız bilgilerle İlahi Yazıtlı Sarayımızın büyük bir ustası olabilirsiniz. Yazıt bilgisine devam edebilir ve Yazıt Ustası olabilirsiniz.”
Qin Yun bir gülümsemeyle başını salladı. Yaraları zaten çok daha iyi durumdaydı ve karnındaki büyük delik de yavaş yavaş iyileşiyordu. Koyu sarı meridyenleri nedeniyle kendini toparlama hızı çok hızlıydı.
Herkes Qin Yun'un birçok yüksek seviye Ruh İşaretinde ustalaştığını hatırladı. Sadece bu nokta bile gelecekte başarılı olmasına izin verecektir!
Xiao Yanglong sakinleştikten sonra ifadesi kıyaslanamayacak kadar soğuklaştı. Mükemmel astları gerçekten öldürüldüğü için Xie Wufeng ve Qin Yun'dan iliklerine kadar nefret ediyordu!
Qin Yun'un yanına yürüdü ve bir saklama bileziği çıkardı. Qin Yun'a atarak soğuk bir şekilde şöyle dedi: "Senin gibi pislikler, gelecekte Yue Mei'yi düşünme. Sen ona layık değilsin. Bu kırık tutma bileziğini alabilirsin!”
Qin Yun, Xiao Yue Mei'ye bir saklama bileziği vermişti. Son derece değerli olduğu söylenebilirdi ama Xiao Yanglong'un elindeydi!
"Bileziği neden ondan aldın?" Qin Yun tutma bileziğini aldı ve soğuk bir şekilde sordu.
“Ben onun ağabeyiyim! Yeteneğiyle iyi bir şekilde evlenebilmeli ama şimdi sen bunu mahvettin, Tian Xiao İmparatorluğumuzun kayıplarının ne kadar ağır olduğunu biliyor musun?" Xiao Yang Long öfkeyle dedi, sonra Yang Shi Yue'ye baktı ve soğuk bir şekilde şöyle dedi: "Ondan uzak dursan iyi olur, sen benim nişanlımsın!"
Yang Shiyue'nin yüzü karardı, ayağa kalktı ve buradan uçup gitti.
Qin Yun daha da sinirlendi!
Yang Shiyue'nin Xiao Yanglong'dan hiç hoşlanmadığını kim bilebilirdi! Daha önce Qin Yun'la birlikteyken ifadesi çok nazikti ama Xiao Yanglong'la birlikteyken her zaman soğuktu.
"Hımm!" Xiao Yanglong homurdandı ve o da uçup gitti.
Guo Cheng yürüdü ve alaycı bir tavırla şöyle dedi: "Qin Yun, Xiao Yanglong ile kavga etmeyi aklından bile geçirme. O sadece Tian Xuan Savaş Okulu'nun fahri müdürü değil, aynı zamanda Tian Xioa İmparatorluğu'nun veliaht prensi ve aynı zamanda Yıldız Sarayı'nın Batı Sarayı'nın baş öğrencisi, geleceğin Saray Ustası! Ve sen, yalnızca birkaç tane yüksek dereceli ruh işaretine sahipsin. İçinizdeki yuan ya da Dövüş Ruhunuz bile yok, hahaha…”
Yan Dükü yaklaştı ve bir gülümsemeyle şöyle dedi: "Qin Yun, yaklaşık üç veya dört ay içinde veliaht prens ile Xiao Yuelan arasındaki nişan töreni başlayacak! Gidip kaşlarını kaldırmak istemiş olmalısın ama şimdi o zamana geri döndün… Sen hâlâ Ruh damarını benim tarafımdan emilen yoksul prenssin!”
Qin Yun ona kayıtsızca baktı ve onunla dalga geçmelerini bekledi. Şöyle dedi: “Ne olursa olsun hâlâ hayattayım. Ben de yüksek dereceli ruh işaretlerine sahibim ama torununuz Yan Qingyu nerede? Hala uyanmadı değil mi? Peki sevgili torunun Yan Yun nerede? O öldü! Yaşayan torunlarınızın hiçbiri yetenekli değil, öyleyse neden bu kadar kendini beğenmişsiniz? ”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...