DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C98
Pubfuture'a göre reklamlarSu toplama düzeni için gereken ruh yazıtlarının hepsi temel ruh yazıtlarıydı. Elde edilmesi nispeten kolaydı, dolayısıyla Qin Yun bu ruh yazıtlarında çok önceden ustalaşmıştı.
Daha önce Dokuz Güneşin Ruh Birleşme Düzeni gibi muhteşem bir oluşum kurmuştu, bu yüzden artık basit bir su toplama düzeni kurmak onun için zor değildi. Çok yakında bunu ayarlayabilecekti.
Canavar derisine ruh çizgilerini oyduktan sonra, Qin Yun'un diziyi enerji olarak etkinleştirmek için yalnızca mor kristal parayı veya sıradan bir kristal parayı işaretli konuma göre bırakması gerekiyordu.
Yan tarafta Duan Qian gizli bir şaşkınlıkla izliyordu. Bunun nedeni, Qin Yun'un ruh formasyonlarını çizmede son derece hızlı ve yetenekli olması ve aynı zamanda son derece iyi izlere sahip olmasıydı.
Başını salladı ve övdü, "Bu Su Toplama Formasyonu çok iyi!"
Qin Yun diziyi etkinleştirdi ve çok geçmeden köpüklü ve yarı saydam ruhsal su yoğunlaştı ve ortadaki ahşap lavabonun üzerine damladı.
“Inscription Master sertifikasını geçtiniz. Sana hemen Birincil Yazıt Ustası rozeti yapacağım!” Duan Qian güldü. "Sen salonumuzun gördüğü en genç Yazıt Ustasısın!"
Qin Yun sadece hafifçe gülümsedi ve heyecanlı görünmüyordu.
Duan Gan amblemini çıkardı ve Qin Yun'un adını oymaya başladı. Son derece heyecanlıydı!
On beş yaşındaki bir Yazıt Ustası, bırakın Yazıtlar Salonu'nu, bu bölgenin tarihinde bile böyle bir insan daha önce hiç orada olmamıştı.
Qin Yun'un yüzündeki sakin gülümsemeyi görünce içten bir iç çekti.
Beş yıllık sıkı çalışmanın ardından sakat veliaht prens sadece Savaşçı Bedeni aleminin altıncı seviyesine adım atmakla kalmadı, aynı zamanda bir Yazıt Ustası oldu. Böyle bir yetenek yalnızca Xiao Yuelan'ın eşleşebileceği bir şeydi.
"Qin Yun, iki gün içinde Gizemli Desen Sarayımız bir simya yarışmasına ev sahipliği yapacak. Sen de katılmalısın!” Duan Gan zaten amblemi kazımıştı ve Qin Yun'a onu kanla bağlatmıştı.
Qin Yun kan damlarken sordu: "Simya Turnuvası mı? Bunu hiç duymamıştım! ”
Duan Qian güldü, "Bilmiyor olabilirsiniz ama Yazıt Ustaları arasında bu son derece ünlü bir yarışma. Zamanı geldiğinde her türden ünlü usta katılacak, o yüzden mutlaka gelmelisiniz.”
“Ana rekabet nedir?” Aceleyle sorarken Qin Yun'un kalbi heyecanlandı.
“Dövme… En temel demiri manevi demire dönüştürmekti. Eğer yüksek seviyeli bir Yazıt Ustası ise, dövülmüş ruh demirinin kalitesi daha iyi olacaktır. ” Duan Qian güldü, "Usta Wei zaten şampiyonluğu arka arkaya iki kez kazandı."
“Usta Wei de katılıyor mu?” Qin Yun'un gözleri genişledi. Usta Wei hain ve kötü niyetli bir insan olmasına rağmen gerçekten de eserler yaratma becerisine sahipti. Öyle olmasaydı sırf övünüyor diye ona tapan bu kadar insan olmazdı.
Duan Qian başını salladı. “Yalnızca Yazıt Uzmanları katılabilir. Zaten bir Yazıt Ustasısın, dolayısıyla katılabilirsin.” Bu, Gizemli İşaretler Sarayı'nın on yılda bir düzenlenen büyük toplantısıydı. Usta Wei sadece iki yarışmada birinci olduğu için ünlü oldu. ”
Qin Yun hafifçe başını salladı. Eğer bu bir dövüş sanatları yarışması ya da buna benzer bir şey olsaydı, yarıştığı kişi dövüş bedeninin yalnızca beşinci ya da altıncı seviyesinde olurdu. Kazanacağına güveni vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...