DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C117
Pubfuture'a göre reklamlarMağara çok derindi ve içinde büyük bir taş oda vardı.
Taş oda içeriden en ufak bir ses bile duyulmayacak şekilde titizlikle düzenlenmişti. Sonuç olarak içeride neler olup bittiğini bilmek imkansızdı.
İnsanlar diğer mağaralardan dışarı çıkmaya başladı.
Herkes kötü bir şekilde sakatlandı!
Bu durum mağaranın dışında sıraya giren insanlarda derin bir korku duygusu oluşmasına neden oldu.
Bu öğrencilerin perişan durumunu gören ürkekler geri çekilmeye başladı. Hepsi gruptan ayrıldı ve güçlü demir adamlara meydan okumaktan vazgeçti!
"Ironman çok güçlü!" Böyle birini dövebilecek gücümüz burada yaralananlarla hemen hemen aynı. Eğer onlar uzun süre dayanamazlarsa, biz de kesinlikle çok uzun süre dayanamayız. ”
“Bırakalım! Eğer yaralanırsan ya da buna benzer bir şey olursa ömür boyu sakat kalırsın.
“Qin Yun ve arkadaşları da orada. Bakalım ne kadar dayanabilecekler. Eğer onlar da sakatsa, bu çok komik olurdu.”
İki saat dayanmaya çalışmak herkesin düşündüğü kadar kolay değildi.
İçeri giren ilk insan grubundan yalnızca Huo Zhong henüz dışarı çıkmamıştı.
Xie Wufeng, “İhtiyar Huo San çok güçlü, endişelenmemize gerek yok. Eğer gerçekten dayanamasaydı, uzun zaman önce ortaya çıkardı.”
Qin Yun diğer takımlara baktı. Herhangi bir ruh eseri olmamasına rağmen hepsi savunmalarını güçlendirebilecek çelik zırh giyiyorlardı.
Xie Wufeng'e doğru yürüdü ve alçak bir sesle sordu: "Patron Xie, gelişmiş savunma teçhizatını giyebilir misin?"
Xie Wufeng başını salladı ve şöyle dedi: "Zırh giyebiliriz! İyi bir savunma ekipmanı değilse pek kullanışlı değildir. ”
"Herkes Xuan Puanı kazanmak istiyor çünkü Altın Damar Ruh Hapı ve Altın Köken Ruh Hapını takas etmek istiyorlar. Her bir pellet üç milyon Xuan Puanına mal oluyor!”
“Altın Damar Ruh Hapı üç harika kutsal kitabı arıtabilir, Altın Köken Ruh Hapı Vajra İç Qi'yi arıtabilir, bunların hepsi çok pahalı, en kaliteli Ruh Haplarıdır. Yaşlı Xu'da her birinden dört tane var, sayıları sınırlı, herkes onları mümkün olan en kısa sürede almak istiyor."
Daha sonra, Qin Yun'un Üç Vajra Kutsal Yazısını ve Vajra iç element enerjisini oluşturmak için iki hapı rafine etmesi gerekiyordu.
Huo Zhong ve Mu Rong Jun'a gelince, onların her birinin birer pelleti rafine etmesi gerekiyordu.
Toplam dört hapa ihtiyaçları vardı!
Mu Rong Jun, “Çabalarımıza yoğunlaşalım ve üç milyon Xuan Puanı alalım. Kardeş Yun'un King Kong'un üç büyük kutsal kitabını oluşturmasına izin vereceğiz."
Qin Yun sesini alçaltarak onlara kalbinin derinliklerinden teşekkür etti ve şöyle dedi: "Eğer herhangi bir zırh giyebilirsek, hafif gravürlü kıyafetler gibi özel kıyafetler yapabilir ve yaralarımı hızla iyileştirebilirim. ”
Xie Wufeng ve Mu Rong Chen bunu duyduklarında şok oldular.
Xie Wufeng alçak bir sesle şöyle dedi: "Pekala, şimdi gidip onu iyileştirelim! Yardıma ihtiyacın var mı? ”
"Gerek yok, kendim bitirebilirim. Siz burada Ol 'Three'i bekleyin." Qin Yun dönüp geri koşmadan önce gülümsedi.
… ….
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...