Bölüm 67 Rün Savaşı

205 34 1
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C67

Herkesin beklediği gibi Ye Chen Lei bu turda dövüşmedi! Bu şekilde Qin Yun'un sıralaması dördüncü sıraya yükseldi!

Bunu takiben üçüncü sıradaki Meng Fei Ling'e meydan okumaya gitti.

Herkes bu savaşı sabırsızlıkla beklerken Meng Fei Ling beklenmedik bir şekilde dövüşmedi ve yenilgiyi kabul etti.

İkinci sıradaki kişi Xiao Lang'a meydan okumak için "Ejderha Katliamı"nın en iyi durumunu korumasını istediğini söyledi.

Bunun nedeni eğer Ejderha Katliamı ikinci sıradaki Xiao Lang'ı yenebilirse bu tür bir gücün onun dayanabileceği bir şey olmamasıydı.

Eğer bunu başaramazsa aralarındaki maçtan sonra kesinlikle sakatlanacaktı. Ona karşı koymak için çok geç olmayacaktı.

Üstelik ikinci sıradaki öğrenci Xiao Lang, Ejderha Katliamı ile kavga edebilir. Eğer ona tekrar meydan okursa her şey çok daha kolay olurdu.

Pek çok kişi onun zekasına hayran olmadan duramadı.

"Bu kaltak entrika çevirmede gerçekten çok iyi!" VIP salonundaki Xiao Lang da öfkeliydi.

Meng Fei Ling'in maskeli adamı engelleyebileceğini düşünmüştü ama maskeli adamın gerçekten ona gelip hayatı pahasına savaşacağını beklemiyordu.

Tabii ki Meng Fei Ling, ejderhayı öldüren maskeli adamın Qin Yun olduğunu biliyordu. Bu nedenle onunla kavga etmeyecekti.

Qin Yun'un gücüne çok güveniyordu!

Qin Yun üçüncü sıraya yükseldikten sonra hemen ikinci sıradaki kişi Xiao Lang'a meydan okudu!

Artık herkes nihayet rahatlamıştı. Hepsi beklentiyle doluydu çünkü bu sefer sonunda savaşacaklardı.

Qin Yun arka arkaya iki mücadeleyi hiç kavga etmeden kazanmıştı. Ve bu sefer Xiao Lang ile kavga etmek zorunda kaldı. Merakla beklenmeye değer bir maçtı.

Qin Yun, Xiao Lang'a meydan okumasını yaptıktan sonra Xiao Lang bir saat içinde bunu kabul etmeye geldi!

Gizli Ejderha dojosunda herkes bunu sabırsızlıkla bekliyordu. Yüksek sesle konuşuyorlardı ve sanki çoktan kaynamış gibi görünüyorlardı!

Altın kırmızısı bir zırh giymiş ve güçlü beyaz bir kar aslanına binmiş olan Xiao Lang, yavaşça kapıdan dışarı çıktı. Sadece aurası bile Qin Yun'u aşmak için yeterliydi.

Çoğu, eğer Xiao Lang'ın Kar Aslanı ile karşılaşırlarsa kazanma şanslarının olmayacağını düşünüyordu. Savaşçı Bedeninin altıncı seviyesindeki Xiao Lang'tan bahsetmiyorum bile!

Xiao Lang'ın dört meridyeni vardı, bunlar Platin Kılıç Savaşçı Ruhuydu. Sahip olduğu en büyük avantaj, Kılıç Dövüş Ruhunun son derece güçlü bir kılıç Qi'sini serbest bırakabilmesiydi.

Yarı ruhlu bir silahla birleştikten sonra bu, değerli bir ruh silahına sahip olmaya eşdeğerdi.

Kükreme!

Kar Aslanı kükredi. Xiao Lang'ı taşıyarak sahneye atladı ve sahnenin hafifçe sallanmasına neden oldu.

"Bu sefer Xuan Wu Akademisinden bir öğretmenin buraya izlemeye geldiğini duydum. O sadece gölgelerde saklanıyor!”

“Qin Feng çok kötü kaybetti. Maskeli adam Siyah Seviye Dövüş Akademisinin dikkatini çekti."

“Siyah Seviye Dövüş Sanatları Akademisine giren öğrenciler için Gizli Ejderha Dövüş Sanatları Yarışması düzenlendi. Artık maskeli bir adam tarafından mahvolduğuna göre elbette bakmaya gelirler.”

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin