DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C167Qin Yun bir adamın dışarı çıktığını gördü. İnce ve uzun bir yüzü, sert bir ifadesi vardı. Kıyafetleri iki suikastçınınkiyle aynıydı. Dışarı çıktıktan sonra maske taktı ve gökyüzüne uçtu.
"Bu piç gerçekten beni satın almak için yüz milyon Xuan Puanı kullanmayı mı planlıyor? Ne kadar cimriyim, bu kadar mı değerim? Xiao Yang Long gerçekten beni bu şekilde satmaya cesaret ediyorsunuz, siz iki canavar!"
Xiao Yue Mei bunu düşündükçe daha da sinirlendi.
Qin Yun, Qi Yu'nun ayrıldığını gördüğünde yumuşak bir şekilde sordu: "Xuan Noktası Zenginlik Listesinde ilk sırada yer alan kaç Xuan Puanı var?"
Xiao Yue Mei homurdandı, "1 milyar! Gerçek yetenek yoluyla elde edilmemeliydi. Yanglong'un arkasında kesinlikle bir ekip vardı. Öğretmeniniz Yang Shi Yue ve kız kardeşim bu puanları kendi başlarına kazanmalıydı."
Qin Yun gülümseyerek şöyle dedi: "Hadi gidip Qi Yu'nun takımını yok edelim. Bakalım gelecekte nasıl hızlı bir şekilde daha fazla Xuan Puanı elde edecek!”
Xiao Yue Mei, Qin Yun'u heyecanla çekmeden önce defalarca başını salladı. Koşmak üzereydi.
“Bekle, kendimizi gizleyelim!” Qin Yun, iki suikastçının maskesini çıkardı ve Xiao Yue Mei'ye verdi.
Xiao Yue Mei onu giydikten sonra güldü ve şöyle dedi: "Girdikten sonra, sekizinci seviyedeki en güçlü dövüş bedeninden hızla kurtulalım. Geri kalanını tek elimle öldürebilirim.”
Yedinci seviye dövüş sanatçıları arasında Qin Zhengfeng ya da Qi Yu olmadığı sürece onun dengi olamazlardı.
İçsel gücü zaten çok güçlüydü. Artık bir Ruh Gücü Saldırı Tekniği ve çok iyi bir Ruh Eseri kavramıştı. Sıradan bir yedinci seviye Savaşçı Bedeni olsa bile anında öldürebilirdi.
Ancak Qin Yun hâlâ endişeli. Ona on tılsım verdi.
Çok geçmeden mağaraya girdiler. İçeridekiler çok rahatladılar ve kendileriyle aynı maskeyi takan kişiyi görünce hiçbir şey sormadılar.
Mağaraya girer girmez, her yerde görülebilen, yerdeki kırık şarap kavanozlarının yanı sıra, güçlü bir alkol kokusu da etrafa yayıldı.
Bu Qin Yun'u mutlu etti. İçerideki suikastçıların hepsi şaraplarını içmişlerdi ve hatta çok fazla içmişlerdi.
Ancak Xiao Yue Mei ve Qin Yun hâlâ nöbet tutuyor.
Xiao Yue Mei Ayna Dövüş Ruhunu çıkardı ve mağaradaki tüm Dövüş Ruhlarının yerini hissetmeye çalıştı. İki adet 8. Seviye Dövüş Bedeni suikastçısını mümkün olan en kısa sürede bulabilecekti.
Öte yandan Qin Yun, mağara içindeki aurayı araştırmak için ilkel ruhunun bedenini terk etmesini sağladı. Sekizinci seviye dövüş bedeninde Xiao Yue Mei'den daha hızlı iki suikastçı bulması gerekiyordu.
“Onlardan mümkün olduğu kadar çabuk kurtulmalıyım!” Xiao Yue Mei sesini Qin Yun'a iletti.
Mağara geçidinde yürürken yerde yatan birçok sarhoş katil görülebilir. Birçoğu sarhoş bir şekilde konuşuyordu ve tek bir darbeye bile dayanamamışlardı.
Qin Yun ve Xiao Yue Mei en içteki taş odaya geldiler.
Xiao Yue Mei içeri girer girmez Ruh Yoğunlaştırıcı Öldürme Sanatını serbest bıraktı ve saldırmak için büyük miktarda zihinsel güç serbest bıraktı.
8. seviye Savaşçı Bedenindeki bir suikastçının çok güçlü olduğu söylenmeliydi. Birisinin içeri girdiğini gördüklerinde hemen bir şeylerin ters gittiğini hissettiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...