Bölüm 60 Prensesin Daveti

257 33 4
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C60

Qin Yun iyi bir gece uykusu çekti. Uyandıktan sonra salondaki masanın üzerinde bir not gördü. Gizli Ejderha Savaş Alanına gittiğini söyleyen Yang Shiyue tarafından geride bırakıldı.

Notu okumayı bitirdikten sonra mücadele ruhu yükseldi ve kararlı bir şekilde şunları söyledi: “İlk ona girme zamanı geldi. Birinci olmak için elimden geleni yapmalıyım.

“Öğretmenimin beni hayatının geri kalanında koruması imkansız. Ayrıca başına bir şey gelmiş olmalı ve yakında gidebilir."

Qin Yun, Yang Shi Yue'nin Tianxuan Dövüş Sanatları Akademisinden döndüğünden beri çok endişelendiğini söyleyebilirdi. Bunu örtbas etmek için elinden geleni yapıyordu.

Hızla Gizli Ejderha dojosuna koştu ve hemen bir meydan okuma başlattı.

Son birkaç gündür tek bir hareket bile yapmamıştı. Çok düşündürücüydü. Şimdi kod adı "Ejderha Katliamı" olan dövüş uygulayıcısı bir kez daha meydan okumuştu. Bu konu hızla yayıldı!

Qin Yun bir savaş platformunun altında rakibinin gelmesini bekliyordu.

Yandan izleyen kimse, sanki yoğun dövüş niyetinden korkmuş gibi ona yaklaşmaya cesaret edemiyordu.

Bu sırada daha önce mağlup ettiği yaşlı adam yanına geldi.

"Efendim, bu Genç Leydimden bir davet!" Yaşlı kurt adam Qin Yun'a saygılı bir ifadeyle bir mektup verdi.

Qin Yun alarma geçti. Olağanüstü güce sahip bu yaşlı kurt adamın aslında bir ustası vardı.

Mektubu açtıktan sonra son derece güzel birkaç satır gördü…

Asıl mesele, güçlü olduğu için onu koruma falan olarak işe almak istemesiydi ve ödül de oldukça cömertti.

Bu mektubu yazan kişi Xiao Yue Mei'ydi!

Yaşlı adama baktı ve boğuk bir sesle şöyle dedi: "Genç Leydinizin nezaketini takdir ediyorum!"

Bu kadar genç yaşta Xiao Yue Mei zaten Savaşçı Bedeni aleminin altıncı seviyesindeydi. Şu anda yetenekleri işe almaya ve gücünü genişletmeye çalışıyordu. Birçok kişi onu takip etmeye istekliydi ama Qin Yun onun teklifini reddetti.

Bu, yaşlı adamı biraz şaşırttı ve şöyle dedi: "Lütfen dikkatlice düşünün, bu nadir bir fırsat!"

Qin Yun sadece başını salladı ve tek kelime etmedi.

Yaşlı adam gittikten kısa bir süre sonra, beyazlar içindeki yakışıklı bir genç adam soğuk ve kibirli bir aura yayarak yanımıza geldi.

Gelen kişi Tianqin'in ikinci prensi Qin Feng'di!

Qin Yun, Qin Feng'i hemen tanıdı.

“O mektubu okudun, neden onun isteğini kabul etmedin? "Çabuk ona söz ver!" Qin Feng gelir gelmez sesi öfkeyle doluydu ve zayıf bir öldürme niyetini serbest bıraktı.

"Kim olduğunu sanıyorsun? "Neden böyle aptalca bir şeyi kabul edeyim ki?" Qin Yun alçak ve boğuk bir sesle söylediği gibi korkmuyordu.

Normalde Qin Feng yüksek ve kudretliydi. Onun durumundaki biri bile ona böyle bir tavırla davranmaya cesaret edemez.

Elini kaldırıp Qin Yun'un maskesine vurduğunda hemen çileden çıktı.

Qin Yun aniden elini kaldırdı ve Qin Feng'in bileğini bir kurt gibi ısırdı. Daha sonra hızla güçlü bir alev iç kuvvetini kanalize etti!

Qin Feng şok oldu. Karşı tarafın bu kadar güçlü bir iç güce sahip olmasını beklemiyordu. Sadece bileğinden kemik delici bir sıcaklık geldiğini hissetti. Tam direnmek üzereyken...

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin