DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C158
Pubfuture'a göre reklamlarMu Rong Jun ciddi şekilde yaralandı ama Işık Rune seti ile hızla stabilleşti, böylece hızla iyileşmeyi başardı.
“Patron Xie, dikkatli olmalısın!” Qin Yun, Xie Wufeng'in omzuna hafifçe vurdu.
Huo Zhong, Yue Kai'nin ortaya çıktığını gördüğünden beri gözleri kırmızıya dönmüştü ve sanki öfkesini dizginliyormuş gibi yüzü öfkeyle dolmuştu.
Xie Wufeng sahneye çıktığında o da tıpkı Murong Daren gibi savaş platformunun etrafında koşmaya başladı.
Yue Kai bu hareketi tekrar gördüğünde alay etti ve peşinden koştu. Bir iç Qi topu serbest bıraktı ve tam Xie Wufeng'e vurmak üzereyken Xie Wufeng aniden hızlandı!
"Patron Xie gerçekten hızlı!" Yerde oturan Mu Rong Jun gözlerini kocaman açtı ve şaşkınlıkla bağırdı: "Onun gerçek gücünü hiç görmedim!"
Yue Kai, Xie Wufeng'in saldırısını ıskalamak için kasıtlı olarak yavaşladığını gördüğünde kendisinden faydalanıldığını hissetti. Yue Kai öfkelenmeden edemedi.
“A'Kai'nin hareket tekniğinin mükemmel olduğunu duydum ama yine de hareket tekniğinde pervasızca onunla rekabet ediyordu. Ne kadar gülünç.” Xiao Yanglong küçümseyerek güldü.
Tabii ki Yue Kai'nin hızı aniden arttı. Bir salisede yüz metreden fazla uzağa, Xie Wufeng'e doğru koştu. Avucuyla vurarak bir "boom" sesi çıkardı.
Qi dalgaları patladı ve Xie Wufeng'i saran şok dalgaları dalgalarına neden oldu!
“Yue Kai'nin patlayıcı iç gücü nihayet ortaya çıktı. İçsel gücünü serbest bıraktığında ve Patlayıcı Dövüş Ruhunu patlamak için kullandığında, çok güçlü bir şok dalgası yaratabilir." Guo Cheng mutlu bir şekilde güldü, "Yue Kai buradayken dördü değerlendirmeyi geçemeyecek."
Xie Wufeng şok dalgası tarafından geri itildi ve neredeyse sahneden düşüyordu. Karşı gücü de zayıf değildi. Bir şekilde şok dalgası geri püskürtüldü.
Yue Kai'nin saçları geri seken şok dalgası nedeniyle darmadağınıktı. Üzgün bir durumda görünüyordu ve hatta birkaç adım geri çekilmek zorunda kalmıştı. Bu onu daha da sinirlendirdi. O, Kaynak Derece Dövüş Akademilerinin 7.seviye Savaşçı Bedeni arasında en güçlü kişiydi. Ancak 6. seviye bir Savaşçı Bedeni tarafından o kadar feci bir şekilde dövüldü ki.
Onurunun zedelendiğini ve bedeninin titremeden edemediğini hissetti. Daha sonra içsel bir güç dalgasını serbest bırakmak için doğrudan vücudunu kullandı!
İçsel güç bir kasırga gibi dışarı fırladı ve patlamaya devam etti. Şok dalgaları sürekli çınladı ve dalga üstüne dalga Xie Wufeng'in vücuduna çarptı.
Xie Wufeng kaşlarını çattı. Tek kolunu kullanarak yumruk atarak enerji patlamasını engelledi.
Engelleyebilmesine rağmen kollarındaki kollar parçalanmıştı. İnce kollarındaki damarlar şişti ve Qi dalgalarına direnmeye devam ederken Vajra'nın iç gücü fışkırdı.
Herkes gizlice şok oldu. Xie Wufeng'in açığa çıkardığı iç güç aslında Dövüş Bedeni aleminin yedinci seviyesindeki Yue Kai ile aynı seviyedeydi!
Bir süre böyle devam eden Yue Kai aynı zamanda iç enerjisinin büyük bir kısmını tüketti.
Yedinci seviye dövüş bedenindeki Vajra'nın iç gücü kesinlikle altıncı seviye dövüş bedenindekinden daha güçlüydü. Serbest bırakıldıktan sonra bile hala bir patlama olacaktı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...