Bölüm 82: Yıldız Sarayı Müritleri

187 32 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C82

Yang Shiyue sadece kenarda izliyordu. Bu tür konulara karışmasına gerek yoktu. Dahası, Qin Yun'un iğrenç Du Yayuan'a nasıl bir ders vereceğini görmek istiyordu.

Du Yayuan, önündeki sadece soyu olan kişinin onunla dalga geçmeye cüret etmesini beklemiyordu. Bunun nedeni burada çok sayıda güçlü uzmanın bulunmasıydı, dolayısıyla yardım etmek iyi değildi. Sonuçta Qin Yun'un destekçisinin kim olduğunu bilmiyordu.

Sadece alay edip alay edebildi, "Senin soyundan gelen bir adam her şeyden önce küçümsenmeli! Savaşçı bedenin beşinci seviyesine kadar titizlikle eğitim aldığınızı düşünüyordunuz ama temelinizin zayıf olduğunu bilmiyordunuz. Senin gibi kaderlerini dürüstçe kabul etmesi gereken ama kibirli ve gururlu insanlardan nefret ediyorum! ”

"Neden? İkna olmadın mı?” “Sana on yıl vereceğim. On yıl sonra gelip bana meydan okuyabilirsin. Eğer sana kaybedersem, senin kölen olmaya hazırım. Hahaha…”

Qin Yun nazikçe iç çekti ve şöyle dedi: "On yıla gerek yok. Haydi şimdi yapalım!"

Duan Qian aceleyle geldi ve fısıldadı, "Qin Yun, onlar Mavi Ruh Yıldız Sarayının öğrencileri. Onların gücü akıl almaz!”

Du Yayan gülümsedi ve şöyle dedi: “Genç adam, büyüklerinin tavsiyelerini itaatle dinle. Seni on yıl bekleyebilirim!”

Qin Yun başını salladı ve şöyle dedi: "On yıl çok geç. Senin gibi utanmaz ağzı olan bir insan en fazla iki yıl yaşayabilir. Korkarım o günü bekleyemem, haydi şimdi yapalım, pis ağzını parçalamak için sabırsızlanıyorum! ”

Mavi Ruh Yıldız Sarayı öğrencileri kahkahalarla kükredi çünkü onların gözünde Qin Yun soyundan gelen tek bir darbeye bile dayanamadı. Gerçekten o kadar kibirli sözler söylemişti ki.

Herkes gizlice Qin Yun ve Du Yayan arasındaki maçı bekliyordu.

Normal şartlar altında herkes Qin Yun'un kesinlikle kazanacağına inanıyordu.

Ama şimdi, Lan Xiao'nun gerçek dövüş sanatları mirasını miras alan Mavi Ruh Yıldız Sarayı'ndan bir öğrenciyle karşı karşıyaydı. Yeteneği kesinlikle sıradan değildi ve yedinci seviye bir Dövüş Bedenine bile rakip olabilirdi.

Mavi Ruh Yıldız Sarayı'ndan orta yaşlı adam kıkırdadı ve şöyle dedi: "Gençlerin hepsi böyle. Gençken dövüşmelerine izin verin. Bu şekilde Mavi Ruh Yıldız Sarayımızın gücünü görebileceksiniz!”

"O halde kaba davrandığım için beni suçlama!" Du Yayuan gururla alay etti ve doğrudan Qin Yun'a saldırdı.

Kollarından altın rengi bir sis aktı, yoğunlaşarak iki altın bıçağa dönüştü, tek bakışta Altın Kılıç Savaşçı Ruhu'na sahip olduğu açıkça görülüyordu.

Bu zayıf olmayan bir Savaşçı Ruhuydu. Üstelik iç enerjisi güçlü ve baskıcıydı. Bu, 7. veya 8. Savaşçı Bedeni seviyesindeki birçok yaşlı insanın gizlice hayranlıkla iç çekmesine neden oldu.

Du Yayuan geldi ve bıçak gibi avuçlarıyla onu kesti. Göz açıp kapayıncaya kadar öyle bir hızla saldırdı ki insanların ürpermesine neden oldu. Bu yalnızca Savaşçı Bedeninin altıncı seviyesinin yetiştirilmesiydi!

Şaşırtıcı olan şey Qin Yun'un hızının da yavaş olmamasıydı. Dahası, Du Yayuan'ın çift bıçaklı saldırılarını engellemek için elini bıçak olarak kullanmıştı!

Böylesine hızlı ve güçlü bir karşı saldırı, Büyük Usta Wei ve Dük Yan'ın bile kalplerinde haykırmasına neden oldu.

Du Yayuan, önünde tek bir soyu olan bu kişinin aslında bu kadar etkileyici bir dövüş becerisine sahip olacağını hiç düşünmemişti. Kendine güvenen saldırısını engellemeyi başardı.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin