DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C169
Pubfuture'a göre reklamlarQin Yun'un yasak bölgeye gönderildiği haberi çok çabuk yayıldı.
Du Gui aşırı derecede depresyondaydı. O lanet olası yasak bölgeye iyi bir öğrencinin gönderildiğine gerçekten inanmıştı.
Xie Wufeng, Huo Zhong ve Mu Rong, Du Gui'yi aramaya gelmişlerdi. Qin Yun'u kurtarmak istediler ve Du Gui onların fikrini destekledi. Ancak şu anda böyle bir güçleri yoktu, bu yüzden onlara geri dönüp antrenman yapmaları söylendi.
Birisi bir Dövüş Dao Bölgesi yetişimcisinin gücüne sahip olsa bile onu Yasak Bölge'den kurtarabilecekleri kesin değildi.
Cennetsel Fenomen Yasak Bölgesi bir ormanın içinde bulunuyordu. Girişte mavi taştan bir ev vardı.
Qin Yun kapıdan taş eve doğru fırlatıldıktan sonra, bin metreden fazla derinliğe giden derin, dikey bir geçit vardı.
Tian Xuan Dövüş Okulunun yaşlısı tarafından ağır şekilde yaralandı, bu yüzden iç gücünü dolaşamadı. Bilinci de çok bulanıktı, bu yüzden yalnızca vücudunun düşmesine izin verebilirdi. Ayrıca çok kötü bir şekilde düşeceğine de inanıyordu.
Ancak düştükten sonra çok yumuşak bir cismin üzerine düştü. Ancak çarpmanın etkisiyle yine de bayıldı.
Birkaç gün sonra Qin Yun yavaşça gözlerini açtı. Duvarlarda puslu beyaz bir ışık gördü ve çevresini gözlemlemek için aceleyle doğruldu.
Taş bir odadaydı ve duvarda birkaç Gece Aydınlatma İncisi asılıydı.
“Hatırlıyorum, mavi tuğlalı eve fırlatılmıştım! Cennetsel Olay Yasak Bölgesinde olabilir miyim? ” Qin Yun bunu hatırladı ve paniğe kapıldı.
"Evlat, gerçekten Cennetsel Olay Yasak Bölgesindesin!"
Sesi bir kadınınki gibi yumuşaktı. Ancak konuşurken yanından geçen kişi, elinde altın ejderha başlı baston tutan, başı beyaz saçlı, yaşlı bir kadındı.
Yaşlı kadının yüzünde bazı kırışıklıklar vardı. Yatağın kenarına doğru yürüyüp otururken nazikçe gülümsedi.
Birçok kişi Ruh Arıtıcı İblis'in Cennetsel Fenomen Yasak Bölgesi'nde hapsedildiğini biliyordu.
Qin Yun çocukluğundan beri bu konu hakkında çok netti.
Ancak efsanevi Ruh Arındırıcı iblisin yaşlı bir kadın olmasını beklemiyordu!
“De... Büyükanne, neden buradasın? ” Qin Yun, önündeki yaşlı kadının kötü şöhretli Şeytan olmasını inanılmaz buldu.
"Bir hata yaptım ve buraya kilitlendim. Senden ne haber?" Yaşlı kadın güldü.
Gülümsemesi Qin Yun'u son derece rahatsız hissettirdi.
“Biriyle kavga ettim ve buraya gönderildim.” Qin Yun aceleyle sol kolundaki ikiz savaşçı ruhlarını hissetmeye çalıştı. Hala içeride olduklarını anlayınca rahat bir nefes almaktan kendini alamadı.
Vücudundaki yaraların tamamen iyileştiğini görünce de şaşırdı. Daha önce o, 9. Katman Dövüşçü Vücudu gelişimcisi tarafından ciddi şekilde yaralanmıştı. Yaralarını iyileştirmek için enerjisini dolaşıma sokmadığı sürece bu kadar çabuk iyileşmesi imkansızdı.
Yaşlı kadın güldü: “Yaranız benim tarafımdan iyileştirildi! Dövüşçü ruhunuz çok ilginç ama aynı zamanda büyük bir sorunla da karşılaştınız.”
"Büyükanne, sen efsanevi Şeytan mısın?" Qin Yun, yaşlı kadının yardımseverliğini görünce cesurca sordu.
Yaşlı kadın içini çekti: "Evet, evet... Ben o iğrenç Soul Refiner Fiend'im. Tian Qi imparatorluğundaki birçok insanın güçlü dövüş ruhları elde etmesine yardım ettim ama onlar nankör davrandılar ve kocam öldükten sonra beni ruh arıtma tekniğini devretmeye zorladılar! Ben bunu yapmazdım, o yüzden beni buraya koydular.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...