Bölüm 46 Hataların tanınması

247 37 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C46

Qin Yun, içsel gücünün kemiklerinden aktığını hissedebiliyordu. Kolayca kemik iliğine girebilir, kemiklerini daha güçlü bir darbeye dayanabilecek daha güçlü bir güçle doldurabilir!

Kemik vücudun çerçevesiydi!

Eğer kemik güçlü olsaydı, et ve kan da güçlü olurdu. Onunla birlikte iç organlar da güçlenecek ve vücut arınacaktı!

“Kemik Meridyeni gerçekten güçlüdür, tıpkı içsel gücün meridyenleri gibi. Tüm bedenin meridyenlerini kontrol edebilirler ve içsel gücün gücünü hızla tüm vücuda kanalize edebilirler.” Qin Yun, iki iç element enerji akışını vücudunun her yerine hızla dolaştırmak için Kemik Meridyenini kullandı.

Kemik Meridyeni tamamen oluşmuş ve birbirine bağlanmıştır. Kemiklerin içinden bir dizi patlayıcı çatırtı sesi duyulabiliyordu!

Qin Yun yeniden doğmuş gibi hissetti. Çektiği acı, bol miktardaki iç enerjinin anında tüm vücudunu doldurmasıyla anında yok oldu.

Yan Qingyu daha sonra kılıca dönüşen başka bir içsel güç dalgası saldı...

Bu sefer Qin Yun hareket etti!

İçsel gücün dalgalanmasından kaçınarak yerde yuvarlandı.

İçsel güç yere indiğinde sert taş levha paramparça oldu!

Bir anda Qin Yun ayağa fırladı ve Rüzgar Kesici Formunu uygulamak için ellerini bıçak gibi kullandı.

Artık içindeki gücü kullanıp Rüzgar Kesici Büyüyü gerçekleştirebildi!

Bu onun Rüzgar Kırıcı Tekniği büyüsünü başlangıç aşamasında öğrendiği anlamına geliyordu.

Başlangıç aşamasında yüksek dereceli ruh rütbesi dövüş sanatı hafife alınacak bir şey değildi. Gücü son derece korkutucuydu.

Yan Qingyu, yarı ölecek kadar işkence gören Qin Yun'un aniden şiddetli bir şekilde atlayacağını hiç beklememişti!

Üstelik Qin Yun'u neredeyse bir saat boyunca harap ettiğinde vücudunun tüketimi çok büyüktü!

Yan Qingyu, Lin Xuanwu Akademisi'nden gelmişti, bu yüzden beklenmedik bir durumla karşılaştığında son derece hızlı tepki verdi. kendini savunmak için hemen kalan iç Qi'sini dolaştırdı.

İçsel güç Qin Yun'un ikili kılıçlarını engellemek için bir kalkan oluşturmak üzere ortaya çıkarken ellerini çaprazladı!

Titreşen bir iç kuvvet ortaya çıkarken Qin Yun iki eliyle de saldırdı. İç gücün kavurucu sıcak alevini itti! Elleri aşağı doğru kesilirken, muazzam güç içeren iki devasa bıçak, dağlar ve yeryüzü gibi alçaldı!

Biri saldıran, diğeri savunan iki el son derece hızlı bir şekilde çarpıştı!

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Kıvılcımlar her yöne uçtu!

Qin Yun'un iç gücünün şoku, Yan Qingyu'nun kollarındaki iç gücü dağıttı!

Titreşen güç beraberinde ateş qi'sini de getirdi ve bir dalga gibi Yan Qingyu'nun vücuduna döküldü!

Yan Qingyu'nun kolları çılgınca havada dans etti, çılgınca çığlık atarken etrafında alevler uçuşuyordu!

Bütün bunlar o kadar hızlı oldu ki herkes şaşkına döndü!

Kimse Qin Yun'un aniden hayata dönüp Yan Qingyu'ya saldırarak şiddetli bir saldırı başlatmasını beklemiyordu!

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin