Bölüm 24 Darboğazlar

285 41 4
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI

Cui Hui ortada dururken Qin Yun düello platformunun kenarında duruyordu.

Cui Hui'ye baktı ve derin bir nefes aldı. Ardından ileri atıldı ve Alevli Bulut Adımlarından Rushing Cloud Adımlarını gerçekleştirdi.

Acele Bulut Adımları, biri ileri atılırken zaten güçlü bir etki yaratabilirdi. Saldırmak için diğer dövüş becerileriyle birleştirilirse, gücü daha da büyük olurdu.

Bulutta Yükselen Merdivenleri kullanan Qin Yun koşarak geldi. Tüm vücudu bir ejderha ya da kaplan gibi enerjiyle kabarıyordu. Heybetli bir tavrı vardı!

“Bulut Adımlarından Hızlı Bulut Adımları. Bu kadar çabuk öğrenmesini beklemiyordum.” Müdür Zhang bunu görünce biraz şaşırdı. Sadece o görebiliyordu.

Qin Yun'un bacakları aniden bir hava dalgasıyla dışarı fırladı ve bir kükreme bir ejderhanın kükremesi gibi yankılandı!

Cui Hui bunu görünce alay etti. Tam onunla dalga geçmek isterken, Qin Yun'un hızı aniden arttı. Göz açıp kapayıncaya kadar, onun tam önündeydi!

Vızıldamak!

Qin Yun, yumruğundan çıkan rüzgar ıslık çalarken yumruk attı. Cui Hui'nin karnına vuran güç çok şiddetliydi!

Ancak Cui Hui'nin kendini savunma şansı yoktu.

Qin Yun saldırdığında şansını anında direnmek için kullanacağını düşünmüştü çünkü bu belli bir miktarda itici güç üretecekti. İyi kullanırsa, uçan birini patlatabilirdi...

Ancak, Qin Yun'un aniden bu kadar hızlı olmasını beklemiyordu!

Cui Hui hâlâ sersemlemiş haldeyken karnına kavurucu bir hava akımının çarptığını hissetti!

"AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!"

Cui Hui bir öfke çığlığı attı ve beceriksizce savaş platformundan uçarak ağır bir şekilde yere indi.

Seyirciler bir an sustuktan sonra kahkahaya boğuldular!

Cui Hui uçarak gönderildi!

Bu gerçekten beklenmedikti!

"Teşekkürler, Cui laoshi!" Qin Yun'un alaycı sesi sessizliği bozarak herkesi kendine getirdi.

Değişme?

Cui Hui'nin Qin Yun'dan iliklerine kadar nefret ettiğini herkes söyleyebilirdi. Nasıl vazgeçebilirdi?

Cui Hui öfkeden dili tutulmuştu. Tırnakları sert taş zemini çizerek arkasında bir dizi çizik bıraktı!

"Qin Yun sınavı geçti. Beş gün içinde sahnede yarışabilecek.” Başkan Zhang, gözlerinde övgü dolu garip bir parıltıyla Qin Yun'a baktı.

Qin Yun başka bir Yüce Köken Hapı aldı ve parlak bir gülümseme sergiledi.

"On tane hap alsa bile faydasız çünkü sadece bir meridyeni var ve tıbbi gücün sadece %10'unu emebiliyor." Wei Xuankong küçümseyerek söyledi ama gözleri kıskançlıkla doluydu.

"Ağabey Kun, sen ondan çok daha yeteneklisin ve hatta mistik baskıların geleceğinin büyük ustasısın..." Yan Yun fısıldadı, "Bu kibirli adama bir ders vermelisin."

“Ona kesinlikle bir ders vereceğim!” Wei Xuankong soğuk bir şekilde söyledi, gözleri uğursuz bir ışıkla doldu.

… ….

Yang Shiyue, Cennetsel Aslanlar Salonundan ayrılıp göl kenarındaki sessiz bambu ormanına dönerken Qin Yun ile sohbet etti ve güldü.

"Önce iki üstün Yuan Dan ye ve sonra Alev Işığı Yumruğunu öğren. Anlama yeteneğiniz gerçekten çok yüksek ve kesinlikle beş gün içinde kavrayabileceksiniz. Cennetsel Aslan Savaşçı Buluşması'nın şampiyonu olma ihtimalinizin çok yüksek olduğunu düşünüyorum! Yang Shiyue, Qin Yun'a olan güveniyle doluydu.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin