Bölüm 45: İç Ruh

229 36 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C45

Qin Yun'un fiziğinin gücü eski yetkilileri şok etti ve onları kıskandırdı.

Eğer gerçekten bu saati atlatabilseydi, bu eski memurun planı başarısız olurdu!

“Bu, Göksel Aslan Gölü'nde on gün boyunca ıslanmanın sonucu mu? Cennetsel Aslan Gölü'ndeki on günlük işkenceye nasıl dayandı? Ding Tianchun alçak sesle söyledi.

Onun sözleri birçok insanı titretti.

Herkes Qin Yun'u çılgınca harap eden Yan Qingyu'nun da Göksel Aslan Gölüne girdiğini biliyordu. Ancak sürünerek dışarı çıkmadan önce yalnızca bir gün dayanmıştı. içeride neredeyse ölüyordu!

Ve söylentilere göre Qin Yun, Yang Shiyue ile sanki hiçbir şey olmamış gibi ayrılmıştı!

Yan Qingyu başlangıçta bunun Qin Yun'u teslim olmaya zorlamanın hızlı bir yolu olacağını düşünmüştü. Ayrıca Qin Yun şeytani bir sanat geliştirmemiş olsa bile, işkenceye dayanamadığı için bunu kabul edeceğine inanıyordu.

Ancak mevcut Qin Yun hiçbir teslimiyet belirtisi göstermedi. Dişlerini gıcırdatırken ve her türlü acıya katlanırken kararlı bir ifadesi vardı!

En korkunç şey, her çamur yığınına çarpıldığında yeniden ayağa kalkabilmesiydi. Bu boyun eğmez irade birçok insana bulaşmıştı!

"Asla boyun eğme!" Qin Yun büyük bir zorlukla yukarı doğru sürünürken kalbinden kükredi.

Yan Qingyu aşırı derecede çileden çıkmıştı. Arenanın altında duran Yan Dükü'ne baktığında Yan Dükü'nün onaylayarak başını salladığını gördü.

Bu sahne Yang Shiyue'yi anında gerdi. Ding Tianchun ve Müdür Zhang için de aynısı geçerliydi! Ve ne olursa olsun Qin Yun'un burada yok edilmesine izin veremeyeceklerine de karar vermişlerdi!

Yan Qingyu onun onayını aldıktan sonra Qin Yun'a saldırmak için her türlü güçlü yöntemi kullanabilirdi!

Şu anda kum saatinin yarısından fazlası kayıptı!

Qin Yun ayağa kalktıktan sonra Yan Qingyu yüksek sesle bağırdı ve kılıç ışınları dışarı fırlayıp kısa bir kılıca dönüştü!

"Manevi güç!" Birisi yüksek sesle bağırdı ve kalabalık hemen bağırmaya başladı.

Sisin oluşturduğu kısa kılıç içsel güçtü!

Güçlü iç güç, çeliği delip geçebilir, demiri kırabilir ve tepeleri parçalayabilir!

İçsel güç, yalnızca Savaşçı Bedeninin altıncı seviyesindeyken kullanılabilen güçlü güçtü. Kişi yalnızca üç büyük kutsal kitabı geliştirerek içsel gücü kontrol edebilir!

Qin Yun'un karnına saldırırken hançer benzeri bir iç güç serbest kaldı!

"Ah!" Qin Yun uçarak gönderilirken çığlık attı. Vücudu seğirirken yerde yatıyordu!

Yang Shiyue tam oraya doğru koşmak üzereyken, Qin Yun'un acıdan dolayı sıkı bir şekilde kırışmış olan gözlerinin bir miktar parlaklık ortaya çıkardığını gördü. Bu onu hemen durdurdu!

Kısa kılıcın iç gücü Qin Yun'un dantianına çarptıktan sonra iç güç, iç element enerjisinin şoku tarafından yok edilmedi. Bunun yerine içsel element enerjisinin şokuna girdi!

Şok dalgası içsel gücü emdikten sonra şiddetli bir şekilde sallanmaya başladı!

Qin Yun iç element enerjisinin dağılacağını düşünmüştü ama sürpriz bir şekilde kısa kılıcın iç kuvveti iç element enerjisi tarafından emildi. Vücudunun her yerinde titreşti ve kemiklerine sızdı.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin