DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C102Qin Yun biraz şaşırmıştı. Duan Qian'ın ilkel ruh meselesini bileceğini asla beklemiyordu.
Yaşlı bir demircinin gözleri özlemle doluydu ve şöyle haykırdı: “İlkel bir ruhu geliştirmenin kişinin temel enerjisinde ruhsal bir kapıyı açmaya eşdeğer olduğu söylenir. Etrafı saran ruhsal enerji otomatik olarak akın edecektir.”
Duan Qian başını sallayarak şöyle dedi: "Qin Yun'un yalnızca bir ruh damarı olmasına rağmen, onun bir köken ruhuna sahip olması onun eksikliklerini telafi edebilir! İlkel Ruh'un faydalarından biri, etrafını saran ruhsal enerjiye karşı çok duyarlı olmasıdır. Çevredeki bayrakların çektiği manevi enerjinin bir kısmını absorbe edebilecektir. ”
Qin Yun, bayrak dizisinin çektiği ruh enerjisini emebilirdi!
Bu birçok insanın aşırı derecede sinirlenmesine neden oldu, ancak Gizemli İşaretleme Salonu sadece bu kadar büyüktü, bu yüzden bir bayrak düzeni kullanmadıkça bundan kaçınamazlardı. Bayrak dizisini kullanmasaydı tükettiği içsel güç yenilenmeyecekti.
Mavi Ruh Yıldız Sarayındakilerin kalpleri en ağır olanlardı. Gönderdikleri gençlerin hepsi iyi kalitede olmasına rağmen, orta yaşlı ve yaşlı Yazıt Yazarları ile aralarındaki uçurum yavaş yavaş ortaya çıktı.
Kalplerini küt küt attıran şey, öğrencilerinin küçük bir Yazıt Ustası olan Qin Yun ile kıyaslanamayacak olmasıydı. Eğer bunun haberi yayılırsa Mavi Ruh Yıldız Sarayı'nın ünlü yazıtçısının itibarı zedelenecekti.
Mavi Ruh Yıldız Sarayı'nın kıdemli üyeleri endişeyle kenardan izlediler. Şu anda kayıt ücreti için o kadar çok para yatırmışlardı ki, bu para israfı olarak değerlendirilebilirdi.
Bunun temel nedeni buradaki Yazıtçıları hafife almalarıydı. Birkaç genç göndererek birinci sırayı alabileceklerini sandılar.
Duan Qian bu sırada birisinin hile yapması ihtimaline karşı tetikte olmak için elinden geleni yaptı ve Yıldız Sarayı'ndaki öğrencileri yakından takip etti.
Zaman yavaş yavaş ilerledikçe gergin bir atmosfer tüm büyük salonu sardı...
Qin Yun zihinsel durumunu sakinleştirdi ve performansını sürdürmesine izin verdi. Sonuna kadar ısrar ederse galip gelecekti. Birinciliği alamasa bile bu yarışmada önemli ödüller alacaktı.
Yıldız Sarayının genç adamlarını gördüğünde kendi kendine düşündü: "Mavi Ruh Yıldız Sarayı gerçekten de reddedildi. Genç Yazıt Ustaları çok güçlü değil ve eğer gurur duysaydı kesinlikle kaybederdi. Büyük Büyükbabanın söyledikleri doğruymuş gibi görünüyor.”
Mavi Ruh Yıldız Sarayı gerçekten de Yang Shi Yue, Xiao Yue Lan, Qin Zheng Feng ve diğer güçlü genç savaşçılar gibi oldukça iyi insanlardan oluşan bir grubu işe alabilirdi.
Ve gelecekte Qin Yun, bir göz atmak için Doğu Sarayı'nın Gizemli Kapısına gitmeyi planladı.
"Zaman neredeyse doldu!" Duan Gan bağırdı.
Yaşlı tuhafın seviyesi çok yüksekti. En sonuna kadar dayanabildi, sonra on bin Jin demirinden bir ruh demiri külçesi dövebilecekti.
Yıldız Sarayının öğrencileri arasında beşi daha sona bile ulaşmamıştı.
Qin Yun da herkesi şaşırttı. Bunun nedeni gerçekten standart bir ispirto demir külçesini vurmuş olmasıydı!
On beş yaşında acemi bir yazıt ustası bu seviyeye ulaşmayı başarmıştı. Bu onun simya yeteneğinin orta ve yüksek seviye yazıt ustalarıyla aynı seviyede olduğu anlamına geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...