Bölüm 105: Üç Gizemli Ev

201 34 1
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
S105

Qin Yun avucundaki beyaz alevin sıcak olmadığını hissedebiliyordu. Ancak bu onun iradesini takip ediyordu ve alevlerin sıcak ve soğuk arasında dalgalanmasına neden oluyordu. Gerçekten çok mucizeviydi.

"Duan dede, nasıl bildin?" Qin Yun sordu.

"Ateş Savaşçı Ruhu yeterince güçlü olduğunda sadece içsel gücü tüketmekle kalmayıp zihinsel güce de ihtiyaç duyduğunu duydum!"

"Açıkçası, Ateş Savaşçı Ruhun bu seviyede, yani uykuda olsan bile, ruh gücün seni uyandıracak ve alevini serbest bırakacak. Ancak henüz tam olarak oluşmadı, bu yüzden çok çalışmanız gerekecek." Duan Gan dedi.

Qin Yun'un ateş savaşçısı ruhu meteor ateşi tarafından yok edilmemişti. Bunun yerine, bu yüzden daha da güçlendi. Ancak gerçekleşmemişti. Usta Wei ve arkadaşlarının umduğu gibi tamamen yok olmadı.

"Usta Wei ve diğerleri hayal kırıklığına uğrayacak!" Qin Yun gülümseyerek söyledi.

"Bu aynı zamanda iyi bir şey!" Şu anda sergilediğin yetenek çok göz kamaştırıcı, birçok kıskanç insanın seni yok etmek istemesine neden oluyor, imparatoriçe ve diğerlerinden bahsetmeye bile gerek yok. "Artık savaşçı ruhunuzun öldüğünü düşündükleri için daha rahat olacaklar. Senden daha az şüphelenecekler."

Duan Qian terini sildi, bir fincan çayı içti ve ciddiyetle şöyle dedi: "Ama sırf bu yüzden gardınızı düşürmeyin. İmparatoriçe ve halkı her zaman seni yok etmeyi düşünüyor!"

Qin Yun başını salladı. Daha önce Hua Ling Wu Akademisine geldiğinde, Dövüş Vücudu aleminin 9. seviyesindeki bir dövüş sanatçısının suikastına maruz kalmıştı.

"Ne yanlış alarm!" Duan Qian güldü.

"Ben de bittiğimi sanıyordum. Neyse ki yapmadım. Aksi takdirde, yıllarca süren sıkı çalışmam boşa gidecekti." Qin Yun gülümseyerek söyledi: "Bundan sonra Üç Kaynak Akademisine gönül rahatlığıyla gidebilirim."

Aslında Alev Savaşçı Ruhu olmasa bile, Salınımlı Savaşçı Ruhu ile yine de büyük bir sıçrama yapabilirdi.

"Artık çok geç. Yarın seni Üç Gizemli Akademi'ye götüreceğim." Duan Gan, "Git ve dinlen!" dedi.

... ....

Gecenin ilerleyen saatleri olmasına rağmen birçok casus ve haberci meşguldü. Qin Yun'un Mor Altın Ateş Savaşçı Ruhunun öldüğü haberini veriyorlardı.

Sarayda.

Kraliçe içten bir kahkahayla şunları söyledi: "Qin Yun doyumsuz ve açgözlüdür. Mor altın ateş savaşçı ruhunun gücünden memnun değil. Onunla zorla kaynaşmak, mor altın ateş savaşçı ruhunun yok olmasına neden oldu. Bu göklerin iradesidir. Hahaha..."

"Saygıdeğer İmparatoriçe, az önce veliaht prensin Mavi Ruh Yıldız Sarayı'nın bir büyüğü tarafından kişisel öğrenci olarak kabul edildiği haberini aldım." Bir hadım koşarak içeri girdi; bunu anlatırken yüzü sevinçle doldu.

Bu imparatoriçeyi daha da mutlu bir şekilde güldürdü!

... ....

Sabah erkenden Qin Yun ve Duan Gan, Harikalar Salonu'ndan bir at arabasıyla ayrıldılar.

Saat hâlâ sabahın erken saatleri olmasına rağmen şehirden çıkarken hâlâ insanların onun savaşçı ruhu hakkında konuştuğunu duyabiliyordu.

Qin Zheng Feng'in Mavi Ruh Yıldız Sarayı'nın bir büyüğü tarafından öğrenci olarak alındığı haberi de kulaklarına ulaşmıştı.

"Qin Zhengfeng gerçekten Mavi Ruh Nangong'a katıldı." Duan Gan cevapladı, "Nangong ve Cennetsel Qin İmparatorluk Ailesi çok yakın."

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin