Bölüm 10 Dövüş Ruhları

390 40 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI

Cloud Dragon Sıradağları. İmparatorluk şehri Heavenly Qin'den kabaca iki yüz kilometre uzaktaydı.

Sıradağların içindeki tuhaf zirveler bir orman gibiydi. Duman okyanusuyla çevrili oldukları için uzun ve heybetliydiler.

Sıradağların arasından öfkeli bir ejderha gibi öfkeli bir nehir akıyordu.

Hua Ling Wu Akademisi, Bulut Ejderha Sıradağları'nın dışında, Bulut Ejderha Nehri'nin yanında bulunuyordu. Devasa kayanın duvarları ile çevrili, vakur ve ağırbaşlı bir görünüme sahip antik bir şehir görünümündeydi. Uzaktan, Bulut Ejderha Nehri'nin yanında heybetli bir tavırla yatan vahşi bir kaplana benziyordu.

Araba Hua Ling Wu Akademisi'nin ana kapısından girdikten sonra her yerde muhteşem ve yüksek binalar görülüyordu. Binalar ve saraylar bir araya toplanmış ve sayısız orman bahçesi vardı. İmparatorluk Sarayı bile sadece vasattı.

Araba, Hua Ling Wu Akademisi'nin batı tarafındaki bir yerleşkeye ulaştı. Yang Shiyue, Qin Yun'u uyandırdı ve "Tek başına yürüyebilir misin?" diye sordu.

"Evet!"

Qin Yun'un dokuz inci bileklik aracılığıyla emdiği Dokuz Yang Enerjisi, vücudunu beslemede ve iç yaralarını iyileştirmede çok iyi bir etkiye sahipti. Şimdi çok daha iyiydi ama yüzü hâlâ solgundu.

Yang Shiyue, Qin Yun'un arabadan atladığını görünce yardıma gitmek üzereydi. Dayanamayıp şaşkınlıkla, "Oldukça iyileşmişsin!" diye haykırdı.

Qin Yun, "Öğretmen, başını belaya soktum!" derken kendini biraz suçlu hissetti.

“Bu dönem için öğrenim ücreti 20.000 kristal para. Geçici olarak senin için ödeyeceğim. Hua Ling Wu Akademisi çok katıydı. Dönem sonu sınavını geçemeyen, okuldan çekilmelidir... Ondan önce kristal paraları bana iade etmelisiniz. ”

Yang Shiyue'nin ciddi ifadesi, Qin Yun'un kalbinin soğumasına neden oldu. Yirmi bin kristal para az bir meblağ değildi, ama sömestr içinde yeterince toplayabileceğine kesin olarak inanıyordu.

"Önce seni dinlenmen için sınıfa götüreceğim. Diğer tüm öğrenciler buradayken Dövüşçü Ruhunuzu uyandırmaya başlayabilirsiniz!"

Yang Shiyue, Qin Yun'u yerleşkeye getirdi. İçeride birçok sınıf vardı ve onlara en yakın sınıf, Yang Shiyue'nin yönettiği sınıftı.

Sınıfta şimdiden ondan fazla öğrenci vardı ve bunların çoğu imparatorluk sarayının bakanlarının ve generallerinin torunları ya da askeri ailenin seçkin müritleriydi. Hepsi Yang Shiyue tarafından özenle seçildi. Birçoğu Qin Yun'u da tanımıştı.

Qin Yun'u tanıyan öğrenciler şaşkına döndü. Hua Ling Wu Avlusuna daha erken gelmişlerdi ve imparatorluk sarayının meydanında neler olduğunu bilmiyorlardı.

Qin Yun, çeşitli bakışlarla temasa geçti: alay, şüphe, küçümseme, sürpriz...

Buna hiç aldırış bile etmedi. Son birkaç yılın deneyimi onu daha da sakinleştirmişti.

"Öğleden sonra Dövüş Ruhlarını uyandırmana yardım edeceğim. Hepiniz burada kalın ve sabırla dönmemi bekleyin. Unutmayın, arkanızdaki aile ne kadar önde olursa olsun, burada sorun çıkardığınız sürece bedelini ağır ödersiniz.” Yang Shiyue'nin sesi sert ve soğuktu, insanları onun sözlerinden şüphe etmeye cesaret edemeyen tehditkar bir aura içeriyordu.

O sınıftan ayrıldıktan sonra, korkmuş öğrencilerin hepsi rahat bir nefes aldı.

Hua Ling Wu Akademisi son derece güçlüydü ve onları gölgelerden destekleyen gizemli bir güce sahipti. Cennetsel Qin İmparatorluğu bile onları kışkırtmaya cesaret edemezdi.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin