DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C187
Pubfuture'a göre reklamlarXiao Yang Long ayrıca endişeyle şunları söyledi: "Eğer Yaşlı Luo sözleşmeyi satın alabilirse, Tian Xiao İmparatorluğumuz evliliği değiştirme konusunu sizinle tartışabilir! Yue Lan'ı torununuzla evlendirmek de çok iyi bir seçim."
Qin Zhengfeng ve Kraliçe hemen Xiao Yanglong'a soğuk gözlerle baktılar.
Hiçbiri, Xiao Yanglong'un göz açıp kapayıncaya kadar Xiao Yue Lan'ı Batı Sarayının İlk Büyükünün torunuyla evlendirmeye karar vermesini beklemiyordu.
“Eğer gerçekten başarılı olursa o zaman vereceğimiz nişan hediyesi kesinlikle eksik olmayacaktır.” Yaşlı Luo uzun beyaz sakalını okşadı ve güldü.
Sözde nişan hediyesi, Xiao Yue Lan'ın eşyalarını satın almaktı!
Yaşlı Luo, Qin Yun'a baktı ve devam etti: "Qin Yun, Xiao Yuelan ile evlensen bile o mutlu olmayacak. Üstelik onu kontrol edecek gücün de yok!”
Xiao Yuelan'ın yüzü aniden kıyaslanamayacak kadar soğuk oldu. Öfkeyle Yaşlı Luo'nun masasına baktı ve patlayan öldürme niyeti orada bulunan herkesin titremesine neden oldu.
Büyük salondaki herkes gizlice şok olmuştu. Genç bir kadın olan Xiao Yuelan'ın aslında çok korkunç bir öldürme niyeti vardı.
Toplantıya gelen soylular bugünkü meselenin bu kadar basit olmayacağını biliyorlardı. Üstelik Qin Yun da gelmişti. Gelecekte kesinlikle çok canlı olacağını hissettiler.
"Qin Yun, sözleşmeyi satmaya hazır mısın?" Yaşlı Luo, Xiao Yue Lan'in öldürme niyetini hissedebilse de hiç etkilenmemişti.
Qin Yun yüksek sesle "Satmıyorum!" dedi.
Yaşlı Luo gülümsedi, "Elli milyon kristal para!"
Qin Yun cevap verdi: "Onu satmıyorum!"
Yaşlı Luo, “70 milyon kristal para!” dedi.
Herkes gizliden gizliye hayrete düşmüştü. Mavi Ruh Batı Sarayı son derece zengindi. 70 milyon kristal para söz konusu olduğunda gözlerini bile kırpmadılar.
Xiao Yuelan, Qin Yun'un aynı fikirde olmadığını görünce ifadesi yumuşadı.
Xie Wufeng ve şirket, Qin Yun ve Xiao Yuelan'ın iyi bir ilişkisi olduğunu biliyordu. Bu nedenle satmayacağına inanıyorlardı.
Murong Daren artık kızgın değildi ve aniden şöyle dedi: "Qin Yun ve Xiao Yue Mei iyi anlaşıyor. Eğer bu Cennetin Gururu kız kardeşlerinin her ikisini de onun kucağına alırsan, bu paha biçilemez olur! Ben olsam onu hiç satmazdım!”
Xiao Yue Lan hemen Murong Daren'a öfkeyle baktı. Gerçekten ona iki kez tokat atmak istiyordu. Yüzü de son derece kasvetliydi.
Kalabalık bunu duyduğunda hayal güçlerinin çılgına dönmesinden kendilerini alamadılar. İki olağanüstü kız kardeşin, Xiao Yuemei ve Xiao Yuelan'ın Qin Yun ile birlikte olduğunu düşündüler. Bu tür bir keyif gerçekten de hiçbir kristal paranın değişemeyeceği bir şeydi!
Xiao Yanglong, Murong Daren'a öldürme niyetiyle baktı ama Murong Daren sadece güldü ve devam etti: "İç Qi yok mu oldu? Ruh Damarı daha mı zayıf? Ne olmuş?? Qin Yun'un iki sevimli karısının her ikisi de benzersiz bir dövüş gücüne sahip!"
"Kapa çeneni!" Xiao Yanglong öfkeyle kükredi.
Meng Feiling tatlı bir şekilde gülümsedi ve şöyle dedi: "Küçük kardeş Xiao Yun'un vücudunun dayanamayacağından endişeleniyorum. Bahsi gelmişken bana bir saklama bilekliği verdi ama pahalı. Kristal paraları eksik olmamalı!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...