DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C192
Pubfuture'a göre reklamlarQin Zhengfeng'i yenmek Qin Yun için son derece önemliydi!
O zamanlar Qin Zhengfeng'i yükseltmek için Qin Yun ve Xie Qirou'ya saldıran İmparatoriçe Ye ve grubuydu. Bu onun ruh damarlarının alınmasına neden olmuştu!
İmparatoriçe Ye ve çetesi Qin Zhengfeng'e büyük yatırım yaptı. Eğer onu yok etse acının ne olduğunu anlayacaklardı.
Qin Zhengfeng, sakin Qin Yun'a baktı ve bir nedenden dolayı kalbinde zayıflık hissetti. Hemen şöyle dedi: "Qin Yun, ben sekizinci seviyedeyken sen yedinci seviye dövüş bedenindesin. Böylece bu dövüş yarışmasında silah kullanmamıza izin veriliyor. Sonuçta silahlar en büyük güveninizdir.”
Güzelce koymuştu ama aynı zamanda mavi ışıkla parıldayan uzun bir kılıç da çıkarmıştı. Tek bakışta kılıcın kalitesinin düşük olmadığını anlayabilirdi.
Bir Mavi Ruh Yıldız Sarayı öğrencisi alçak bir sesle şunları söyledi: “Bu, Qin Zheng Feng'in Nangong'dan aldığı Mavi Rüzgar Kılıcı değil mi? Bu yüksek dereceli bir ruh eseridir!”
Qin Zheng Feng, dövüş sanatlarında yarışmak için silah kullanabileceğini söylemişti ama silahı yüksek dereceli bir ruh silahıydı!
Qin Yun'un silahına gelince, herkes onun Düşük Seviye Ruh Hazinesi olduğunu biliyordu. Açıkçası en büyük avantajı elinde tutuyordu.
Qin Yun, Dev Kral Ruhu Çekicini çıkarırken umursamadı!
Onun Dev Kral Ruhu Çekici en kaliteli kemik çeliğinden dövüldü. Üstelik platin Dev Dövüş Ruhu ile birleştirilmişti ve dört ruh yazısına sahipti. Bu yalnızca orta kalitede bir ruh eseriydi ama genel olarak yüksek kalitede bir ruh eseri olarak düşünülebilirdi.
Qin Zhengfeng, Qin Yun'un Dev Kral Ruhu Çekicini çıkardığını görünce kayıtsızca gülümsedi. Elindeki yüksek dereceli ruh kılıcının Qin Yun'un çekicinden çok daha güçlü olduğunu hissetti.
İmparatoriçe Ye'nin dudaklarına uğursuz bir gülümseme yayıldı. Sanki Qin Zhengfeng'e Qin Yun'u öldürmesi için işaret ediyormuş gibi gözleri buz gibi öldürme niyetiyle doluydu.
"Her şey hazır mı! Bir, iki, üç, başlayın!” Zhuo Chuan bayrak dizilimini etkinleştirdikten sonra yarışmanın başladığını duyurdu.
Qin Zhengfeng'in altı ruh damarı vardı ve onun dövüş ruhu her zaman bir gizem olmuştu. Bazıları onun dövüşçü ruhunun efsanevi bir dövüşçü ruhu olduğunu tahmin ediyordu.
Qin Yun, Qin Zhengfeng hakkında pek bir şey bilmiyordu. Sadece diğer tarafın sekizinci seviye Savaşçı Bedeni alemine ilerlediğini biliyordu. Bu nedenle karşı tarafın gerçek gücünü gözlemlemek için baştan itibaren savunma stratejisi benimsemişti.
Qin Zhengfeng, Qin Yun'u yenmek için sabırsızlanıyordu. Harika hareket teknikleriyle ileri adım atarak Qin Yun'a doğru uçarken keskin bir rüzgar gibiydi. Elindeki kılıç da rüzgarda savruldu.
Kılıç ileri doğru saplanırken, düzinelerce kılıç bir kılıç oluşumu gibi fırlarken mavi bir ışık parladı. Her yönden geliyorlardı, bu da Qin Yun'un kaçmasını imkansız hale getiriyordu.
Kaçmak üzere olan Qin Yun, Qin Zhengfeng'in kılıç tekniğinin bu kadar derin ve bu kadar hızlı olmasını beklemiyordu. Kaçabileceği hiçbir yer yoktu.
Düzinelerce mavi kılıç Qin Yun'u her yönden deldi!
Qin Yun aceleyle Dev Kral Ruhu Çekicini savurdu ve olduğu yerde daire çizdi. Aynı zamanda, Qin Zhengfeng'in zihnine saldırmak için ruh konsantrasyonu öldürme gücünü bile içeren görünür şok dalgaları üretmek için Tsunami Tekniğini kullandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...