DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C122
Pubfuture'a göre reklamlarUzaktan izleyen öğrenciler, onun öfkesini nasıl bastırdığını ve alevleyemediğini gördüklerinde Qin Yun'un kalbindeki öfkeyi hissedebildiler.
Aynı zamanda Yıldız Sarayı öğrencilerinin ne kadar kibirli olduğunu derinden hissedebiliyorlardı!
Ancak bazıları sadece tiksinti hissetmemekle kalmadı, aynı zamanda Yıldız Sarayının müritleri olmayı da istediler çünkü bu kadar kibirli olmak istiyorlardı!
Qin Yun derin bir nefes alırken yumruklarını sıktı. Öfkesini bastırmak için elinden geleni yapıyordu. Yıldız Sarayını kışkırtmak gerçekten mantıksızdı, bu yüzden buna ancak dayanabildi.
Ge Dong, Qin Yun'un öfkesini bastırdığını gördü ve çılgınca güldü. "Qin Yun, sana üç seçenek sunacağım!"
"Önce öl!"
“İkincisi, kendi kollarını kır!”
“Üçüncü olarak, ışık desenlerinizi teslim edin!”
Qin Yun hemen bir şeyin farkına vardı. Önündeki grup insan onun ışıklı gravürlerine doğru gidiyordu. Xie Wufeng'e verdiği ışık deseni ekipmanı bu grup insanın eline geçmişti, kesinlikle bunun yüksek dereceli ışık deseni olduğunu anlayabildiler.
Mavi Ruh Yıldız Sarayı bile bu yüksek kaliteli ışık desenlerini isterdi!
Bunca zamandır sessiz kalan Xie Wufeng de öfkesini bastırdı ve derin bir sesle sordu: "Ya isteğini kabul etmezsem?"
Ge Dong alay etti: “Eğer aynı fikirde değilseniz, o zaman hepinizi öldürürüz! Qin Yun, sen çok güçlü değil misin? O zamanlar Yıldız Sarayı'nın kapısında Batı Sarayımızın dış tarikat müritlerini ciddi şekilde mağlup etmiştin.
“Cesaret edemiyorsun! Mavi Ruh Yıldız Sarayımızın ne kadar korkutucu olduğunu biliyorsun, bu yüzden buna ancak katlanabilirsin. Seni korkak, şimdi nasıl korkacağını biliyor musun? “Mavi Ruh Yıldız Sarayımıza bulaşmanın kolay olmadığını biliyorsun!”
Qin Yun, yüzündeki öfke kaybolmadan önce birkaç derin nefes aldı. Sakin bir şekilde şöyle dedi: “Hepinize bir şans vereceğim. Patron Xie'nin kolunu ve ışık düzeni ekipmanını geri verin!”
Ge Dong aniden yüksek sesle güldü ve şöyle dedi: "O, Dövüş Ruhu olmayan bir çöp. Bir kolu olsaydı israf olmaz mıydı?”
Bunun üzerine kolları sıvadı ve çılgınca gülmeye devam etti, “Kolun benim için burada, eğer cesaretin varsa gel ve al! Ayrıca ışık deseni ekipmanı da benden! Eğer yeteneğin varsa, gel ve al o zaman! ”
Herkes Ge Dong'un Mavi Ruh Yıldız Sarayı'nda yüksek bir pozisyonda olduğunu söyleyebilirdi. Aksi halde tüm iyi şeylerin üzerinde olması imkânsızdı.
Ge Dong gerçekten kibirli davranma yeteneğine sahipti. Bunun nedeni birdenbire dört demir adamı önüne salmış olmasıydı!
Savaş bedeninin yedinci seviyesinde dört demir adam ve bir öğretmen!
Qin Yun ve arkadaşları onunla kıyaslanamaz bile!
“Qin Yun, daha çevik ol. Işık desenlerini verin, ben de hayatınızı bağışlayayım!” Aksi halde kollarınızın canlı canlı kesilmesinin acısını hepinize yaşatacağım! Bu hepinizi sakat bırakıyor, patronunuz onun ne kadar acı çektiğini zaten biliyor." Ge Dong kötü niyetli bir şekilde güldü.
Yıldız Sarayından bir öğrenci gülerek şöyle dedi: "Qin Yun, ışık desenlerini ver ve bize birkaç kez daha secde et. Seni bırakacağız!”
"Kowtowing çok sıkıcı, onun kasıklarımın altına girmesini istiyorum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...