DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C141
Pubfuture'a göre reklamlar"Hepiniz ölüme davetiye çıkarıyorsunuz!" Xiao Yue Mei dişlerini gıcırdattı ve soğuk bir şekilde bağırdı. Qin Yun'un yanında olması gerekiyordu yoksa koşup ona saldıracaktı.
"Hahaha... Ölmek mi istiyoruz? Bu nasıl mümkün olabilir? Eğlenmek için buradayız! "Küçük güzellik, çabuk mutlu olalım." Şeytani bir gülümsemeye sahip uzun boylu ve iri bir genç adam Xiao Yue Mei'nin yanına geldi.
Wu Youchen'in grubunun tamamı Savaşçı Bedeni aleminin altıncı seviyesindeydi ve Gökyüzü Kaynak Savaşçı Evi'nin son sınıflarıydı. Doğal olarak sekizi bir araya gelirse kesinlikle Xiao Yue Mei'yi alt edebileceklerini düşündüler.
Qin Yun yaralanmamış olsa bile korkmuyorlardı.
Bu vahşi doğada hiçbir şey söylemedikleri sürece istediklerini yapabilirlerdi. Dahası, bir manevi depo aracı ve çok yüksek seviyeli bir şeytani canavar cesedi elde edebilirlerdi.
Üstelik uzun zamandır Xiao Yue Mei'nin ağzından su akıp gidiyorlardı, bu harika bir fırsattı!
Xiao Yue Mei o kadar kızmıştı ki tüm vücudu titredi. Bağırdı ve uzun bir kılıcı kontrol ederek uçarak on metreden daha uzaktaki uzun gencin yolunu kesti!
Kaza! Büyük miktarda kan fışkırdı ve yere sıçradı!
Wu Youchen ve diğerleri artık gülemiyordu. Daha önce birlikte güldüğü kişi aslında Xiao Yue Mei'nin kılıcıyla ikiye bölünmüştü!
Xiao Yue Mei uzun kılıcını ve birkaç kısa kılıcını kontrol ederek Wu Youchen'e doğru uçtu!
Wu Youchen ve diğerleri de sıradan insanlar değildi. Hepsi kendilerini savunmak için silahlarını çıkardılar.
Xiao Yue Mei'nin silahı bir Ruh Hazinesi değildi ve şimdi yedi kişi tarafından şiddetli bir şekilde kesildiği için birçok yara vardı ve birkaç kısa kılıç hala yerdeydi.
"Yue Mei, bir şeyin ortaya çıktığını gördüğünde duruma uyum sağlaman gerekecek!" Qin Yun aniden fısıldadı, "Benim için endişelenme. Daha hızlı hareket et!"
Wu Youchen ve diğerleri koştular ama aniden gümüş bir parıltı gördüler. Dört ila beş metre uzunluğunda bir aslan olduğu ortaya çıktı.
"Evet... Bu bir kukla canavar. Qin Yun'un yayınladığı şey onun tarafından geliştirilmiş olmalı! " Kırmızı giysili bir adam bağırdı. Tam içsel güç saldırısını serbest bırakmak üzereyken kukla Gümüş Aslan bir yıldırım fırlattı.
Kırmızı giysili adamın vücudunun üst kısmına o yıldırım çarpmadan önce saldırmaya bile vakti yoktu!
Wu Youchen ve diğerleri korkudan sararmıştı. Kuklalar birçok kişinin gözünde gizemli ve korkutucu varlıklardı.
"Acele edin, yoksa hepimiz öleceğiz..." Wu Youchen bunu söyledikten sonra Xiao Yue Mei'nin elinde uzun bir kılıçla kendisine doğru süzüldüğünü gördü.
Elindeki kılıçları birkaç kez salladı ve birkaçı gerçekten ortaya çıktı. Daha sonra kılıçlardan birkaçı birkaç parçaya bölündü ve düzinelercesi aniden ortaya çıkıp uçup gitti.
"Bu daha düşük dereceli Kaynak Derecesi benzerinin yanıltıcı kılıç tekniği'!" Wu Youchen şok içinde bağırdı: "Hissetmek için ruhsal enerjinizi kullanın... Aurasız bir kılıç sahtedir, ona zarar vermeye gerek yok..."
Konuşmasını bitirmeden önce, üzerinde uçuşan kılıçların hepsinin gerçek olduğunu hissetti!
Daha da kötüsü, Gümüş Aslan kuklasının da uçarak bir adamı tek hamlede parçalamasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...