Bölüm 40: Dokuz Yang Ruhu Yakınsama Dizisi

259 34 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C40

İyileşirken gözleri kapalı olan Ding Tianchun yavaşça şöyle dedi: "Çelik Qilin Kaplanıyla tanıştım. Hayatta kalmam zaten oldukça iyi. Yaralarımın Qin Yun'la hiçbir ilgisi yok."

Müdür Zhang kaşlarını çattı, "Ben de gördüm. 8. Sınıf Büyülü Canavar havadan uçtu. Görünüşe göre Bulut Ejderhası Sıradağlarının derinliklerinde kötü bir şey olmak üzere."

Yang Shiyue sessizce kenardan izledi, bu meselenin o kadar basit olmadığını hissetti.

"Bu, 7. Sınıftan Qin Yun'un hiçbir sonucu olmadığı anlamına gelmiyor mu?" Şişman bir öğretmen güldü.

Bunun nedeni şu ana kadar orta yaşlı şişman öğretmenin en kötü sonuçları alarak sınıfı yönetmesiydi. Eğer Qin Yun başarısız olsaydı sınıfın en altında olmayacaktı.

"HAYIR!" Ding Tianchun ayağa kalktıktan sonra çantasından beş şeytani canavar cesedi daha çıkardı.

“Delen Kılıç 5. Seviye bir Şeytani Canavar, diğer 4'ü ise 4. Seviye!” Seviye 5 canavarlar on tanedir, yani bu on dörte eşdeğerdir! ” Ding Tianchun, orta yaşlı şişman öğretmene baktı ve devam etti: “Bunların hepsi yalnızca Qin Yun tarafından öldürüldü. Ben yalnızca şeytani canavarları takip etmekten ve yandan işaretler vermekten sorumluydum!”

Müdür Zhang gelip baktı ve başını salladı. “Şeytan canavarın cesedinde Alev Işık Yumruğu tarafından vurulduğuna dair izler var. Aslında silah kullanmadı. Görünüşe göre Alev Işık Yumruğu çok gelişti!”

Buradaki üç ila iki yüz öğrenci anında kargaşaya kapıldı!

Qin Yun tek başına 5. Sınıf şeytani canavarı çıplak elleriyle öldürmeyi başardı. Dördüncü seviyedeki öğrenciler için böyle bir güç hayal bile edilemezdi!

Birçok öğrenci kıskanç ve kıskançtı. Qin Yun'a öfkeyle baktılar!

Öğretmenler suskun kaldı. Ding Tianchun'un dürüst bir adam olduğunu ve Qin Yun'un yanında yer almayacağını biliyorlardı.

Öğrenciler kıskançlıktan dişlerini gıcırdattı. Çünkü bu sefer Qin Yun birincilik ödülünü tek başına kazanmıştı!

“Şimdi üçüncü sınıfı bekleyeceğiz!” Yang Shiyue gülümsedi ve Qin Yun'a takdirle başını salladı.

Sadece Qin Yun ve Ding Tianchun 3. Sınıftaki insanların asla geri dönmeyeceğini biliyordu!

Bunun nedeni hepsinin yalnızca Qin Yun tarafından öldürülmüş olmasıydı!

Ding Tianchun bunu düşünürken kalbi duygularla doldu!

Hava karanlıktı, bu yüzden herkes kamp kurdu ve Üçüncü Sınıftakileri bekledi.

Artık son tarih gelmişti.

“Müdürüm, geri dönmeyecekler mi?” Yaşlı bir adam sordu. 3. sınıfın asıl öğretmeniydi.

"Bilmiyorum. Başka bir günü bekleyelim!” Eğer geri dönemezlerse, önce sen geri dönebilirsin. Onları bulmak için tek başıma gideceğim. ” Müdür Zhang'ın ifadesi biraz ağırdı.

… ….

Ertesi sabah Müdür Zhang, 9. Sınıfın birinciliği kazandığını duyurdu.

Bu seferki ödül Dokuz Güneşin Ruhu Birleşme Dizini'ne girip on gün boyunca eğitim alabilmekti!

Dokuz Güneşin Ruhu Yakınsama Dizisi zirvenin tepesinde bulunuyordu. İçeride on gün boyunca gelişim yapmak, bir seferde bir ila iki yıl boyunca ruhsal enerjiyi emmeye eşdeğerdi!

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin